![]() |
Quote:
HA zo ken ik er nog een paar. Met mijn mobieltje kan ik dat ook hahaha (maar ik blijf een stumper met een camera :D ) |
ik dacht altijd dat 1.6D blokjes met net 2 ton op de klok nieuw zijn... mijne net in de stront gedraaid :(
|
Dat opbouwende kritiek geven op een meeting uit den boze is ..
|
Dat het in de meeste gevallen de schuld van een ander is, als je
auto stuk gaat op slecht wegdek! :screwy: Omdat je lager wil zijn dan eigenlijk mogelijk is..! :D |
Dat als je je auto wast op een meeting, dat het dan opeens een showcar is... :shake:
|
dat de fout altijd bij een ander licht..
|
Dat je ligt met ch schrijft ;) .
|
Quote:
nu wel bij jou ;) (ligt?) |
:D :redface:
|
Dat iedereen begrepen heeft hoe de posts horen aan te sluiten op de titel van het topic.
Sommigen zeggen namelijk precies het omgekeerde van wat ze willen zeggen. ;) Quote:
Dat bedoelde je waarschijnlijk. :) Quote:
Licht schrijf je ook met ch, ligt schrijf je met een g. ;) |
Nee hoor ... iedereen denkt dat kritiek geven op 'n meeting uit den boze is > iedereen geeft de organisatie namelijk 100 punten terwijl er verbeterpunten te over zijn. Verder niet inhoudelijk op in gaan maar ik zei precies hetgeen wat ik wil zeggen..
|
Right, dan heb ik niks gezegd. ;)
|
Quote:
|
Quote:
Wat jij wilt. ;) Het medium bepaalt voor een groot deel de waarde van de boodschap, om de opbouwende kritiek maar op een zo net mogelijke manier te brengen. ;) |
Je moet de batterijen van je sarcasm-detector even vervangen Chris :)
|
Quote:
D'r staan toch overal smilies achter. ;) |
Precies.. daarom juist, waarom ga je er dan zo serieus op in?
|
Doe ik toch niet, ik zet toch ook overal smilies achter. ;)
|
Met zo'n zin kan je niet anders als serieus zijn Chris .. daar kan een smilie niks aan veranderen ;)
Quote:
|
Quote:
Quote:
;) En het is "kun" en "niet anders dan". ;) |
All times are GMT +1. The time now is 00:16. |