![]() |
Quote:
Huh ?? te kort kan wel,maar te dun ... kever,bus en type3 gebruiken allemaal M14x1,5 bouten/moeren. Gebruik anders T4 transporter bouten ... die zijn lang genoeg ... té lang denk ik zelfs :p Quote:
adapters zouk nie doen ... dan staan je wielen vóór dadelijk verder naar buiten als achter. Of je moet achter ook alles naar T2 omgebouwd hebben,dan zul je daar ook spacer moeten monteren. Maar jouw 62'er single cab heeft waarschijnlijk nog het oude schermrandje,en zullen adapters niet passen. Probeer dan je Empies te verkopen/om te ruilen voor Empies in 5x112 steek Quote:
Dan zijn het (voor 99,99% zeker) wel repro's ... orginelen zijn 5J en twee-delig Quote:
misschien is dit wel een optie voor je ... :rolleyes: |
Quote:
Quote:
100% zeker dat het repro's zijn. 1 delige zijn namelijk nooit door Empi gemaakt. Opzich geen probleem want het blijven mooie wielen. :wink: Ik was gisteren ff bij Slammed Panel en die hebben compleet nwe assen te koop. Dus geen verlaste as, maar een compleet nieuw ontwikkelde as. Zag er erg mooi uit. De prijs was nog niet helemaal bekend, maar wat ik gehoord heb was redelijk. Een beetje hetzelfde als wat kruk@b heeft, maar dan in de buurt. Misschien kunnen ze je probleem verhelpen. Kijk maar op slammedpanel.com voor het telefoonnummer. Succes! |
Op mijn 66er Samba had ik geen enkel probleem om repro EMPIs te monteren (voor fotos zie: www.vwsamba.tk ) Die EMPI velgen kan je echter alleen monteren op een latere bus met de platte trommels. Dus een split van na 63 en vroege bays.
Anders moet je jouw trommels en/of velgen laten afdraaien zoals gezegd geweest is. persoonlijk zou ik een latere as zoeken, of spindles van einde 63 die passen in een oude voortrein, maar waar de recentere trommels op passen. Dan hoef je enkel jouw spindles en trommels te vervangen. Die spindles zijn wel moeilijk te vinden (maar zijn wel te maken) Peter www.vwsamba.tk |
verdorie net naast een vooras op ebay, was wel 360 km heen en terug.
Maar andere verkorte spindels eraan maak en trommels met 205 maat, wie heeft dat al gedaan?? Of mijn vooras inkorten en dan adapters? |
All times are GMT +1. The time now is 17:59. |