![]() |
ok dankje! :thumbup:
Vandaag even met de haakse slijper gewerkt. Meeste roest is nu weg binnen! :D Schiet wel lekker op gelukkig. Ben weinig laswerk tegen gekomen :) Ik heb nu net alle kale plekken en nog wat delen ingespoten met stop-roest (anti-roest). Is dat een goede zet? Denk het wel haha... Kan dat een nachtje intrekken en zaterdag weer verder. |
Quote:
Er zit veel bruin zand op :screwy: En daaronder nog zo'n bitumen-mat ofzo? Ik moet dat eerst verwijderen en schoonmaken. Dan hoop ik dat het daaronder niet rot is :tongue: |
Als je em zelf gaat schilderen kan ik je aanraden om owatro door de verf te doen, dan vloeit de verf zeer goed uit.
Tevens is owatro ook een antiroest middel Voor de rest ben je goed bezig ;) |
zal alleen niet met een stift spelen want dat zie je gegarandeerd weer terug met spuiten
gr jarno |
raam mecanisme zitten 2 m6 boutjes deze moet je losdraaien [kijk uit dan valt de ruit naar beneden] dan kun je deze via de bovenkant er uit halen, volgende stap draai het zwarte stijltje ook los 2 boutjes of pompnagels onder in de deur, en 1 klein schroefje boven en het styltje zit tussen je of achter je raam rubber verstopt, styltje er uit pakken, deur open doen en dan met 2 handen plat op je ruitslaan richting de achterkant van je deur, meestal pak je hem er dan zo uit. succes
|
Dankje! dat moet gaan lukken zo :thumbup:
Ik las ergens op het forum dat je assteunen beter onder de draagarmen kon zetten dus bij deze. assteunen heb ik zo opgelost: ![]() |
is idd beter om ze zo neer te zetten ;)
ik weet niet of de achterruiten bij caddy's gekit zijn, mocht dit zo zijn dan lossnijden met een draad of een ruitenmes gebruiken. ikzelf gebruik dan meestal een oxilerend mes. leuk project ;) verlagen en hele dikke diepe velgen drop gooie :) succes drmee |
ruit kun je er zo uitdrukken, ff 1 aan de buiten kant laten staan om de ruit op te vangen, in de linker of rechter boven hoek beginnen.
|
Kijk is hoe ik aan het poetsen ben gegaan :thumbup:
Op foto 1 zie je before/after :D |
Spuit je de kale plekken waar roest zat in met Brunox? Zit in een oranje met zwarte bus!
Mooie vorderingen hoor! Ga zo door!:D |
Quote:
hoeft in dit geval niks gevangen te worden.. hij heeft de plastic ruit. |
ben wel huiverig dat de voorruit breekt :redface:
Oakgreen, vind je de gril goed opgeknapt of niet? :D |
Grilletje is zeker erg mooi opgeknapt Bernhard, goed voor elkaar zo!
Als je nog meer Caddy onderdelen zoekt, dan hoor ik het wel. |
dit vind ik nou gave wagens:D en je ben goed bezig:D
gr antoinee |
Mooi projectje! =D
|
Dank u heren :thumbup: zaterdag mag ik hem ophalen bij de straler :) Heb heel de laadbak laten stralen, scheelt een hoop gepruts :D Daarna kan die gelast en gespoten worden :thumbup:
|
![]() ![]() ![]() ![]() Zaterdag ophalen :D |
De laadbak, is super gedaan! Scheelt zooveeel werk!! 8) :) Alles lekker strak en kaal :D
|
|
staat nu bij Patrick in Amersfoort :) Lassen gaat eindelijk beginnen!
|
All times are GMT +1. The time now is 14:33. |