![]() |
Ik ga zo ie zo die nieuwe motor erin leggen, met mijn huidige heb ik alleen maar problemen gehad enzo. De vraag is nu alleen of ik de motor ombouw naar carburateur, das nogal simpel. Hoef ik alleen te zorgen voor 1 brandstof pomp i.p.v de mechanische pomp. Kabelboom kan ik dan gewoon zo laten.
Optie 2 is ombouw naar injectie. Ik heb zelf even gekeken wat ik moet doen dan: - kabelboom MH motor aanpassen naar AAV/NZ. Lijkt me niet moeilijk aangezien ik het grootste deel van de motor kabelboom gewoon heb van de AAV. Wel wat uitzoek werk natuurlijk! - 2 brandstof pompen - nieuwe bobine? zag dat die anders is dan mij MH, of kan ik die gewoon gebruiken? - lambda sensor in uitlaat maken? Verder nog iets vergeten? En mensen met ervaring in zo'n ombouw? goed te doen? of beter niet aan beginnen? |
Nog even iets: Wat zijn de problemen met het blok precies? anders zou je de oude kop wel kunnen houden en hoef je helemaal niets om te bouwen naar injectie of aan te passen...
|
MH is ook met HALL dus bobine heb je niet nodig
Als je tijd en geduld hebt is het te doen |
Ontstekingsmotor zonder bobine, dat lijkt me wat lastig...
De nummers van de Bobine kunnen iets anders zijn, maar eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde! |
Quote:
Ok ok een andere bobine is niet nodig Die er nu inzit kan je ook gebruiken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 19:44. |