![]() |
Het besluit is er,
hij blijft in elkaar zitten, moet ie alleen even wachten tot ik zelf weer de tijd heb. Het front mag wel de verkoop in, hoeft niet veel op te leveren. En de wielen idem, dus Dexter... ;) Ga nog wel even aan de knutsel met een eigen topic in het verkoop deel. En een tijdelijke auto is ook wel even gewenst, dus als iemand in het noorden nog iets niet al te slurpigs heeft staan met 2 maand apk voor niet te veel geld............ :) En wie weet hoe deze wielen heten, of als iemand ze nog heeft met een beetje oke bandjes... Iets in diezelfde stijl mag ook, dus wat leuke ideeen zijn welkom. Niet zo extreem meer als wat het nu is, het moet wel daily blijven, zonder teveel te moeten verhogen. |
Je heb al een PB. Ik weet misschien ook wel iets voor het Westmorland front dus je hoort zo snel mogelijk meer van mij!
|
Goeie beslissing Roy!
Je weet het he? De auto is zo weer op de weg als het moet. Die wielen weet ik nog wel te liggen, dat zijn de wielen die ik eerst onder m'n Golf had, en matzwart gespoten had. Btw, de dakdragers heb ik verkocht, ik heb nog wel een surfplank voor je.... :tongue: |
Quote:
Surfplank :screwy: , Ja, heb ik nou altijd op zitten wachten!!! :D Als je die wielen eens mee kan nemen zou dat geweldig zijn. Wat was dat nou gister, nieuwe auto van de zaak?? :confused: Greetz |
Quote:
Lekker goedkoop heen en weer rijden met een verbruik van 1 op 2..... :D We staan stand-by voor een oef in Marnerwaard, dus zetten we de auto in Assen. Ik neem de wielen na het weekend wel ff mee. |
Quote:
1 ding is duidelijk, het is wel een hele grote lease bak, zullen raar op kijken in PC hoofdstraat. Is goed jong, laat maar even weten wanneer je ze mee hebt. Greetz |
All times are GMT +1. The time now is 08:11. |