![]() |
Quote:
True. Maar ik zou juist om deze technische reden 't vliegwiel van een G-laden motor dus niet af (laten) draaien. Mocht iemand er voor kiezen om t toch te doen: prima, maar dat druist dan wel in tegen de theoretisch technische veiligheid van de lader :) |
auto is klaar bij de glader zat een papier van mr glader dat de lader 2000 km in moest gereden worden tegen max 3800tr/min
dan kan mijn broer zich daar maar beter aan houden denk ik |
Quote:
wat moet je bij een lader dan inrijden ? de keeringen en lagers ? dacht dat 50km genoeg was, |
volgens mr-glader waar de lader gerevizeerd was moest er 2000km onder de 3800tr/min blijven hij is nu 2000km ingereden nu nog eerst terug olie vervangen en dan mag ie gas geven
bij welke olie temp is de motor warm ? hoeveel mag de olie temp max worden ? |
Quote:
Inrijden van een Glader Kuch*(@&#&@(Bullshit verhaal)@#*(&$#($ :tongue: 80graden is olie op temp. |
Neehoor, betekend dat na die 2000km de lader vernield is door de troep die mrg er in stopt :)
|
Quote:
Nou ik wilde er niet over beginnen....... Handen omhoog wie er knoeiwerk wil zien :D |
nou ik zou hem toch tot 85 warm rijden voor de zekerheid...
olietemp. mag eigenlijk niet al te ver boven de 100 uit komen... |
Quote:
is dit bij een 16v ook zo? ik w8 altijd tot de 90graden. sorry voor de offtopic! |
Quote:
Het maakt eigenlijk niet uit welke auto je neemt. 80graden olie is veilig om te trappen. |
All times are GMT +1. The time now is 05:30. |