Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   mijn Golf1 restauratie (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=18002)

martiepartie 20-03-2008 16:13

Quote:
Originally Posted by Samurai
Dat krijg je niet schoon in de vaatwasser.
Dat moet je toch echt proffesioneel laten reinigen, je zult schrikken hoeveel rotzooi ervanaf komt!

Hij is al helemaal geparelstraald, dus het enige dat er nog uit kan komen zijn glasparels.
Voor de rest is de kop helemaal schoon.

Maar goed; 't zekere voor het onzekere. Dan moet het kopje maar naar een revisiebedrijf voor een sopje :)

ONTOPIC:

Wat een ontzettend coole golf zeg! Die 3 jaar zijn niet voor niets geweest.
Achter nog even iets dikkere bandjes, dan is het inderdaad beter in balans.

fabian 21-03-2008 09:30

super netjes geworden, en kleurt ook goed in je garagebox!

wakes 21-03-2008 09:56

Wordt inderdaad wel tijd dat je er nu eens van kan gaan genieten na al die problemen laatst en 3 jaar zwoegen.

Veel plezier er mee! Ziet er echt super uit :thumbup:

frankvr6 21-03-2008 10:25

wat een verdomd mooie auto is dat geworden
ben blij dat de slangklemmen op deze auto gekomen zijn hij is het waard
super en de kleur lijkt wel verdacht veel op de mijne
darkburgundy pearl effect

Maarten 21-03-2008 10:32

Dikke golf!

LRR 21-03-2008 11:01

Supernet ding geworden Patrick, complimenten !!!!!!

En veel plezier ermee...

PVPMK1 21-03-2008 20:23

Bedankt mensen voor de leuke reacties, dit is een goed gevoel.
Daarentegen ook een dubbel gevoel, ik besef me nu ook dat het eigenlijk helemaal gebeurt is, in ieder geval zeer binnen kort.
Het zal aan de ene kant ook wel een gemis zijn denk ik, want ik ga hem nog zeer lang houden, als het allemaal goed gaat. :)
Ik heb hem min of meer belooft aan de kleine man van ons, en die is nog maar 3 jaar. :D

@ Frank die golf is in 2 verschillende kleuren gespoten, 1 op 1 in de kleur van de Audi A8, Kersenzwart pareleffect / en de VW Phaeton, Nocturne-Aubergine Pareleffect.
Vandaar de code's bij mijn Golf MK1 onderaan.

Groetjes,
Patrick.

DJW 21-03-2008 22:08

ik zie dat het interieur een goede plek heeft gekregen, staat hier toch beter in dan in mijn laatste scirocco; mooi werk geleverd!

variant110 22-03-2008 20:47

zo is heel mooi geworden dan

vooral die glans die ken er wel mee door op die foto als je de auto van de zijkant ziet op de uitlijnbrug niet normaal wat een glans.

je had toch verbreed staal klaar liggen of vergis ik me dan in een topic?

mvg ron

PVPMK1 23-03-2008 01:34

Quote:
Originally Posted by variant110
zo is heel mooi geworden dan

vooral die glans die ken er wel mee door op die foto als je de auto van de zijkant ziet op de uitlijnbrug niet normaal wat een glans.

je had toch verbreed staal klaar liggen of vergis ik me dan in een topic?

mvg ron

Hoi Ron,

Ik heb geen verbreed staal klaar liggen hoor, ik heb de auto 3 jaar geleden gekocht met deze velgen, en die zaten er toen splinter nieuw onder.
En heb deze er gelijk af gehaald, en in de velgenboom gehangen.

Harro_PoLoW 23-03-2008 10:14

Super dat ie weer klaar is, en die velgen maken het helemaal af. Volgens mij kan die achter nog wel wat zakken of niet, of gaat ie dan zakken in de kont?

Hoop hem snel te bewonderen in real life, maar dat zal nog wel ff duren eer mijn project klaar is.

PVPMK1 28-03-2008 11:58

Hoi mensen,

Ik heb nog een klein dedaille binnen gekregen, maar wel een mooie.

De auto zou van de week weer terug naar de spuiter gaan, voor de kleine plekjes en een grote poets beurt.
Maar het weer zat niet echt mee, en zeker niet met al dat pekel op de weg, no way. :shake:

m@rtine 28-03-2008 16:44

ziet er goed uit, zo'n bordje is ook wel humor.

topper van een auto, vind hem er super uit zien

RubenD 28-03-2008 17:16

Kun je de montage beugel niet 180 graden draaien. Dan hangt het bordje onder de bumper ipv erachter. Steekt hij niet zo uit. Denk dat het net ff iets mooier staat ;)

Maar wat kan ik zeggen, hij ziet er nog steeds super uit!

PVPMK1 28-03-2008 19:54

Quote:
Originally Posted by RubenD
Kun je de montage beugel niet 180 graden draaien. Dan hangt het bordje onder de bumper ipv erachter. Steekt hij niet zo uit. Denk dat het net ff iets mooier staat ;)

Maar wat kan ik zeggen, hij ziet er nog steeds super uit!

Hoi Ruben,

Kijk daar hou ik van, oog voor dedaille, en je hebt gelijk. :thumbup:
Ik heb het net even gefixst, en staat inderdaad beter zo, steekt nu niet meer zo vooruit.

Groet,
Patrick.

De Limburger 28-03-2008 23:40

Zeer mooie auto veel plezier er mee..

RubenD 29-03-2008 01:18

Hehe, details, daar draait het om ;)

Rutger 04-09-2008 15:41

Heb net dit topic in één zucht doorgelezen/gekeken. Man man wat mooi. Echt super gedaan.

Gr. Rutger

Vincent-Mk1 04-09-2008 21:28

Mooie auto! Persoonlijk vind ik de achterlampen misstaan... en dat de velgen een te lage ET hebben..

T!m 04-09-2008 22:59

Erg mooie wagen. Super apparaat.
83er plaat komt bekend voor, heb ik ook op de mk2 golf zitten ;)

All times are GMT +1. The time now is 03:09.