![]() |
Als mijn caddy half zo mooi wordt als die van jou,
Dan zou ik al aardig tevreden zijn👍 |
Super!
|
Caddy staat er prachtig bij. Het was een gezellige middag in de werkplaats. En de flipkit past perfect achter.
|
Super bedankt voor de reacties jongens :thumbup: leuk :)
Begin volgend jaar uit laten lijnen, wil nog 2 1cm spacers achter en dat was het wel zo'n beetje. Had gehoopt ook set sierlijsten te kunnen aanschaffen, maar dat gaat het in december niet meer worden... :D |
damn, zie nu de foto's pas dat ie verlaagd is, stukken beter zo :thumbup:
super caddy zo , kun je trots op zijn ;) |
Erg vet bernhard! Ziet er heel strak uit zo.
Hoe is het met het rijcomfort? |
thnx Evert :thumbup: ben ik ook wel beetje haha :D
Gerwin, welk comfort? Stuiteren als een malle :D Nou moet ik zeggen dat ik nog nooit met een schroefset heb gereden dus heb geen vergelijkingsmateriaal. Ik rij er toch niet veel mee, dus ik wil best wat op het comfort inleveren :thumbup: |
Eerste km's weer gemaakt dit seizoen :D
Voor gaat ie 1cm omhoog, want hij loopt zo nu en dan beetje aan. ![]() ![]() ![]() |
Mooi plaatje zo :thumbup:
komen er nog sierlijsten langs de dorpels? |
Gave Caddy geworden!! :cool:
|
Mooi hoor je Caddy dat ziet er gelikt uit :thumbup:
|
Vind hem nog steeds wijs. Nu nog een stalen voorbumper en de achterbumpers erop!
|
Huh, wat een gekke bumpers! Mooi gedaan!
|
Ziet er gaaf uit Bernhard! Je zou evt als deze bandjes af zijn een setje 195/45/14 kunnen monteren. Dat ziet er ook goed uit op een MK1
|
Danku voor alle reacties! Sierlijsten komen er nog op ja! Ook boven, want dat is een sticker :D Achterbumper ben ik op dit moment aan het klaarmaken, kentekenverlichting netjes maken e.d :thumbup:
Voorbumper zou ik ook erg graag willen, maar op dit moment ligt de versnellingsbak eraf. Komt nieuwe koppelingset, vliegwiel, druklager, versnellingsbakolie in. Dan hebben we dat ook goed aangepakt. :) |
:D Meer foto's vanavond :thumbup:
![]() ![]() |
Mooie caddy! De bak met staalborstels op de tol schoongemaakt?
|
Dankje! Jazeker! Ik heb koperen/messing borstels gebruikt (2e foto :D )
Was uurtje intensief karweitje maar dan heb je ook super resultaat :thumbup: Banden/wielen liepen nergens aan. Het waren de aandrijfassen. Nu 1cm omhoog geschroefd en probleem moet verholpen zijn :thumbup: |
Hij komt/staat te koop! :( Verkoop topic volgt snel, maar je kan alvast berichtje sturen :thumbup:
|
Das vervelend Bernhard ,is een leuke Caddy succes met de verkoop :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 00:34. |