|
||||
|
||||
MK5 GTI in progress..
Vorige week mijn GTI van '05 voor een '09 model omgerolen waar ik een aantal leuke plannen mee heb.
Deze is van binnen en buiten al rijk uitgerust dus het zal voornamelijk verlaging, velgen, bumpers? worden de R20 wielen heb ik mee overgezet, blijven verlopig ook. Pics na flinke poetsbeurt .. ook leuk GTI monster matten edition 30 lampen gestoken Nieuwe zijskirts heb ik ook binnen, deze zijn wat beschadigd. Ben er alleen nog niet uit of het een edition 30 of r32 achterbumper word en een votex voorlip of edition ... .. of zwart laten?
MK5 GTI '09 Last edited by Buikschuiver : 20-07-2012 at 07:17. |
|
||||
|
||||
erg dik, hoogglans zwarte velgen zijn echt uber op dat rood.
|
||||
|
||||
De elektrisch inklapbare spiegels staan ook nog op mijn verlanglijstje! Mooie optie...of zijn de jouwe alleen met instapverlichting?
Met bumpers heb ik ook heel lang lopen stoeien. De onderlippen van Votex zijn zowel voor als achter zeer netjes. Maar er is heel veel te krijgen als het niet perse origineel hoeft te zijn. Succes met je wagen!
|
||||
|
||||
Ik zou qua spoilers niet teveel mee gaan spuiten in kleur. Zwart en rood steekt mooi bj elkaar af.
Nette GTI trouwens !!
|
||||
|
||||
Quote:
spiegels zijn ook elektrisch. de achterbumper vind ik van votex dan weer niet zo .. vandaag prijsje ervan opgevragen, daarvan word je niet vrolijk
|
||||
|
||||
Ebay.de in de gaten houden, de prijzen zijn daar redelijk. Moet je alleen even kijken dat je het zelf oppikt of rekening houd met wat hogere verzendkosten.
|
||||
|
||||
Zo daar zijn we weer.
Het is vakantie dus ik denk maak mezelf eens nuttig. De voorkant aangepakt. Mistlampjes geel geplakt en het Vw logo en grill mat zwart gemaakt met plasti dip, goed spul is dat! gti logo is gesneuveld maar is al een nieuwe besteld. nog een fotootje met de US grill, de meeting look Twee weken terug ook de zijskirts vervangen, de oude waren beschadigd, dus nu weer netjes. Heb ook de Rns 300 vervangen voor een Rns510, ik zoek alleen nog een achterklep logo met camera functie. Als ik hem nu in z'n achteruit zet krijg ik zwart beeld en het lijkt me wel een leuke gadget Dus als iemand die voor een redelijke prijs kan aanbieden hoor ik het graag! Nieuw zijn ze verschrikkelijk duur en dan het geld weer niet waard. binnenkort meer!
MK5 GTI '09 Last edited by Buikschuiver : 20-07-2012 at 07:10. |
|
|||
|
|||
Nette updates!
|
|
||||
|
||||
Gave auto en ook een mooie combinatie.
Dat plasti dip is dat nog een beetje sterk. Of haal je het er heel makkelijk af? Zou je er bijvoorbeeld met hoge druk in de wasstraat op kunnen spuiten?
|
|||
|
|||
Volgens de website van plasti dip is het wasstraat en hogedruk bestendig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx ik heb het gister erop gespoten en vandaag de auto gewassen en het blijft zitten. Ik vind het ideaal spul voor je embleem te spuiten. De grill heb ik ook meegedaan omdat die wat beschadigd was, maar echt grote overvlakten word wel wat moeilijker.
|
||||
|
||||
Bedankt voor je antwoord ik ga denk ik ook maar eens de logo's van mijn scirocco doen
|
||||
|
||||
mooie auto!
verlagen zou m goed doen! en een ED30 lip en achterrand en skirts spuiten rns 510 dan ie na mijn mening af |
|
||||
|
||||
Wil eerst wel een goede foto van de auto met die skirts, lijkt toch leuk zo!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Rns 510 heb ik er al inzitten, zoek alleen nog een achterkleplogo met camera. Verlaging en een dikke zomerset hebben eerst mijn prioriteit daarna zien we wel weer verder met de bumpers. Voorlopig vind ik het goed zo.
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn gewoon orginele skirts
|
||||
|
||||
Quote:
Haha viel me niet op.. Ik vind ze goed |
|
|||
|
|||
Hai Nick, leuk vandaag kennisgemaakt te hebben! Hele mooie auto heb je ook. Hee dat omzetten naar ED30 lampen, dat is geloof ik niet helemaal plug&play of wel? Ik vond de achterkant van mijn ED30 mede door die lampen veel dikker ogen, dus dat is een retrofit die ik op mijn huidige GTi nog overweeg. ;-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jahwel hoor, zijn 4 schroefjes aan iedere kant. veel plezier met je nieuwe wielen, zullen hem goed staan
|
||||
|
||||
Zo tijdje stil geweest, maar er is nieuws.
Forge dumpvalve, klinkt leuk Forge twin intake, crappy iphone pic De laatste meeting van het jaar ook nog meegepakt, VW team brabant meeting in Oss. setje tropenroosters zijn ook nieuw soon many more ..
MK5 GTI '09 Last edited by Buikschuiver : 08-10-2012 at 20:58. |