![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik kan goeiekoop aan een fusion woofer komen...
Het is een fusion powerplant 12" 500 watt rms 1200 watt piekvermogen nou heb ik eens geinformeerd voor een versterker maar dan praten ze al over 4 a 500 euro... aangezien ik het allemaal niet te duur wil maken, zoek ik een andere oplossing. iemand enig idee en/of ervaring met deze woofer |
|
|||
|
|||
![]() dan kan je toch voor goeiekoop ook een versterker op mp zoeken, als t werkt, werkt 't
|
|
||||
|
||||
![]() Die goeiekope laten staan, en een actieve sub kopen, heb zelf een active sub van fusion gekocht bij de media markt, voor 130 euro ofzoiets. En als t moet rammel je daat ook je kentekenplaat mee van de achterklep.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ben druk aant zoeke maar valt toch best tegen... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb ik ook al aan gedacht om hem te late staan en een andere aan te schaffen, maar het is echt een spotprijs voor die fusion powerplant |
|
||||
|
||||
![]() tja t is ook niet veel he die fusionspul
|
||||
|
||||
![]() heb nog wel een goeiekope caliber set liggen,moet je wel een kist om timmeren.750 watt sub met 800watt amp.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heb er nog geen ervaring mee, hoor van de meeste mensen dat de prijs kwaliteit wel goed zit... |
|
||||
|
||||
![]() t is mediamarkt/kijkshop spul..dus tja prijs( een knikker en een plukje konthaar) kwaliteit zal dan vergelijk baar zijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en wat moet het nog opbrenge? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
niet echt over te spreken hoor ik wel, wil het allemaal niet te duur meer maken, daarom zoek ik zoiets |
|
||||
|
||||
![]() lees hier maar even bij
http://forum.showyoursound.nl/topic...&TOPIC_ID=67133 zou zelf voor de spullen van gerben gaan ( de pul)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar zijn ze er helemaal niet over te spreke nee, maar zitte er bij showyoursound niet veel mensen die echt zware insallaties hebben? ik wil het gewoon simpel houde voor een paar cente het liefst... kan eventueel nog een instal van men neef over kopen van audio systems maar dat kost me teveel en hoeft voor mij allemaal niet meer |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb t ding nou 1,5 jaar achterin staan, ben er echt niet ontevreden over. Maar dan hoef ik ook geem zware bass, gewoon iets voller geluid. Voor 130 euro is t prima spul.
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook 2 jaar fusion achterin 2 versterkers en een sub van fusion. tweeters en gewone boxen waren van pioneer en was er behoorlijk tevreden over. Zeker voor het geld dat het gekost heeft.
|
|
||||
|
||||
![]() ligt er ook aan wat je gewend bent natuurlijk.ik heb in de daily een ground zero 300w amp met 10'' 350w mtx thunder subkistje,goed afgesteld klapt het vele malen harder dan de meeste hoempahoempa-tjoeners hier in de buurt met boschmann en fusion shit.
|
||||
|
||||
![]() heb ook tijdelijk fusion in auto gehad.. was weliswaar de ''hoogste'' lijn maar was er inderdaad voor het geld redelijk over te spreken..
vervolgens 4x 10´´ mb quart premium series gemonteerd op audison versterker.. dan weet je helemaal niet wat je overkomt ![]() ![]() Last edited by steef-oo : 20-10-2011 at 11:06. |
|
||||
|
||||
![]() Blijft een zaak van 'alle waar naar z'n geld' natuurlijk he?
Ik heb vroeger veel ingebouwd en ingeregeld maar er zat toch wel verschil tussen de eerste versterker die ik had (een Osio 150+150W) en de spullen die ik later inbouwde voor mensen ![]() Moet wel zeggen dat ik de Rockford spullen altijd heel mooi vond...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is ook leuk ja, zou het liefst de inbouw van men neef ook overkopen (audio systems) maar tis het me allemaal niet meer waard, wil gewoon een beschaafd geluidje in men Golf. Iets meer als de standaard boxen. Denk dat Fusion daar wel goed genoeg voor is... |
|
||||
|
||||
![]() Het is net wat ik in de Alpine/Kenwood discussie zeg; een mooie HU met goeie speakers en een subje, meer tijd en zin heb ik niet om erin te steken...
![]()
|