#1
|
|||
|
|||
GU motor --> andere cilinderkop
Heb een golf 2 waarop ik binnenkort een nieuwe koppakking ga monteren.
Hierbij ga ik tevens mijn cilinderkop reviseren. Nou kwam ik dit tegen op een engelse site Quote:
http://www.vwsyncro.co.uk/data/foru...p?TOPIC_ID=1942 Nou zat ik er aan te denken om dan maar meteen een andere GTI kop met GTI nokkenas te reviseren en te monteren. Dit ivm de grotere kleppen en iets snellere nokkenas. Heeft hier iemand ervaring mee ? ? Ik weet dat ik zoizo de injector gaten dicht moet maken. |
#2
|
|||
|
|||
Klopt, verder past hij er zo op!
|
#3
|
||||
|
||||
sommige carbs en inlaatspruitstukken hebben een wateraansluiting vanuit de kop voor de koudloop, een gti kop heeft die voorziening niet.
iets om misschien rekening mee te moeten houden |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Een GU heeft dat ook. Lijkt er op sommige gti koppen wel gewoon op te zitten als ik een plaatje van een pf kop bekijk. Iemand die dit nog meer kan bevestigen ? ? |
#5
|
|||
|
|||
Sommige hebben het wel andere niet. Maakt opzich niet veel verschil en is eventueel makkelijk af te sluiten in de kop.
|