Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 22-08-2006, 12:08
bvdkruijt's Avatar
bvdkruijt bvdkruijt is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 68
Default Brandstofdruk G60 motor in Scirocco gtII 8v

Hallo Mensen,

Misschien is mijn vraag eerder behandeld in een andere thread maar ik kan er niet echt een duidelijk antwoord vinden vandaar mijn vraag naar helderheid

Oke mijn vraag:

Ik heb een Scirocco GTII waar origineel een JH 8v motor in hing, hier heb ik een G60 motor voor in de plaats gehangen, nu loop ik tegen een klein probleempje aan, namelijk :

De brandstofdruk is Scirocco GTII 8v origineel een kleine 5 bar meen ik(ka-jetronic), G60 (digifant) voldoet met een 2,6 bar heb ik me laten vertellen, kan er een beetje naast zitten maar het is duidelijk dat er een overdruk gaat ontstaan op mijn injectorrail.

* is dit schadelijk?
* Zit er een regelaar op het rail?
* moet er anders een drukregelaar geplaatst worden?
* wat moet er verder eventueel aagepast worden?

ik hoop dat ik duidelijk genoeg ben en excuses als dit al eens eerder behandeld is.

foto's van mijn project staan op :

http://www.reinosoft.tk/Index_Frames.asp?directory=766

Met vr gr Bastiaan
Reply With Quote
  #2  
Old 22-08-2006, 12:24
arnus71's Avatar
arnus71 arnus71 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,936
Default

Op mijn oude 2H blok (ook digifant 1) zat er een benzinedrukregelaar naast het injectorrail, standaard.

Waar je waarschijnlijk moet kijken is de combinatie van benzinepomp, leidingen en benzinetank om voor de juiste druk te zorgen.
Reply With Quote
  #3  
Old 22-08-2006, 17:03
scirocco_power's Avatar
scirocco_power scirocco_power is offline
Forum Regular
 
Join Date: May 2005
Posts: 124
Default

leuk project veel suc6 nog en neem es een kijkje op www.sciroccoforum.nl
__________________
Sciroccopower Website
Reply With Quote
  #4  
Old 22-08-2006, 17:44
rallye16vt rallye16vt is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 666
Default

de rest v/d benzine gaat gewoon retour naar de tank, als de regelaar zijn werkdruk heeft bereikt en opent.
Reply With Quote
  #5  
Old 22-08-2006, 17:54
Henk_Pigo's Avatar
Henk_Pigo Henk_Pigo is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,353
Default

Dus in principe is het probleem al opgelost
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E
- 1983 Golf C 1.3 rood
- 1983 Golf C 1.6D geel
- 1982 Jetta 1.3 legergroen
Reply With Quote
  #6  
Old 22-08-2006, 21:40
bvdkruijt's Avatar
bvdkruijt bvdkruijt is offline
Forum regular
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 68
Default

ik zal het allemaal eens controleren, @sciroccopower ik zal eens een kijkje nemen op sciroccoforum.
Heb er net weer een scirocco gtx bijgekocht dus voel me weer aardig gelukkig (ik vervoerde me in een nissan sunny :S )

gr bas
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum