|
||||
|
||||
Mijn Caddy 2 tdi
Hallo,
ik ben Glenn uit belgie, in de buurt van leuven. Ben 20 jaar jong en dit is mijn eerste auto. Omdat ik regelmatig op verplaatsing ga fietsen heb ik voor de Caddy gekozen. Kunnen gemakkelijk 2 fietsen in . Wat er al aangedaan is: -Herspoten in oranje. -chiptuning Wat er nog moet gebeuren: -andere velgen (liggen klaar) -paar cm verlagen. -laadbak isoleren en bekleden -... Hoe de Caddy eerst was: En hoe die er nu bijstaat in een nieuw jasje . |
|
||||
|
||||
Leuk dat oranje, waarom heb je m overgespoten, zat toch goed in de lak?
|
||||
|
||||
Quote:
oranje boven super kleurtje |
|
||||
|
||||
Waren al veel krassen op en links op de bak had de vorige eigenaar al slecht bijgewerkt.
En hier en daar al wat roest plekken, maar die zijn nu proper weggedaan. En ik had eigenlijk ook gewoon zin in een ander kleurtje |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
vette caddy in da kleurke me die porsche velgske top
|
|
||||
|
||||
Staat m inderdaad wel goed, anders frontlipje en witte knippers zouden t neusje goed doen
|
||||
|
||||
Quote:
Merci ! Heb er wel redelijk wat bekijks mee . |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind het voorlopig wel goed zo, moet eerst nog eens een roostertje gaan halen voor in de voorbumper. En binnenkort komen er misschien andere zetels in . |
|
||||
|
||||
Een flink eind zakken zal m goed doen!
Mooie kleur |
|
|||
|
|||
Quote:
Lichte vracht mag je helaas niet laten zakken in Belgie. Of ieder jaar alles terug ombouwen. Mooie Caddy!
|
||||
|
||||
idd ik verkoop veel verlagingssets caddy naar belgie. maar die halen het er elk jaar onder vandaan voor de keuring. en dan weer terug. mag idd niets aan gedaan worden lichte vracht bij jullie.
blijft leuk een caddy 2 sjaak
|
||||
|
||||
Lichtevracht mag spijtig genoeg niet zakken, maar het kan zijn dat ik de Caddy later op het jaar een beetje laat zakken .
|