|
||||
|
||||
EstherVW
Haaai,
Ik ben Esther ik ben 18 jaar! en ik ben helemaal volkswagen freak ben nu nog voor een auto aan het kijken, maar het wordt wass een golf mk1!! ^^ Het liefst met een G60 maar daar ben ik nog niet helemaal overuit! vindt het leuk om nu op het volksforum te zitten!! Byebye |
|
||||
|
||||
Welkom . Veel plezier hier
|
||||
|
||||
welkom, foto's
|
|
||||
|
||||
Welkom hier!
Evert |
|
|||
|
|||
Quote:
Welkom! |
|
||||
|
||||
Welkom hier en ik zie de foto's van je g60 nou al graag tegemoet
|
|
||||
|
||||
Welkom hier! Een G60 als eerste auto is wel gewaagd hoor! Maar wel superdik.
|
|
|||
|
|||
18 jaar, geen ervaring en dan een MK1 met een G60 blok.
Poe, ik hoop dat je 'm heel houd. Ow en welkom natuurlijk |
|
|||
|
|||
Welkom!
Succes dat te regelen met je verzekering Gaat nog tegen vallen denk ik! |
|
||||
|
||||
Mijn vriend (EelcoB) die gaat me helpen met bouwen! dus dat moet wel goed komen (:
|
|
||||
|
||||
okeeee , waarom geen estherB nou geen ruzie krijgen over wie de new posts het eerste mag lezen
had mijn vrouw maar zoveel interesse in VAG |
|
||||
|
||||
Quote:
mijn vriendin heeft ook helaas weinig interesse in de VW's, maar samen motorrijden vind ze wel leuk dus dat toch iets Esther, veel plezier met je G60! |
|
||||
|
||||
erg benieuwd wat voor G60 er gaat komen! welkom
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
WELKOM op het forum
Ben er erg blij/trots op dat ik mijn interesse kan delen. Als mensen zich openstellen voor nieuwe dingen en de emotie/gedachte er achter, zijn dingen zoals auto's opeens een wereld op zich.. Maar ze mag eerst ff oefenen in een oud golfje 3. Als mijn golf 1 TDI af is maar eens langzaam aan het vermogen laten wennen. En daaaaarnaa toch maar eens een projectje roggelen.. |
|
||||
|
||||
Leuk als je de interesse kan delen, mijn vriendin is ook retetrots op dr 20vt en weet meer van laders dan de gemiddelde dealer (ligt niet aan mij hoor)
|
|
||||
|
||||
Haha, komt heel bekend voor!
Die van mij zit daarbij in de mode, en krijg ik ook regelmatig diverse termen naar mijn hoofd geslingerd. Dus voor kledingadvies moet je maar een bericht sturen naar de topic-starter. |
|
|||
|
|||
welkom hier!!
|