Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-07-2008, 14:24
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular
 
Join Date: May 2007
Posts: 79
Send a message via MSN to marx-7
Default G60 blok met versn.bak en nog van alles....

Te koop mijn oude G60 motor met versnellingsbak.

Is afgelopen mei uit de Corrado gehaald en staat sindsdien droog in mijn garage maar staat daardoor akelig in de weg en ik wil graag aan me andere auto beginnen

Motor en versnellingsbak hebben 231.000 kilometer gedraaid en deden het verder prima (weinig tot geen olieverbruik) maar preventief vervangen voor een motor die de helft heeft gelopen.

Ik heb met de oude motor ongeveer 8000 kilometer verder probleemloos gereden maar dien er wel bij te vermelden dat ik 1 x het olielampje (druk) heb zien branden, dus zeer waarschijnlijk zal er naar de lagerschalen dan wel de oliepomp gekeken dienen te worden. Versnellingsbak heeft het altijd prima gedaan (zit nog aan de motor vast) en ook de koppelingsplaten zijn nog lang niet op. De koelvloeistof die uit de motor kwam bij loshalen was compleet helder zonder oliesporen of iets dergelijks.

Motor is op in- en uitlaat na kaal, dus geen Glader, dynamo en dergelijke meer, dat blijft allemaal hier.


Verder nog een Corrado interieur bestaande uit stoelen (bestuurdersstoel met instapschade) achterbank met bult, deurpanelen (slingertype), kofferbakpanelen (geen hoedenplank), dashboard met tellerunit (geen knoppen meer) en nog allerlei prullaria wat in het interieur hoort (ongeveer 1 flinke doos vol). Is allemaal in redelijke staat maar mag eens schoon gemaakt worden.

Prijs voor dit alles.....250 euro.

Dus ik zou zeggen, hang de aanhangwagen achter de auto en kom gezellig met zijn allen naar limburg


Op te halen in Geleen. 06-27333872

Marc
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel
Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer

Last edited by marx-7 : 21-07-2008 at 14:36.
  #2  
Old 21-07-2008, 14:56
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular
 
Join Date: May 2007
Posts: 79
Send a message via MSN to marx-7
Default

En al gereserveerd
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel
Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum