Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Corrado en Scirocco
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 23-06-2008, 22:03
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular
 
Join Date: May 2007
Posts: 79
Send a message via MSN to marx-7
Default

Het heeft effe geduurd, heb alles op het gemakkie gedaan maar het resultaat mag er wezen.....ben nu in het bezit van een Corrado G60 die in elk geval technisch in zeer behoorlijke staat verkeerd en momenteel echt helemaal niks meer mankeert en loopt als een tierelier

Had hem naar de garage gereden (waren tevens de eerste testkilometers) alwaar men nog een paar puntjes op de I hadden gezet.
*verse apk (géén enkel probleem )
*nieuwe toplagers veerpoten
*nieuwe fusee (had een beetje speling)
*kleine kvs lekkage opgelost (nieuw ringetje)
*stuurbekrachtigingsprobleem opgelost (bleek een propje te zijn dat broerlief in de leiding had geduwd tegen lekken zonder het me te vertellen )

Al met al ben ik zeer tevreden, de C heeft nog nooit zo lekker gereden en geschakeld.

Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om een setje Xenon er in te kieperen en dat had ik al veel eerder moeten doen....man, man, wat een verschil.....




Druk en voltmeter geplaatst en aangesloten en een verse Edition mattenset.




Nog te doen:

Heb al een set plasmatellers klaar liggen maar ben nog aan het wachten op de bestelde chromen tellerringen. Die nog plaatsen.

Verder had ik hem graag willen laten spuiten maar dat zal helaas even op zich moeten laten wachten want de belastingaanslag is binnen
Helaas pindakaas.....weg budget


Marc
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel
Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer
Reply With Quote
  #42  
Old 24-06-2008, 15:31
Vento Vice's Avatar
Vento Vice Vento Vice is offline
No personal life
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,641
Default

Is dat nu een VR-6 lip, of zie ik dat niet goed?

Mooi geworden en alles dus 100% als nieuw!
__________________
VAG-PAST:
MkII 1.3 'KAMEI X1'/
MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice'
Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1'

PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999
Reply With Quote
  #43  
Old 24-06-2008, 19:51
marx-7's Avatar
marx-7 marx-7 is offline
Forum regular
 
Join Date: May 2007
Posts: 79
Send a message via MSN to marx-7
Default

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Is dat nu een VR-6 lip, of zie ik dat niet goed?

Mooi geworden en alles dus 100% als nieuw!


Mwoah, nieuw is een groot woord maar er zijn veel nieuwe onderdelen in gegaan. In elk geval is alles wat me irriteerde en niet goed meer was vervangen.

Die lip is niet van een VR-6, het is een spoiler van Bonrath die ik voor weinig nieuw op de kop tikte en de pasvorm is prima. Is alleen niet van beweeglijk plastic maar van hard polyester (en moet nog gespoten worden) en dat maakt best een partij kabaal als ie over de grond schuurt

Grappige bijkomstigheid was dat er gisteravond iemand bij mij op bezoek was met een G60 voor wat onderdelen. Toen ik op zoek was naar een donor G60 had ik in die auto proef gereden en het ding laten staan wegens allerlei problemen........waar hij nu dus last van had
Ik dacht al, wat komt me die corrado bekent voor
Vervelend genoeg voor hem....Ik heb gewoon verdraaid veel geluk gehad dat de donor die ik kocht van iemand vandaan kwam die ook daadwerkelijk de waarheid vertelde qua onderhoud en kilometerstand.
__________________
VW Corrado 1989 Zilvergrijs, origineel
Mazda RX-7 1988 Rood, niet helemaal origineel meer
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum