#261
|
||||
|
||||
Misschien je sproeiers verstopt. Heb je de voetpakking gecontroleerd op lekkage of heb je hem vernieuwd ( sorry, niet alles doorgespit )
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#262
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe kom je er bij dat er iets mis is? |
#263
|
||||
|
||||
Quote:
Vanwege het filmpje. Ik heb hetzelfde probleem gehad. Liep ook alleen maar op de choke, ontsteking stond goed, maar sloeg af tijdens stationair. Sproeiers gereinigd en voetpakking gekontroleerd. De sproeiers waren verstopt en de voetpakking is gescheurd. Op dit moment loopt ie nog steeds niet, want ik ben met de resto van een kever bezig
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#264
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet nu niet over welk filmpje je het nu hebt, in het begin kreeg ie gewoon geen benzine. Hij loopt in iederegeval wel stationair zonder choke als die wat warmer is. Zal nog wel eens kijken als ik daar een filmpje van heb. |
#265
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt wel nog gestraald. staat gewoon in menie |
#266
|
||||
|
||||
__________________
Daily:BMW K1100LT 2000. Peugeot 306 break 2000. Vw Golf Cabrio 1980, 16D. Gerestaureerd. Verkocht. Last edited by Gerjan : 15-11-2013 at 22:09. Reason: aanvulling |
#267
|
||||
|
||||
Voor een dichte vind ik het een mooie kleur, maar voor een cabrio zijn er absoluut mooiere kleuren te bedenken. Zeker als er een clipperset op zit.
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#268
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht al jij een hele poos terug al eens had gepost Mooi resultaat, alleen moet ik yellowbug zen mening volgen. |
#269
|
|||
|
|||
Quote:
haha je bent precies gelijk mij kom ook van dat brommer wereldje mijne was stunt lc opt laatste |
#270
|
||||
|
||||
Denk dat het bij vele zo gegaan is
|
#271
|
||||
|
||||
Heel lang al niks meer gedaan, de laatste dingetjes vlotten niet goed omdat ik er niet zo veel zin in heb, en dan natuurlijk het weer wat af en toe wat fris is.
Ik heb nog werk gemaakt van de sigaretten aansteker die nu ook werkt. Remklauwen gespoten, moeten nog nieuwe rubbers op. Nr plaat houder aangepast voor de nieuwe nr plaat. Bumpers En van de vriendin nog een kerstcadeautje gekregen
__________________
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 29-11-2015 at 16:36. |
#272
|
||||
|
||||
Niet zo veel zin der in gehad laatste tijd, af en toe doe ik nog wel eens wat.
To do: Deurrubbers Zonnekleppen Uitlaatbeugel Uitlaat rechtdraaien Spatborden uitlijnen Motorkap uitlijnen Bumpers Tijdje geleden al gemerkt dat men radiator op 3 plaatsen lek was en heel langzaam leegloopt, spuit er gelukkig niet uit haha. Dus die moet vervangen worden. Benzine pompje mss kapot? Benzine loopt terug? Iemand een idee, moet altijd lang starten..
__________________
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 27-01-2014 at 17:30. |
#273
|
||||
|
||||
En hoe je doe je dan de spatborden uitlijnen ??? en motorkap ?? ben wel benieuwd want dit gaat er bij bij ook binnen kort op.En ik wist dus niet dat je ze kan uitlijnen
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#274
|
||||
|
||||
Haha style, jij hebt he spatborden al gedaan ik had niet erg goed opgelet toen ik ze er op had gezet en dacht dat ik ze wel goed kreeg. Ik bedoel met uitlijnen dus gewoon dat alle lijnen t.o.v. Elkaar evenveel speling hebben.
Ik zal mijn spatborden dus moeten uitlijnen D.m.v. De ronde gaten met een dremel voorzichtig ovaal te maken zodat ze dieper komen en gelijk t.o.v. men deur. Als er dieper zitten dan wordt de speling tussen motorkap en spatborden dus kleiner, en kan je er een mooie rechte lijn van maken. Motorkap lijn ik dan weer uit t.o.v. Spatborden en parafaan. Motorkap is nu zo uitgelijnd(op het oog) maar zodra ik men spatborden aanpas en vast aandraai, zal de motorkap toch nog wat moeten zakken. Met 3 man is het zo gebeurt. De motorkap kan je op veel manieren uitlijnen. Aan het scharnierpunt, stootrubbers van voor en ook niet te vergeten het slotmechanisme om de lijnen op de motorkap zelf op de zelfde lijn als die van het parafaan te krijgen
__________________
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 27-01-2014 at 17:27. |
#275
|
||||
|
||||
Nee zeker niet spatborden liggen nog steeds boven wist alleen niet hoe je ze kon stellen.
1 zat er al origineel op de andere niet vandaar de interesse. Voor zie hier namelijk ook nog wel problemen mee zo als alles de laatste tijd Ik heb vorige week wel nieuwe boutjes gehaald bij de dealer om de schermen te monteren. Vraag me af of je ze aan de boven kant nog moet kitten plakken want toen ik mijn schermen er af haalde zat dit dus nog geplakt.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#276
|
||||
|
||||
Toeval, ik ook vorige week nieuwe voor gehaald haha.
Tja ik dacht eigenlijk dat ze gemonteerd waren en vastgezet en dan langs de binnenkant kit er tegen gesmeerd, zeker weet ik het niet. Ik heb wel een jaar geleden daarvoor iets gekocht, moet eens kijken wat het precies is. Soort van rubber in stripvorm. Dacht dat er tussen te duwen zodat die spatborden niet gaan trillen/schuren en beschadigen en daarna onderin roesten. Zal straks eens kijken wat dat precies was, had iig totaal niks met een auto te maken maar koste ook niet veel. |
#277
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#278
|
||||
|
||||
Precies ja, nr 7 was ook zo iets, had ik ze nou nodig of niet? Ben ze nooit tegengekomen dus heb ze niet gekocht
Weet je wat, ik loop gelijk de kelder in om te kijken |
#279
|
||||
|
||||
Zelfklevende tochtband tis voor buiten dus das al mooi
Ik zie dat dat 10m is, dus als je het wat vindt en de echte experts het iets vinden, kan er gerust wat jou kant opkomen! Ben nog niet vergeten dat je me in der tijd dat koppelingspennetje had opgestuurd |
#280
|
||||
|
||||
Quote:
Haha! Daar moet een rolletje kit tussen. Ziet uit als dubbele kleefband, maar is echt kit, je kunt hem helemaal uitwrijven als je dat wilt. Wel iets tussen steken in ieder geval, beter voor trillingen en zo, en dan trilt het ook niet terug blank (kan gaan roesten). Schermen, heb je originele of imi's? Als ik zo kijk - met alle respect - zul je wel imi's hebben. In dat geval moet je er rekening mee houden dat je ze nu ze al gelakt zijn er niet prefect naar wens op krijgt. Eigenlijk hoor je alle plaatdelen af te hangen voordat je hem laat spuiten. Maar bon, nu moet je er het beste van maken. De gaten uit vijlen is je laatste optie, dat geeft een hoop zooi en gedoe. Probeer het met zetten, duwen trekken zo goed mogelijk te krijgen. Om het perfect te krijgen kun je altijd nog gaan vijlen en slijpen. In ieder geval. Om de schermen dichter naar de kap te krijgen druk je de rand om. Klinkt heel ernstig, en je moet ook heel voorzichtig zijn of je lak scheurt, maar met enige voorzichtigheid komt het heel goed. Het gaat zeg maar om de plooi van het verticale stuk naar de bovenkant van het scherm. Die hoek maak je scherper. Je hoeft het horizontale deel waarin de schroeven zitten niet te plooien, er zit nu wat extra "spanning" op, dat is dadelijk alleen maar praktisch. Als het goed is kunt je met dat plooien je scherm al heel goed krijgen. Je moet hem dus wel demonteren! Op de wagen lukt dit niet. Nog een puntje, ga je de gaten vergroten, zorg ervoor dat je alle blanke delen in de lak zitten. Als je dat niet doet gaat het roesten, daar kun je een klok op gelijk zetten. Ben je (jullie) zo al wat geholpen? |