Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 24-07-2012, 19:26
Tino's Avatar
Tino Tino is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 175
Send a message via AIM to Tino
Default ket iemand deze auto

Ben vandaag wezen kijken bij een Bosch car service voor een Passat 3B5 ze zeiden al dat de koppeling op was en dat was hij zeker er was nog meer niet aan de auto in orde maar dat hadden ze niet gezegt airco werd niet koel en toen ik een opritje op reed hoorde ik voor gebonk iets aan de ophanging heb niet kunnen kijken wat het was.
Het is een Passat 1.9 TDI 90 pk uit 1999 mod. 99 hij staat te koop voor € 1600,- maar ik mocht hem door de telefoon voor € 1500,- hebben toen ik daar kwam zei hij dat ik dat verkeerd begreep en dat hij hem voor € 1500,- had ingekocht, hij liet het zien in de computer, maar ik ken deze truc wel ze vermelden in hun boekhouding een hoger bedrag omdat de winst dan lager lijkt.
Ik heb een Golf 3 Variant uit 1997 benzine 90pk en heb de halve motor vernieuwd (koppaking en klepstoters, lambasonde, grote beurt, distributie alle snaren, bobine, rotor, verdelkap, rembekrachteger slang, temparatuurvoeler en een paar water slangen met die 2 flensen en een jaar geleden schokbrekers voor en een nieuw koppeling met kabel en hevel een. De auto is net gekeurd en staat op goed profiel banden hij heeft overal wat krasjes en de achterklep heeft roest maar dat heb ik met vloeibaar ijzer opgevult en gespoten niet zo netjes maar je ziet geen roest ik heb er ook een een achterklep bij zonder roest maar niet in de zelfde kleur de auto heeft iets meer dan 3 ton gelopen maar gebruikt geen koelvloeistof of olie er zit Mobil Syntic S 5w40 in en de moter loopt goed, alleen de hall voeler of de stroomverdeler zijn niet helemaal in orde? kost bij de groothandel € 125,-
Hij vraagt me wat ik voor de auto wilde hebben ik zeg € 750,- doet hij een tegenbod van € 275,- ik zeg dat doe ik nooit, ik wil wel een bod doen op die Passat van 1200,- want hij zij eerder dat een nieuwe koppeling 700 tot 800 euro kost dus dan delen we het een beetje maar daar ging hij niet op in.
De auto heeft een kilometerstand van 185.200 en dat vind ik een beetje raar want hij is een tijd in onderhoud geweest bij Ames en in 2002 stond er 120.000 km op dat betekent dat er in 10 jaar tijd maar 65.000 km is mee gereden er zit wel een NAP op.
Wie kent deze auto met het kenteken XL-XD-94

gr Tino
Reply With Quote
  #2  
Old 24-07-2012, 20:53
Theowob's Avatar
Theowob Theowob is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,248
Default

Als ik dit zou meemaken, dan was ik bij het kennis maken direct weer weg gegaan. Alles liegt hij waar jij bij staat.

Ik zou rusig verder kijken.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-07-2012, 21:11
Tino's Avatar
Tino Tino is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 175
Send a message via AIM to Tino
Default

Hij was wel heel netjes toen hij een bijna nieuwe Passat aan het afleveren was en nam daar alle tijd voor haha
maar er stonden 2 jongens met een mooie golf 5 met schade aan de voorbumper, voorscherm, deur en zijkant die wilde een auto kopen uit 2009 maar er kon niks van die Golf af terwijl hij voor die Golf 5 bijna niks gaf, het was een zwarte en je kan mij niet vertellen dat je die bumper, voorscherm en deur niet bij de sloop kan halen voor weinig
Reply With Quote
  #4  
Old 24-07-2012, 21:26
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Daar was ik heel snel van het erf afgelopen...
Reply With Quote
  #5  
Old 25-07-2012, 17:04
Tino's Avatar
Tino Tino is offline
Forum Regular
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 175
Send a message via AIM to Tino
Default

Ik vergeet nog te vermelden dat de koplampen helemaal wit uitgeslagen waren, hij zij dat hij daar wel een middeltje voor had??
Reply With Quote
  #6  
Old 25-07-2012, 20:50
bugs's Avatar
bugs bugs is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,088
Send a message via MSN to bugs
Default

Quote:
Originally Posted by Tino
Ik vergeet nog te vermelden dat de koplampen helemaal wit uitgeslagen waren, hij zij dat hij daar wel een middeltje voor had??


Ja dat middeltje is nieuwe koplampen! hahaha. Laat dat ding lekker staan, als alleen de koppeling kapot is, dan had hij deze wel gerepareerd, dat verkoopt beter dan een auto die iets mankeert.
Reply With Quote
  #7  
Old 25-07-2012, 21:07
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,870
Default

Wat een matig verhaal
Reply With Quote
  #8  
Old 25-07-2012, 21:42
Martyn's Avatar
Martyn Martyn is offline
Married to PC
 
Join Date: May 2007
Posts: 3,868
Default

Als ik zie wat je aan je passat heb gedaan zou ik lekker die houden
__________________
Martijn

flickr
Reply With Quote
  #9  
Old 25-07-2012, 22:31
keesf keesf is offline
Forum Regular
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 288
Default

mooi naaar een andere gaan zoeken.
zulke handelaren geven de goede een slechte naam
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum