Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 16-04-2012, 19:36
pasmans pasmans is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 5
Unhappy aansturing cv type luxe pro cargoods

Hallo allemaal.
Wie kan mij helpen met doormiddel van een soort schema hoe ik mijn aanst. voor mijn bestaande cv van een vwgolf IV 19TDI bouwj 2002 station moet aansluiten. De beschrijving van cargoods zelf is voor mij te onduidelijk. Heb ik een + of een -stroom op de cv?Waar zit de moter v/d cv? en waar moet ik licht en ramen op aansluiten. Heb al bijna hele interieur eruit gehad en onder het stuur zit volgens mij de module v/d cv. . voor inbouwen moet ik gem. 100euro betalen en setje kostvolgens mij 40e, dus is eigenlijk wel het zelf proberen waard tenminste???????

Dus WIE o WIE kan deze leek een beetje helpen??????

Alvast en bedankt.

groetjes Martijn.
Reply With Quote
  #2  
Old 16-04-2012, 20:08
GZGII's Avatar
GZGII GZGII is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 29
Default

Hoi Martijn,

GEEL-GROEN of GROEN-ROOD , pos. 6 of pos. 4, (open) en GEEL-BLAUW , pos. 8 of pos. 24, (dicht) in de 24-polige stekker op de module IN de linkerdeur. Hij wordt negatief gevoed.

Succes ermee.

Groet, Ferry
Reply With Quote
  #3  
Old 16-04-2012, 21:22
pasmans pasmans is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 5
Default

Hoi Ferry,
Sju das snel! Mijn dank is groot voor dit zeer duidelijk antwoord. Dit zal nu verder geen probleem zijn, maar weet je ook waar ik met de draaden naar toe moet vanaf de aansturings module die bestemd zijn voor knipperlicht aansturing(bestemd voor zoek functie in garages).? en als laatste :er zit ook een kofferbak functie op de aansturing, kan ik deze ook gebruiken? Hoop weer zo snel van je te horen hihi. Nogmaals heel heel erg bedankt. groetjes martijn
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum