![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goedemorgen mensen, ik ben hier een hele tijd afwezig geweest maar het wordt weer tijd me hier opnieuw voor te stellen.
Mijn naam is Alex en ik rij een mk2 uit 1985. Motorisch is ie niet zo bijzonder, er ligt namelijk een 1600 d in :P Ik ben de 2de eigenaar van de auto, en daarmee was dit dus de ideal basis voor een projekt. We zijn begonnen met een 100% orginele basis. Tot 2008 heb ik zo rondgereden: ![]() ![]() ![]() ![]() Daarna was het tijd voor een nieuw kleurtje, de keus is gevallen op Grigio Ingrid van Ferrari, tevens zijn de schermen verbreed, knipperlichten uit de schermen gehaald net als het antennegat en de sproeier & ruitenwisser op de achterklep. Ook is de rechter spiegel van deur verwijderd. Onderaan is de uitsparing aan de rechterkant (onder het sleepoog) strakgemaakt en ook het sleepoog verwijderd. Volgende op het lijstje is dat het Hollandia dak in het cognackleurig leer bekleed is en meteen de usa bumpers erop gezet (achterbumper hangt een beetje af maar dat fixen we nog wel). S-Rohr eronder en het chroom/goud geplaatst. 16V Lip eronder en de subwoofer een orgineel jasje gegeven. Foto's tijdens de verbouwing: ![]() ![]() ![]() ![]() [/quote] ![]() ![]() Laag liggen is niet goed voor je carter: ![]() De oplossing daartoe: ![]() [/quote] Subwoofer: ![]() ![]() ![]() Zo ligt het in de auto : ![]() Hieronder de foto's van de huidige staat: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En mijn persoonlijke favoriet: ![]() Last edited by aal : 29-03-2011 at 12:15. |
|
||||
|
||||
![]() Er komen nog wat updates voor 2011
De BBS RS gaan morgen weg voor bewerking, Ik ben op zoek naar andere verlichting (heldere meuk gaat eruit), mijn Porsche klinken hoop ik weer te vinden zodat die gemonteerd kunnen worden. Verder moet er een nieuwe radio komen (deze trekt de accu leeg) |
|
||||
|
||||
![]() Zeer nette auto !!! Ben niet zo van die heldere lamperij, maar desalniettemin een keurige project !!!
En welkom !! EDIT: Zelfde mening over de lampen dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx, die helder meuk gaat ervanaf
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn deze foto's gemaakt? Erg coole locatie!
|
||||
|
||||
![]() Mijn woonplaats Hamburg.
Daar heb je de Speicherstadt, het oude handelscentrum van de haven van Hamburg, daar zijn de foto's gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie strakke mk2
![]() Woonplaats Hamburg en dan gewoon op NL platen?....... militair van beroep misschien?.. gr, roy
|
||||
|
||||
![]() He Alex,
weer terug ![]() groeten maarten (Continental VDO) |
|
||||
|
||||
![]() Thnx.
Nee, sales manager ![]() Hamburg was tot voor kort mijn 2de woonplaats (hoofdadres in NL.) maar nu ik mijn adres in NL niet meer heb zet ik de auto op naam van mijn ouders zodat ie het Nederlandse kenteken blijft houden (orgineel Nl'er). Wordt gewoon gemeld bij de verz als hoofdbestuurder en dan ist allemaal geen probleem, voordeel is dat ik niet aan de Duitse TÜV hoef te voldoen (daar krijg ik m nooit op kenteken zoals ie nu is) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He Maarten, So we meet again ![]() Alles goed? Ik ga trouwens vanaf 1 februari werken voor ene ander bedrijf, weer een stapje hogerop. Ik hoop je nog eens te spreken! Groeten, Alex |
|
||||
|
||||
![]() Die ligt goed plat! Vette bak
![]()
|
|||
|
|||
![]() dikke golf 2
|
|
||||
|
||||
![]() Mooie auto !! Alleen die nummerplaat aan de voorzijde
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Maatje,
Welkom terug ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank mannen.
@ Ralph : ik twijfel of ik m daar laat hangen of of ik een beugel maak in het midden. Voorlopig blijft ie ff daar, ieder zn smaak ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke bak alex, maar dat wist je al!
|
|
||||
|
||||
![]() Hele nette Mk2
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dank mensen
|
|
|||
|
|||
![]() Geen woorden nodig Alex, maar dat wist je al!
![]()
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding hoor, plannen klinken allemaal alleen maar positief
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |