|
||||
|
||||
NEW, Spijlbus uit 1961
ja hoor hier is ie dan, de Spijlbus, gister weer naar het altijd gezellige groningen geweest, Daar was het een stuk kouder als bij ons in haarlem. Daar heeft Tim een spijlbus gekocht, ik mocht hem niet, het was nu tim zijn beurt, dus ik ben jaloers. Het is voor mij de iedeale Rat lLooker. nu tim nog ff overhalen om er alleen wat dingen aan te lassen en heb rij klaar maken. :p
maar we zullen zien, we gaan hem in feb. ophalen. De bus is redelijk compleet, alleen de bestuurder en de bijrijder kunne nog ff niet zacht zitten. hier wat foto's. Hier kna toch geen glimmende lak tegenop Er moeten her en der wat uitgedeutk worden, maar de basis is zeker oke. hier nog het kontje. laat me maar weten wat je er van vind. interrieur gaan we zelf maken zeker achter., lekekr lounge bank erin, tv. met een Nitendo 8-bit disco bol erin en knallen met dat ding :biggrin: iemand nog een spijlbus toevallig voor mij te koop??/ :p wat we voor deze nog nodig hebben is. Pop outs voor, en misschien nog verrotte accessoires. onee, ik draaf door, zal het ff aan tim over laten :o
|
||||
|
||||
Mooi bruin is niet lelijk !
Op zijn reet en klaar KICKE !
|
||||
|
||||
nice man!! I am ready to help!!
|
||||
|
||||
Quote:
all right, start finding some big garage !!! that will be some good help
|
||||
|
||||
I have a shad, it will fit next to the bike!
|
||||
|
||||
gaaf ding jasper!!
de ideale rat inderdaad!! maarre....Groningen?? was er een oldtimerbeurs dan????? Groet`n rene
|
||||
|
||||
If you find that big bad garage in Haarlem I would like to know too :p
Cool ding trouwens!!
|
||||
|
||||
Stoere bus!
I.d.d. het noodzakelijke lassen, stuk verlagen en gaaaaaaaaan! |
|
||||
|
||||
gaaf bussie , als je nog pop outs wil hebben weet ik nog wel een setje of zes te liggen, prijzen weet ik niet maar dat kan je hem altijd vragen
|
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, bij Henny zeker !?
|
||||
|
||||
Strak ding Jasper.
Lekker klussen en daarna ''Pimpen'' Heeft hij nog papieren? Wat voor ritjes heeft deze bus gehad? 9 persoons / etc ?etc? Die dorpel zou er ieder moment moeten zijn. Ik bedoel dus morgen naar alle waarschijnlijkheid. Afgelopen weekend zijn we naar de kerstborrel van LBH tuning geweest in Gent. Spijtig dat je er niet bij was. Was wel iets voor jou! We hebben alleen nog 2 uurtjes aan de kant gemoeten met de spijl. Ik was te ver heen om terug te rijden, toen heeft Kevin gereden, maar die was zijn rijbewijs vergeten. Wat denk je>>> alcoholcontrole>>>> papieren van de bus meneer..... Oja, euhh ja, euuhh sorry vergeten.>>> Alee, dan uwen rijbenwijs meneer. ook vergeten....... Moeten wachten tot zijn vriendin met zijn rijbewijs kwam. Gelukkig had ik dat restant BREEZERS en Freddy's nog altijd in mijn buske liggen............................................ .......... |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt als een BUS.... |
|
||||
|
||||
Hoe is de bodem? ,want je zou haast zeggen dat die op zijn dak in de sloot heeft gelegen...
|
||||
|
||||
Quote:
Nix meer aan toe te voegen, gaaf bussie!! Is het trouwens een Nederlandse bus? |
|
||||
|
||||
@wouter, de bodem is nog wel oke, her end er een nieuw stukje misschien.
hij is uit de USA, dus we moeten engels tegen hem spreken :p
|
|||
|
|||
ik kan ook typen !!!!!
Bodem is aardig 2 stukken moeten iets gelast worden maar dat is geen probleem, bus is 5 a 10 jaar geleden geimporteerd vanuit het altijd zonnige californie is alleen nog niet langs de RDW geweest.
Maar het is een lekkere klussenbus En ja Jasper het word wel een klein ratje!!!! |
|
||||
|
||||
he tim jij hier, hehe, eindelijk, gezellig.
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zeg je nu toch weer Jasper eindelijk gezellig. net of wij niet gezellig zijn. Leuk bussie zo!! Hou je hem Rat of ga je er toch nog een verfje op leggen!!
|
||||
|
||||
Quote:
viel het zo op ?
|
||||
|
||||
Quote:
Blijkbaar