|
|||
|
|||
9n dashboard instellen
Beste leden,
Ik heb in het VW boekje van mij polo 9n uit 2004 gekeken hoe ik de dashboard moet instellen en daar staat alles netjes uitgelegd. De dashboard kan worden ingesteld d.m.v. een knopje op de ruitenwisser schakelaar. Het probleem is dus dat dat knopje er bij mij niet op zit. Volgens het boekje zou er ook een reset knopje op moeten zitten maar dat zit er bij mij ook niet op. Hebben meer mensen dit probleem? Is er ook een andere manier om de dashboard in te stellen Bij deze een plaatje waarop mijn bedoeling duidelijker wordt: Mvg, Pieter |
|
|||
|
|||
Wat zou je willen instellen dan?
Het zou kunnen dat dit niet geld voor jou uitvoering, maar het een standaard instructieboekje is voor alle Polo's. Als je niet zo'n schakelaar hebt, heb je er niks aan. Je service indicater kun je in ieder geval terugstellen met het knopje links onder je snelheidsmeter of met de testapparatuur.
|
|||
|
|||
Heb een 1.2 hatchback polo uit december 2004.
Heb me wel laten vertellen dat inbouwen wel mogelijk is Weet iemand misschien hoeveel dit kost en hoe dit precies heet? Danku! |
|
|||
|
|||
Het display wordt ook vaak FIS genoemd (Fahrer Information System o.i.d.)
Dit is bij een aantal uitvoeringen niet of tegen meerprijs als optie leverbaar. Achteraf inbouwen is vaak duur, jouw display zal nu waarschijnlijk alleen de noodzakelijke (waarschuwings)functies hebben. Je kunt dan ook waarschijnlijk niet meer instellen dan de tijd en de dagteller...