Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #701  
Old 14-11-2015, 17:54
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Vanmiddag weer verder gegaan met Booy, het spul losgekoppeld en het blok eruit gereden :tu: :tu:









Kabelboom moet er nog uit. ECU en vliegwiel opsturen naar Baggen voor chip en afdraaien.
Remmerij aan achterkant nog eraf.
Dan is ie in principe behoorlijk kaal.

De ABF moet nog wat onderhoud aan gebeuren, moet nog schoongemaakt enz.








Golf gaat denk ik deze week de schuur in, en zsm blok eruit.
Mag de motorruimte schoongemaakt worden enz.
Interieur ben ik iig al redelijk kaal aan t plukken. Deels omdat het nodig is om overal goed bij te kunnen. Deels omdat het zeldzaam of net spul is en ik het niet beschadigt wil hebben.

Wordt vervolgd!
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #702  
Old 02-12-2015, 19:11
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Is alweer ff geleden dat ik het gepost, maar heb zeker niet stilgezeten.

Werd getipt op een inlaatspruitstuk. Ik wou er sowieso eentje van VW hebben ipv Seat, en deze is al helemaal glad geschuurd en gepolijst. We zullen zien hoe die gaat worden, maar ga er maar vanuit dat de letters rood worden





Daarnaast is de nieuwe eigenaar van de Cupra ook aan de gang geweest. Onder de Cupra zit weer een subframe en voorwielophanging en velgen. Ook de achteras en vering en velgen zitten er weer onder .Dit had hij allemaal nog liggen of geregeld. Rollend en sturend is tenslotte een stuk gemakkelijker de schuur uit halen en de aanhanger op duwen.
Ook heeft ie het weer een beetje in elkaar gezet. Als het goed is komt ie komende zaterdagavond halen, hebben wij weer mooi ruimte







Ook de stabi losgehaald van de ABF



Zodat ik de draagarmen kon losmaken. Deze worden even gespoten en komen de PU rubbers in



De voorbalk is ook al los, deze worden ook even netjes gespoten en komen PU rubbers in.



Aandrijfassen zijn aan beide kanten los. 2 boutjes dol, dus daar nieuwe voor gehaald.
Nu moet de versnellingsbak er nog af.







En de 1.3 ligt al bijna los. Het spul hangt nog aan 2 bouten, steunt op de krik en de uitlaat zit nog vast. Verder is alles eigenlijk al losgekoppeld.
Uitlaat mag nog even los, en brandstofleidingen enzo. Dan de 2 bouten los en hopen dat ie niet te hard naar beneden valt
Ik ga zo weer naar de schuur, dus hoop dat ik m er snel uit heb liggen!

__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #703  
Old 03-12-2015, 19:07
Clean_golf_3's Avatar
Clean_golf_3 Clean_golf_3 is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 690
Default

Knappe werken
__________________
my daily :
Mk7 golf tsi R line (daily)
Mk3 golf gti 16v ABF (weekend)
Reply With Quote
  #704  
Old 04-12-2015, 22:58
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Afgelopen woensdag bezig gegaan met motorblok eruit halen. Kabelboom enz waren al losgekoppeld van blok, moest nog paar dingetjes loshalen en dan kon die eruit. Oa schakelstang aan versnellingsbak, brandstofleidingen en nog een paar dingetjes. Die losgehaald en begonnen met demonteren.
Ik was wel zo slim om m naast een krik onder de voorste motorsteun, 2 krikjes te zetten onder het subframe. Het spulletje moest toch nog wel een 10cm zakken tot het karretje. En da's een beste klap







Toen lag het blok op het karretje, ik had de krikjes laten zakken ging allemaal goed. Toen zag ik hoe de motorsteun nog op de krik steunde... Die was er bijna vanaf gegleden. Gelukkig nog niet gebeurd!
Toen moest ik de krik laten zakken. Zoals verwacht gleed het blok eraf, maar alles is goed gegaan

Maar ik kwam erachter dat ik het stuurhuis was vergeten...
Als ik die los had kon ik de uitlaat het laatste beetje los trekken. Maar daar had ik woensdagavond geen zin meer in...

Vanavond verder gegaan. Stuurkolom ding in stuurhuis ding losgehaald, toen kon ik de uitlaat los trekken. Moest ik de auto nog iets omhoog krikken om de remmerij eronderdoor te kunnen schuiven, maar het ligt er nu uit!







Ook nog het stuurhuis van de ABF verder losgehaald. Ligt nu los.



En het spul wat aan de kant geschoven, morgenavond wordt de Cupra opgehaald!
Hebben we weer ruimte

__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #705  
Old 06-12-2015, 17:45
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

De Cupra is verkocht, gisteren opgehaald. Die gaat weer een nieuw leven krijgen! Komt weer een 2.0 16V ABF in.








Nu zit ik alvast wat rond te kijken voor een uitlaat..
Omdat ik mijn GTI uitlaat helemaal pas zou moeten maken op het spaghetti spruitstuk, wil ik denk ik direct een RVS uitlaat. Gebruikt geen probleem, als die maar goed is.
Ik ga zonder katalysator rijden, en met een RVS spaghetti spruitstuk.
Dus de pijp moet op de spaghetti aansluiten met zo'n 3gaats flens, en dan door tot aan de middendemper/-pijp.
Ik wil denk ik zo'n eindstuk:



Alleen zit ik nu nog te twijfelen. Een 16V is meestal al behoorlijk luid, en dan heb ik ook een RVS spaghetti spruitstuk, en ga zonder kat rijden.
Ik zit dus te twijfelen of ik wel of niet een middendemper wil (middendemper vlak voor de achteras).
Mensen met ervaringen?
Het geheel mag best te horen zijn, ik rij er ook niet dagelijks mee. Maar niet té luid, de auto moet er ook mee door de RDW keuring gaan komen..
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #706  
Old 18-12-2015, 12:43
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Update

Versnellingsbak, koppeling, vliegwiel eraf gehaald. Vliegwiel met ECU opgestuurd voor aanpassen







Distributieriem vervangen



En de waterpomp+huis en thermostaat+huis vervangen voor nieuw spul :tu:





Nieuwe multiriem erop gelegd





Toen had ik het spulletje weer terug. ECU is startonderbreking afgehaald, en is een chipje op gezet.
Vliegwiel is uiteindelijk 42%/4kg afgehaald, dus van 9,5kg naar 5,5kg teruggebracht. Ben benieuwd wat dit doet!





Ook de oude 1.3 met 5bak verkocht



Ook bezig geweest met motorruimte netjes maken. Weinig roest gevonden, en wat er zit is nog goed aan te pakken!
Accuzijde, al schoongemaakt, op de 2e foto ook de wasdruipers weggehaald.





Luchtfilterzijde, 1e foto schoongemaakt, 2e foto ook wasdruipers weggehaald. Deze zijde is nog best wel netjes





En het geheel, schoon



De rembekrachtiger eraf gehaald, hier moet een grotere op. De steun was wat roestig, dit bijgewerkt en in de hammerite gezet





Spaghetti spruitstuk alvast gemonteerd





Ook ben ik bezig met wat onderdelen te ontroesten, schoonmaken en te spuiten in Hammerite zwart. De draagarmen en voorbalken al gedaan, net als de kap waar de fan voor de radiateur in zit. Subframe is nu voor de helft gedaan.
De PU rubbers moeten er nog in worden geperst, dan kan het spul eronder. Ga ik eerst subframe en ophanging eronder bouwen, kan ik stuurhuis makkelijk aansluiten. Dan daarna blok erin hangen als de kabelboom in orde is.

Dat was m weer ff voor nu!
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #707  
Old 19-12-2015, 15:54
jappie86 jappie86 is offline
VW Guru
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 723
Default

Quote:
Alleen zit ik nu nog te twijfelen. Een 16V is meestal al behoorlijk luid, en dan heb ik ook een RVS spaghetti spruitstuk, en ga zonder kat rijden.
Ik zit dus te twijfelen of ik wel of niet een middendemper wil (middendemper vlak voor de achteras).
Mensen met ervaringen?
Het geheel mag best te horen zijn, ik rij er ook niet dagelijks mee. Maar niet té luid, de auto moet er ook mee door de RDW keuring gaan komen..


Ik heb ook een abf in een golf 2 zitten, ook met rvs spaghetti, zonder kat en alleen een einddemper.

Zelf vind ik het lawaai wel meevallen maar het schijnt als je er achter rijd dat je hem wel goed hoort. Op snelheid is hij relatief stil maar met optrekken en gas geven kan hij wel eens wat geluid maken. Hij heeft ook dat typische RVS knetter geluid.
Reply With Quote
  #708  
Old 20-12-2015, 14:59
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Ahh, ja heb al het één en ander vernomen dat je qua geluid beter een middendemper en einddemper kan rijden. Dus ga denk ik maar voor midden- en einddemper. Thanks voor je bericht!
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #709  
Old 20-12-2015, 15:54
Clean_golf_3's Avatar
Clean_golf_3 Clean_golf_3 is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 690
Default

Ligt die er nu nog niet in =p
__________________
my daily :
Mk7 golf tsi R line (daily)
Mk3 golf gti 16v ABF (weekend)
Reply With Quote
  #710  
Old 23-12-2015, 11:06
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Nee man, duurt lang
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #711  
Old 23-12-2015, 12:39
Clean_golf_3's Avatar
Clean_golf_3 Clean_golf_3 is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 690
Default

Quote:
Originally Posted by bobbob
Nee man, duurt lang


Ben erg benieuwd naar je rij ervaringen zou volgend jaar ook een abf swap willen
__________________
my daily :
Mk7 golf tsi R line (daily)
Mk3 golf gti 16v ABF (weekend)
Reply With Quote
  #712  
Old 23-12-2015, 12:50
martinus83's Avatar
martinus83 martinus83 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,514
Default

Quote:
Originally Posted by bobbob

Alleen zit ik nu nog te twijfelen. Een 16V is meestal al behoorlijk luid, en dan heb ik ook een RVS spaghetti spruitstuk, en ga zonder kat rijden.
Ik zit dus te twijfelen of ik wel of niet een middendemper wil (middendemper vlak voor de achteras).
Mensen met ervaringen?
Het geheel mag best te horen zijn, ik rij er ook niet dagelijks mee. Maar niet té luid, de auto moet er ook mee door de RDW keuring gaan komen..


Quote:
Originally Posted by bobbob
Ahh, ja heb al het één en ander vernomen dat je qua geluid beter een middendemper en einddemper kan rijden. Dus ga denk ik maar voor midden- en einddemper. Thanks voor je bericht!


Kan je bij deze bevestigen dat dat een geode keuze is.
Hier rijd een mk2 ABF rond, met middemper vervanger en dat produceerd een geluid wat je meer bij een Vtec ****bak zou verwachten..

Ik zou zelfs overwegen er nog een tunneldemper tussen te hangen.
__________________
Golf GTi16v EditionOne '89
Golf 1.6GL '86 - Sold
Lupo SdiT '00 - Sold
Golf TDIi '97 - Sold
Golf GTi8v '90 - Sold
Golf GL1.8 '87 - TL
Golf CL1.3 '86 - TL
Reply With Quote
  #713  
Old 17-01-2016, 15:16
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Vorige week in t weekend op zoek gegaan naar de extra verstevigingsstang voor aan voorkant subframe, die dinsdag binnengekregen. Woensdag even netjes gemaakt en gespoten.







Toen kwam vrijdagavond Mike (Dopie) langs. De stang gemonteerd, en de stabi stang juist gemonteerd.
Toen lag het subframe zo vast, nieuwe PU rubers in draagarmen en bij stuurhuis, het geheel netjes gespoten enz.
Helaas blijkt de 21mm stang te dik, we krijgen het subframe in geen mogelijkheid vast zo... Dus als het goed is heeft Mike nog een dunnere stang liggen, komt die erop.



Voorbalk gemonteerd, de bout kwam er gewoon niet, dus langere bouten gepakt. Nu zit ie mooi vast





Gisteren ritje Westerhaar gemaakt, een maatje had nog een hoedenplank liggen voor me, met onderkant ook stof





Maar de hoofdreden: daar op de sloop stond een nieuw type MK2, en voor een hele mooie prijs konden we daar de kabelbomen uithalen! Met dank aan hem voor het kijken en helpen







Kabelbomen voor verlichting aan voorkant, schakelaars enz bij dash, contactslot, achterlichten en brandstofpomp hebben we eruit gehaald, en de zekeringkast.
Kabelboom van Cupra moet het verlichtingsboom en motorboom worden gescheiden, motorboom wordt gebruikt.
Hieronder nog de rest van de buit te zien



En gisteravond nog de (nieuwe) toplagers van de Passat 35i op de (schoongemaakte) voorste schroefpoten gezet






Al met al weer aardig wat kunnen doen, helaas door t stabi verhaal het subframe er nog niet onder, maarja dat komt ook wel
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #714  
Old 07-02-2016, 15:39
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Ben gisteravond weer mooi aan de gang geweest met de kabelboom van de Cupra.
Hier zat verlichting en motor bijeen, bij MK2 is dat gescheiden. Dus ik heb gisteren de verlichtingsboom eruit gehaald.
Ik hoopt dat het wat door elkaar heen gedraaid was en dat je het dus zo uit elkaar kan trekken. Dit was dus niet zo :lol: alles door elkaar heen, je kon het spul er niet zo uit trekken.
Dus maar bij de stekkers van de verlichtingsboom gaan knippen die de zekeringkast ingaan. Dan de losse kabels eruit trekken, en kom je er vanzelf achter welke kabels er nog meer uit moeten (massakabels van stekkers).


Zo begonnen we aan de kant van de zekeringkast:



Toen alle verlichtingsbekabeling eruit was hou je dit nog maar over...



Buitentemperatuursensor voor MFA, paar stekkers die ik niet weet
en stekker voor lambda sonde.



Mooie verbindingsstekker naar de buitentemperatuursensor, alleen beetje nutteloos zo hier nog ff wat aan doen dus



Stekkers voor remvloeistof, bobine, ECU en ruitenwissermotor



Zooitje stekkers voor de motor






En deze berg is eruit gehaald




Dit is de enige keer dat ik misgeknipt heb. Een stekker die bij de verlichting zat, komen 3 kabels uit. 2 voor verlichting, 1 die naar de ECU loopt. Geen idee wat het nut hiervan is, maarja... Zal denk ik wel nodig zijn, dus maar even aan elkaar solderen.
Iemand idee van het hoe en waarom hiervan?

__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #715  
Old 13-02-2016, 20:41
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Omdat ik de dunnere stabi stang ga gebruiken moest ik ook andere rubbers. Claus von Essen moet alleen uit Duitsland komen en duurt dus langer.. Bericht gestuurd of ze het sneller konden versturen. Dit was mogelijk! Top bedrijf
Afgelopen dinsdag ofzo de PU rubbers binnengekregen, toen was ook de stang net gespoten. Dus woensdag bezig geweest met het monteren daarvan.

De gespoten stabi stang (17mm)



De CVE PU rubbers rood



De rubbers monteren



En de stang gemonteerd aan subframe en draagarmen









Toen ook gelijk al het spul eronder hangen. Alleen wilde het weer eens niet meewerken achterste bout had er geen zin in (nee, de andere bouten zaten niet helemaal vast, maar losjes vast).
Toen vanochtend maar weer eens los gehaald, en achteren eerst vastgezet, daarna voorkant.
Nu zit het spul er gewoon goed onder









Te zien is op de foto's dat bij die voorste stang aan het subframe de verbinding naar achteren toe wat naar beneden loopt en met een afstandsbus is gemonteerd.. Dit hoort zo, maar ga ik natuurlijk als eerste kapot schrapen, hangt namelijk een stukje onder het subframe zo...
Dit moet dus nog ff plat worden gemaakt, afgeslepen, extra gat geboord en weer gemonteerd. Dit komt later nog wel.

Vanmiddag hulp gehad van mijn vader. Onder andere gaten gaan boren voor de veerpootbrug aan de voorkant. Deze is nu gemonteerd. Mooi met bout+ring+ring+borgmoer, en daarna aan de bovenkant een zwart dopje om de moer en het stukje draad dat uitsteekt af te dekken. Ik vind hellemaal mooi







Ja, de stang zit los, deze moet nog wat worden bijgewerkt. Dus vandaar

Ook met mn pa de remmekes weer gemonteerd!



Auto is klaar om de motor er in te leggen. De bedoeling is dat dit komende week gaat gebeuren
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #716  
Old 13-02-2016, 21:14
Nico45's Avatar
Nico45 Nico45 is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 948
Default

Hallo Pieter ik heb respect voor wat je allemaal doet en leuk dat je vader ook helpt
__________________
Mensen met verstand rijden een VW.
Reply With Quote
  #717  
Old 14-02-2016, 15:10
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Dankje jup vond het ook wel fijn, in mn eentje had ik het niet zo ver gered gisteren
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #718  
Old 24-02-2016, 21:47
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Het motorblok hangt! Vorige week woensdagochtend met dank aan mn maat!









Radiateur op zijn plaats gezet. Alleen nog even bezig met de koelslangen, zit nog niet helemaal goed.
Ook moeten de stekkers hiervan nog aangepast worden.



Gisteravond verder gegaan met de motorkabelboom. Deze is nu zo goed als aangesloten en zo goed als ingetaped. Nog niet helemaal, maar zo goed als.







Vandaag is er nog een RVS 54mm katvervanger binnengekomen van Bolku.





Vanmiddag ook nog even flink wat kunnen doen met Tim (van hem is de schuur).
Andere moeren gehaald om de toplagers te kunnen vastzetten op de schroefpoten:



En de veerpoten gemonteerd, daarbij ook de aandrijfassen gemonteerd aan de bak






De zekeringkast moet nog geplaatst.En het spul aangesloten. De kabelboom bij dashboard en contactslot moet nog geplaatst. Ook moet de kabelboom naar achteren toe (brandstofpomp, achterlichten enz) worden vervangen voor de nieuw type boom.
Verder moet de uitlaat nog op orde worden gemaakt. Trommels vervangen door schijven aan achterkant.
Oh, de inlaat moet ook nog vervangen voor de VW inlaat die ik nog heb liggen, en het kleppendeksel gespoten. Meteen de pakkingen vervangen.
Plus nog wat klein spul moet allemaal gedaan, maar het kleine spul kost stiekem toch veel tijd
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #719  
Old 02-03-2016, 11:10
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Zo, die loopt!


Gisteren met een maatje bezig geweest. Tapijt eruit gehaald, vervangen voor hoogpolig tapijt. Die kon ik laatst voor heel geschikt bedrag overnemen
Alles lag er toch zo ongeveer al uit, en de kabelboom moest ook vervangen worden.
Kabelboom naar achteren toe is nu ook vervangen, brandstofpomp aangesloten enz.
Contactslot aangesloten, bij motor alles in orde gemaakt.
En wilde niet starten..
Bleek de brandstofpomp de plus en min verkeerd om te zitten. (Hadden geen officiele stekker, dus moesten het doen met losse stekkertjes).
Dit omgedraaid, en toen startte die wel!
Helemaal happy

Start was dus gisteravond om 19:00 ongeveer.
Aangezien er alleen een spaghetti spruitstuk onder zit kwam er een partij herrie uit!

Nu weer verder, auto moet nog afgebouwd worden enz.
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
  #720  
Old 20-03-2016, 11:45
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 608
Default

Zo, weer even een update van de dingen die ik in de afgelopen tijd heb gedaan.
Nadat het middenstuk van de veerpootbrug weer is gespoten heb ik m gemonteerd. Inclusief mooie zwarte dopjes over de bouten.







Ook aan de achterkant de veerpoten weer geplaatst





En de veerpootbrug aan achterzijde ook geplaatst









Verder gegaan met zekeringkast en kabelbomen. Zekeringkast op de kop opgehangen op originele plek. Enige manier waarop ik deze zo netjes kwijt kan in de oud type zekeringkastophanging. Als er nog betere ideeën zijn: let me know!
Moet nog verder met de bekabeling hoor, maar er moet nog meer gebeuren daar.







En gisteravond weer op zn wielen laten zakken Goed gevoel dat ie gewoon weer op zn pootjes staat ipv op assteunen
Ook heeft ie gisteren er een vriendje bij gekregen, auto die Tim (hier uit Nijkerk) heeft gekocht als project.













We zijn weer een mooi eindje gekomen zo, ook de remmen zijn vrijdagavond ontlucht met dank aan de hulp
Nu is het zaak de auto zsm naar de uitlaatboer te krijgen. Als er uitlaat onder zit kunnen we verder met testen enz.
En in het interieur moet er nog het één en ander afgebouwd.
__________________
'86 Golf 2 ABF Open-Air
'92 Golf 2 wit, 1.3i

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum