Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 25-11-2012, 21:09
Ellen__ Ellen__ is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 212
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
even om het niveau aan te geven,het gaat jaap om de volvo truck achter de golf vr6.

het niveau wordt met de minuut lager hier...ga je nou tegen mij lopen bitchen omdat ik zeg dat ik stuk ga van het lachen???
Reply With Quote
  #22  
Old 25-11-2012, 21:11
propje's Avatar
propje propje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 178
Default

Daar is waar is perry redelijk in geslaagd geloof ik, ferry soms moet je eerst naar jezelf kijkenkan me een groepjeherinneren die bijna opmekaar donderden omdat ze de dosis piepende bandjesomhoog wilden brengen

Tnx bro ik vond het ook geslaagd
__________________

als het niet glijdt schraapt het wel
[/SIZE]
Reply With Quote
  #23  
Old 25-11-2012, 21:12
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by propje

Tnx bro ik vond het ook geslaagd

goed gedaan,lil' bro.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #24  
Old 25-11-2012, 21:13
WaarIsPerry WaarIsPerry is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
Default

Even om het niveau aan te geven; dat de volvo dus interessanter is zegt wel genoeg. Of ik gemist ga worden maakt mij niet zoveel uit. Slaap er niet minder om, ga op echte meetings altijd dondersgoed met de mensen door 1 deur zoals de meesten die mij in het echt ook kennen zullen beamen. Op mivw en papendal prominent aanwezig geweest en meer complimenten uitgedeeld dan je nu van mij na de eerste indruk zou verwachten.

Begrijp me niet verkeerd, organisatie van het event op zich was prima, maar ik zal er niet meer bij zijn.

Overigens pul, heb ik wel even met kwijlende mond naar jouw audi staan kijken.

Succes ermee.
Reply With Quote
  #25  
Old 25-11-2012, 21:14
propje's Avatar
propje propje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 178
Default

Wij vinden dat er een rerun mag komen
__________________

als het niet glijdt schraapt het wel
[/SIZE]
Reply With Quote
  #26  
Old 25-11-2012, 21:15
WaarIsPerry WaarIsPerry is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 78
Default

Quote:
Originally Posted by propje
Daar is waar is perry redelijk in geslaagd geloof ik, ferry soms moet je eerst naar jezelf kijkenkan me een groepjeherinneren die bijna opmekaar donderden omdat ze de dosis piepende bandjesomhoog wilden brengen

Tnx bro ik vond het ook geslaagd


Snap niet zo goed waarom je dat tegen mij zegt? Ik rij immers een automaat, dus piepende bandjes gaat heel lastig worden met 70 paarden.
Reply With Quote
  #27  
Old 25-11-2012, 21:19
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by WaarIsPerry
Even om het niveau aan te geven; dat de volvo dus interessanter is zegt wel genoeg. Of ik gemist ga worden maakt mij niet zoveel uit. Slaap er niet minder om, ga op echte meetings altijd dondersgoed met de mensen door 1 deur zoals de meesten die mij in het echt ook kennen zullen beamen. Op mivw en papendal prominent aanwezig geweest en meer complimenten uitgedeeld dan je nu van mij na de eerste indruk zou verwachten.

Begrijp me niet verkeerd, organisatie van het event op zich was prima, maar ik zal er niet meer bij zijn.

Overigens pul, heb ik wel even met kwijlende mond naar jouw audi staan kijken.

Succes ermee.

thanks voor je compliment
maar niet om 1 of ander,dit was een 'open meeting' dwz dat alle stijlen welkom zijn,zolang het vag is.tuurlijk heb ik ook zat meuk zien staan,maar ik ben er geweest om even bij te praten en/of kennis te maken met voor mij onbekenden.dus ik ga niet bijv. achteraf posten dat er een blauwe corrado stond waar een bodykit omzat die met van alles bij elkaar werd gehouden.[wat ik nu overigens wel heb gedaan,oeps]
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #28  
Old 25-11-2012, 21:25
propje's Avatar
propje propje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 178
Default

Iedereen doet het met zijn/haar middelen en smaak wij wilden iedereen een voetstuk geven en alsje volgende keer je eigen show enshine plekje wil 10 km verderop zit een mac donalds :-)
__________________

als het niet glijdt schraapt het wel
[/SIZE]
Reply With Quote
  #29  
Old 25-11-2012, 21:36
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default

Quote:
Originally Posted by WaarIsPerry
Leuke dag, maar de komende 15 jaar moet ik toch maar passen. Net iets te veel racegaas, 'poison'-velgen en piepende bandjes naar mijn mening. Iets met compensatie ofzo.

Daar ga ik 'de witte jetta met gele koplampfolie' niet voor uit de stalling halen. Of ik moet ergens een setje m3 spiegels en remus einddemper vinden voor weinig geld, dan ben ik zeker wel aanwezig. Voel ik me wat meer thuis.

Tot niet volgend jaar.


Vindt jou reactie op dit gebeuren nogal niet haaks op wat hier op het forum en daarbuiten gebeurt! ieder heeft zijn eigen style van hoe zijn bolide eruit moet zien, dat jij hier niet tussen wil staan met jou prijzenwinner met gele koplampfolie kan ik mij enigzins wel voorstellen!
Reply With Quote
  #30  
Old 25-11-2012, 21:43
Ellen__ Ellen__ is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 212
Default

wat is een rerun??

'open meeting' ??
was ver te zoeken imo...
dit was voor mij de eerste keer dat ik uberhaupt naar een meeting ging en vind het gewoon jammer dat ik zo weinig bijzondere auto's heb gezien eigenlijk...had er meer van verwacht...stonden best wat leuke tussen maar die waren op 2 handen te tellen...
ook had ik verwacht dat er een 'open sfeer' zou zijn..beetje jammer dat mensen je gewoon zo ontzettend arrogant staan aan te kijken als je naar hun auto kijkt of laat staan er een foto van maakt...
er waren overduidelijk 'groepjes'..gewoon erg jammer vind ik...
Reply With Quote
  #31  
Old 25-11-2012, 21:47
Ellen__ Ellen__ is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 212
Default

Quote:
Originally Posted by Lesley
Vindt jou reactie op dit gebeuren nogal niet haaks op wat hier op het forum en daarbuiten gebeurt! ieder heeft zijn eigen style van hoe zijn bolide eruit moet zien, dat jij hier niet tussen wil staan met jou prijzenwinner met gele koplampfolie kan ik mij enigzins wel voorstellen!

tuurlijk heeft iedereen zijn eigen stijl!!smaken verschillen en maar goed ook...
maar je mag hier blijkbaar je mening niet geven en alleen maar zeggen oeh en aah wat mooi....
Reply With Quote
  #32  
Old 25-11-2012, 21:48
propje's Avatar
propje propje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 178
Default

Rerun is een herhaling

En natuurlijk is er qua autos een wat schaar aantal dikke autos aangezien het een PEKELMEETING is en de meesten hun winterhok/wielen bij zich heeft

En wat de groepjes betreft ik heb redelijk wat interaktie gezien tussen groepjes en van arrogantie heb ik weinig gemerkt
__________________

als het niet glijdt schraapt het wel
[/SIZE]
Reply With Quote
  #33  
Old 25-11-2012, 21:54
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default

Quote:
Originally Posted by Ellen__
tuurlijk heeft iedereen zijn eigen stijl!!smaken verschillen en maar goed ook...
maar je mag hier blijkbaar je mening niet geven en alleen maar zeggen oeh en aah wat mooi....



idd smaken verschillen gelukkig.. maar niet je mede forumers op deze manier beschrijven!
Reply With Quote
  #34  
Old 25-11-2012, 21:55
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by Ellen__
tuurlijk heeft iedereen zijn eigen stijl!!smaken verschillen en maar goed ook...
maar je mag hier blijkbaar je mening niet geven en alleen maar zeggen oeh en aah wat mooi....

natuurlijk mag je je mening wel geven,dat is geen punt.wat jullie blijkbaar niet willen/kunnen begrijpen,is dat deze meet midden in de winter plaatsvind en de meesten dus in een hok aan komen,of op winterwielen,net als ik overigens.als je dan alles af gaat branden,terwijl je zelf ook niet bepaald de dikste wagens hebt.....tja dan krijg je dit.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #35  
Old 25-11-2012, 21:56
propje's Avatar
propje propje is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 178
Default

Quote:
Originally Posted by De Pul
natuurlijk mag je je mening wel geven,dat is geen punt.wat jullie blijkbaar niet willen/kunnen begrijpen,is dat deze meet midden in de winter plaatsvind en de meesten dus in een hok aan komen,of op winterwielen,net als ik overigens.als je dan alles af gaat branden,terwijl je zelf ook niet bepaald de dikste wagens hebt.....tja dan krijg je dit.

Amen
__________________

als het niet glijdt schraapt het wel
[/SIZE]
Reply With Quote
  #36  
Old 25-11-2012, 21:58
Ellen__ Ellen__ is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 212
Default

jullie???ik praat altyd nog voor mijzelf he..en ik heb helemaal niemand afgebrand...naar mijn mening heb ik voor weinig geld toch wel een aardig dikke wagen
Reply With Quote
  #37  
Old 25-11-2012, 21:59
Lesley Lesley is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,079
Default

Quote:
Originally Posted by Ellen__
jullie???ik praat altyd nog voor mijzelf he..en ik heb helemaal niemand afgebrand...naar mijn mening heb ik voor weinig geld toch wel een aardig dikke wagen



ho ho ho.. niet zo geagiteerd Ellen
Reply With Quote
  #38  
Old 25-11-2012, 22:01
Ellen__ Ellen__ is offline
Forum Regular
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 212
Default

nee hoor...ik praat alleen voor mijzelf en ik hoef dus ook niet over 1 kam geschoren te worden met 'jullie'...ik ben niet verantwoordelijk voor wat een ander zegt,he!!
Reply With Quote
  #39  
Old 25-11-2012, 22:03
Pascalvd Pascalvd is offline
Forum Regular
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 172
Default

Quote:
Originally Posted by Ellen__ jullie???ik praat altyd nog voor mijzelf he..en ik heb helemaal niemand afgebrand...naar mijn mening heb ik voor weinig geld toch wel een aardig dikke wagen


Dat weinige geld, is ook waar het meestal op vastzit
Reply With Quote
  #40  
Old 25-11-2012, 22:05
Dokter D's Avatar
Dokter D Dokter D is offline
Draaideur donateur - MKII=Life
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 3,846
Default

Ik zeg: flesje bier, zak borrelnootjes en dit topic refreshen, heerlijk avondje
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 02:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum