Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 13-08-2009, 16:22
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default Erwin G60 Golf 1 1.5 LX

Vlak voor ik op vakantie ging had ik nog even een Golf 1 gekocht gaat om een 1500cc LX uitvoering. Afgelopen zaterdag een schroefsetje gemonteerd en even laten uitlijnen. Plannen waren om mn G60 staal er onder te monteren maar helaas liepen die met de te brede banden tegen de veerpoot aan dus maar mn sebrings gemonteerd.
Plannen eigelijk niet zoveel wil er in ieder geval een ander interieur in zit nu een hoofdsteunloze skai leren interieur in maar heb liever iets anders gti interieur of een standaard lx interieur dus als iemand interesse heeft in het skai dan hoor ik het wel .
Heb verder wel een andere grill gemoteerd nu een met enkele lampen en natuurlijk paar gele pitten erin.

Hier een paar pics
Zo gekocht



Na schroefset en velgen ziet het er zo uit






Wat foto's van het interieur de bestuurders stoel heeft twee scheurtjes in de zitvlak aan de zijkant verder alles netjes



__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #2  
Old 13-08-2009, 16:53
EelcoB's Avatar
EelcoB EelcoB is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,132
Default

Leuk ding
Reply With Quote
  #3  
Old 13-08-2009, 18:25
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

heb ik die niet eerder gezien?
Reply With Quote
  #4  
Old 13-08-2009, 23:22
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,993
Default

Ahmoi, waarom geen foto van de andere kant?

Mooi om te weten dat je nu sowieso in stijl
naar onze meeting komt vriend
Reply With Quote
  #5  
Old 14-08-2009, 10:55
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

@ Rene Kan kloppen dat je die eerder hebt gezien Roelof wou weer een keer werken aan een echte auto dus vandaar dat die daar stond !

@ Sponzer Foto van de andere kant is een beetje lastig he dan moet ik door die muur heen ! Maar we mogen nu tenminste weer op het terrein komen aangezien LRR zijn GTI ook nog niet klaar is moeten we wel wat dus daarom deze maar gekocht .
Maar op de foto lijkt de Golf trouwens mooier dan hij er in real life uit ziet de helft van de auto is namelijk met een spuitbus gespoten door de vorige eigenaar dus erg dof.
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #6  
Old 24-08-2009, 18:40
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Iemand die een idee heeft hoe ik mijn gordelhouders kan monteren aan dit interieur? Aan dit interieur zitten verder geen schroefgaten of dergelijke zoals bij mn GTI interieur waar je ze zo aan schroeft. Dus of het is een heel oud interieur van een van de eerste golfjes zonder gordels dus bj74 ofzo of er zijn andere type houders voor die je op een andere manier vast maakt. Wie weet hier het andtwoord op rij nu namelijk niet zo veilig zonder dat de gordel echt goed vastzit.
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #7  
Old 24-08-2009, 18:54
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Bij de eerste types werden de gordelhouders aan de middentunnel geschroefd Erwin
Reply With Quote
  #8  
Old 24-08-2009, 18:59
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

idd,net als bij een kever....
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #9  
Old 24-08-2009, 19:43
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Quote:
Originally Posted by René
Bij de eerste types werden de gordelhouders aan de middentunnel geschroefd Erwin

Oke dus het interieur wat ik heb is dan wel redelijk oud om het zo maar te zeggen . En tot welk bouwjaar waren ze aan de middentunnel geschroefd en iemand hier mischien een foto van? Dan krijg ik een beetje een idee van hoe dat zit.

Bvd
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #10  
Old 27-08-2009, 17:13
carbreaker de autosloper carbreaker de autosloper is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,368
Default

nee want in een 75 zitten echtte kever stoelen met kokos vulling die zijn echt niet zo,de bevestiging zit aan de achterste poot aan de tunnel kant en dan aan de binnen kant, succes
__________________
quintus.....de grote race
Reply With Quote
  #11  
Old 27-08-2009, 20:46
GaryVW's Avatar
GaryVW GaryVW is offline
VW Addict
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 580
Default

leuke wagen ! verder nog plannen?
__________________
Seat Ibiza 6K2
Reply With Quote
  #12  
Old 27-08-2009, 21:54
Reuvers Reuvers is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2009
Posts: 443
Default

ik geloof dat deze golf best lang te koop heeft gestaan of niet. heb het idee dat ik er ook nog naar heb gekeken toen ik die van mij zocht.

leuk ding. VInd alleen de knipperlichten aan de zijkant niet zo. Interieur ziet er wel super uit, en de velgjes ook!
Reply With Quote
  #13  
Old 28-08-2009, 09:24
bjuriaan's Avatar
bjuriaan bjuriaan is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 394
Default

mooie wagen, leuk interieur...

Ff over die knipper lichten he. Wie weet hou dat zit. niet ieder type heeft ze in het voor scherm zitten... Was wel benieuwd na wat hier de reden van is, of is het bouwjaar gerelateerd?

bjorn
Reply With Quote
  #14  
Old 28-08-2009, 15:05
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Quote:
Originally Posted by Reuvers
ik geloof dat deze golf best lang te koop heeft gestaan of niet. heb het idee dat ik er ook nog naar heb gekeken toen ik die van mij zocht.

leuk ding. VInd alleen de knipperlichten aan de zijkant niet zo. Interieur ziet er wel super uit, en de velgjes ook!

Kan zijn dat hij lang te koop heeft gestaan de auto komt uit meeden maar had wel wat technische aandacht nodig. Er was al veel vervangen maar de dingen waar het om ging niet. Eigenlijk was ik niet op zoek naar een golf1 maar had er gewoon voor de grap eigenlijks op geboden op mp en kreeg een reactie van de verkoper omdat hij bij hem min of meer in de weg stond en dat is altijd goed

Ps velgen en interieur zijn wel te koop
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #15  
Old 28-08-2009, 15:10
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
nee want in een 75 zitten echtte kever stoelen met kokos vulling die zijn echt niet zo,de bevestiging zit aan de achterste poot aan de tunnel kant en dan aan de binnen kant, succes

Ja bij een gewoon interieur wel dat weet ik heb ook een gti die dat heeft maar bij dit interieur dus niet. De enigste mogelijkheid om de gordelhouder vast te krijgen is een gat in de tunnel te boren en draad erin tappen anders zou ik het niet weten of een ander interieur erin heb hier nog wel iets uit mn corrado liggen wat past of iemand moet nog een ideetje hebben?
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #16  
Old 29-08-2009, 18:14
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Nou ben er waarschijnlijk uit heb een skai leren kever interieur in mn Golf zitten. Ben nu bezig met iemand die een gti intrieur in wil ruilen dan kan ik eindelijk weer veiliger rijden. Afwachten dus.
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
  #17  
Old 29-08-2009, 18:39
pieter60 pieter60 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 21
Default

Quote:
Originally Posted by bjuriaan
mooie wagen, leuk interieur...

Ff over die knipper lichten he. Wie weet hou dat zit. niet ieder type heeft ze in het voor scherm zitten... Was wel benieuwd na wat hier de reden van is, of is het bouwjaar gerelateerd?

bjorn


Is geloof ik verplicht bij een trekhaak.
Reply With Quote
  #18  
Old 29-08-2009, 19:10
Johanva1's Avatar
Johanva1 Johanva1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: May 2007
Posts: 142
Send a message via MSN to Johanva1
Default

Leuke golf, vind het skai leer wel wat hebben. Kan je niet gewoon een onder stel van een golf nemen en dan de hoezen overzetten ?

Quote:
Originally Posted by bjuriaan
mooie wagen, leuk interieur...

Ff over die knipper lichten he. Wie weet hou dat zit. niet ieder type heeft ze in het voor scherm zitten... Was wel benieuwd na wat hier de reden van is, of is het bouwjaar gerelateerd?

bjorn


Knipperlichten in zijscherm zit nogal vaak in de LX uitvoeringen (dus de laatste types) is me opgevallen, de exacte reden zal waarschijnlijk met een trekhaak te maken hebben.
Reply With Quote
  #19  
Old 14-12-2009, 17:46
Erwin G60's Avatar
Erwin G60 Erwin G60 is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,017
Default

Aangezien ik sinds ik de Golf heb er +- 600 km in gereden heb en hij nu al weer een tijdje stil staat mag deze de deur uit. Auto word verkocht zonder interieur want die heb ik er niet meer bij maar met schroefset voor en vaste set achter verder gewoon op standaard staal. Zal morgen even een verkoop topic maken met recentere foto's van hoe hij er nu bij staat. De vraagprijs word 1150 euro.
__________________
Golf4 1.8
Golf GTI Pirelli bj 83
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum