Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Ice en andere auto electronica
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-05-2021, 01:07
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default Golf 5 koplamp pinout

Al heel wat Google plaatjes gezien maar eigenlijk niet gevonden wat ik zoek. Ik heb in mijn Leon 1p(golf 5 basis) xenon ingebouwd met adapter kabels. Zover geen probleem. Maar het leek mij wel mooi als ik de hoogte verstelling knop gewoon kan aansluiten voor de xenon lampen. Alleen kan ik nergens vinden welke kabels voor wat zijn. Ik weet dat ze in de 10pin stekker op plaats 1 t/m 3 zitten maar dan houd het verder op. Electro schema’s wel gezien, maar dat is Chinees voor mij. Dus als iemand de functie van de kabels voor me heeft zou ik dat op prijs stellen. Dan kan ik in de lamp op zoek naar de kabels op de motor en dan moet het wel lukken verder.
Reply With Quote
  #2  
Old 19-05-2021, 14:54
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,797
Default

Als je het schema hebt wil ik er wel even met je naar kijken hoor. Stuur maar een PB
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 20-05-2021, 00:08
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

Tot diep in de nacht het internet afgezocht en ik ben al een stukje verder. Hoogte verstelling voor halogeen lampen heeft dezelfde motoren als de xenon. Nu dus nog een schema van de afs vinden omdat de xenon hoogte verstelling via de afs unit gaat. Op de motor in de xenon lampen zitten allemaal zwarte kabels dus dat maakt het net wat moeilijker.
Reply With Quote
  #4  
Old 20-05-2021, 10:37
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,797
Default

Heb je de AFS dan ook achteraf ingebouwd, of zat die er al in met de halogeen?

Ik denk overigens dat je niet zoveel aan het schema hebt, omdat op het schema niet te herleiden is, welke kabel voor omhoog en omlaag is.

Verder begrijp ik je opmerking over de zwarte kabels niet helemaal; Meestal is een stelmotor toch maar 2 kabels?
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 20-05-2021, 18:33
VWJYI VWJYI is offline
No personal life
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 2,095
Default

Ik heb achteraf ingebouwde xenon. De afs units zitten gewoon onder de koplamp gemonteerd. In de lamp heb ik 2 motoren zitten. De enige die ik zo snel zie zitten heeft 4 kabels. Ik gok dat die voor links en rechts beweging is. In de lamp zit alles verbonden met zwarte kabels dus helaas geen kleurcodes. Ik pak morgen even een reserve lamp erbij die ik heb dan kan ik opzoek naar omhoog en omlaag motor.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum