Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-09-2013, 20:53
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 32
Default Jettta 1,6 automaat 10-01-1989 ORIGINEEL !! Vraagprijs 950 euro.

Te Koop na lange discusie...

Mijn vrouw vind de jetta helaas niet fijn om in te rijden, zij mist de stuurbekrachtiging en vind de jetta te groot.... , ik niet rijd best ok, maar ja...ze is enkel kleine autotjes gewend, puntotje,micratje,corsatje,swift, etc....

Maak zelf best wat kilometers daarom wil ik liever een diesel weer.

De jetta is in goede en zeer nette staat met een enkel beginnend plekje onderaan de voorruit, ook op het rechtervoorspatbord zat een plekje ter hoogte van de dorpel,helemaal onderaan, van ongeveer 10 bij 6 cm, is goed behandeld/weggewerkt echter nog niet bijgespoten in kleur. (valt niet op)

Gewoon een orginele zoals fabriek afgeleverd.
Het beteft een 1.6 CL automaat.

Het interieur is in hele nette staat (reeds goed schoongemaakt) en nergens versleten,doorgezeten of gescheurd,gaatjes oid, gewoon netjes grijs, dashboard is netjes en niets versleten of kapot.
Alles werkt zoals het hoort.

De automaatbak schakeld zeer soepel en de jetta is absoluut niet sloom, motor loopt mooi rond en verbruikt geen olie en heeft geen lekkages van olie of andere vloeistoffen.

Start direct... zoals het hoort...

Ook heeft de auto al zijn beurten gehad,elk jaar,soms is er bv in 1 jaar maar max 1200km mee gereden en wel een complete beurt.

Kilometerstand is nu 118000km (kloppend/orgineel),zelf gekocht met 114400km (bij 114000km een beurt gehad) ongeveer 5 weken terug..., bij 129000 km zou die weer een beurt moeten volgens het boekje, of april 2014.

Apk is t/m 12 april 2014. Kenteken:TX-34-FT.

Heb deze auto van de zoon van een boer gekocht,deze boer is in mei dit jaar op 80 jarige leeftijd overleden, de jetta heeft daar ook altijd id schuur gestaan, lak is nog heel mooi en hard, na poetsbeurt (geen tijd voor gehad) zal die als een nieuwe glimmen.

De prijs is 950 euro. Goede jetta voor een leuke prijs, u zult er zeker geen spijt van krijgen.




Ook heb ik er een mooie/goede sony stereo (CD) Xplod ingebouwd met grote subwoover van 20 kilo in de kofferbak en 2 goede speakers onder de hoedenplank gemonteerd en 2 speakers voor in het dashboard, hard en zuiver geluid naar wens, zware bas. En toch nog zeer veel kofferbakruimte over!!

Dit krijgt u er ook bij voor deze 950 euro, ...of als u het eruit wilt hebben,laat geen sporen na, ook geen gaten id hoedenplank,... geen probleem. Doch de prijs word er niet minder van...


Serieus geintresseerd?? Bel me dan, zit heel weinig achter de PC...




Mvg Harm

Met de foto's ben ik totaal onbekend hier, echter staat er een foto in een topic waarvan ik de link zal plakken: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=117913

Last edited by zwolly : 24-10-2013 at 09:16.
  #2  
Old 23-09-2013, 10:32
PJMR PJMR is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 92
Default


  #3  
Old 29-09-2013, 12:04
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 32
Default

Quote:
Originally Posted by PJMR




Uppp

Inruil/ruil Diesel Golf of Jetta mogelijk...


Btw : Thanks PJMR voor het plaatsen van de foto

Last edited by zwolly : 03-10-2013 at 15:20.
  #4  
Old 17-10-2013, 08:34
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 32
Default

Quote:
Originally Posted by zwolly
Uppp

Inruil/ruil Diesel Golf of Jetta mogelijk...


Btw : Thanks PJMR voor het plaatsen van de foto



Nu voor de snelle beslisser, uiterste prijs €650!!!

Geen gezeur prijs, moet plaats maken voor dieseltje.... wie wil deze knappe en nette Jetta, vandaag staat de km stand op 118300 en nog wat.... fijne Jetta en ook nog eens de stereo erbij voor deze €650!!!

Grt Harm
. Zwolle

Last edited by zwolly : 24-10-2013 at 09:16.
  #5  
Old 18-10-2013, 19:46
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 32
Default

Voor meerdere duidelijke foto's, zie link: http://www.speurders.nl/overzicht/j...stance_value=25
  #6  
Old 18-10-2013, 23:58
zwolly zwolly is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 32
Default

Verkocht.

Last edited by zwolly : 24-10-2013 at 09:16.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum