Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Velgen / banden te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 21-10-2014, 19:48
Yukio's Avatar
Yukio Yukio is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 42
Default 13" verbreed staal 7&8,5J 4x100

Hierbij bied ik mijn setje verbreed staal te koop aan. Het betreft een setje 13" VW Polo 6N staal (4x100 5,5J ET43), welke verbreed zijn naar 7J & 8,5J. De velgen zijn enkel naar buiten verbreed. Hierdoor hebben de 7J velgen een ET van 24 en de 8,5J velgen een ET van 5, de ET waardes zijn een benadering.

De velgen hebben de 6N OEM naafkappen, welke op de wielbouten gedrukt worden. Dit geeft een mooie OEM uitstraling en staat netjes. Ik heb de velgen zelf zwart gespoten, hiervoor zijn de velgen eerst gestraald en in de epoxy gespoten. Het gaat hier om een setje verbreed staal zonder banden, deze heb ik op een ander setje velgen gemonteerd. De rubberen ventielen zitten er nog wel op.

De foto's zijn van het moment dat ik ze net klaar had om te monteren op mijn Polo Coupe, ondertussen een kleine twee jaar geleden. Echter niet veel mee gereden in de afgelopen twee jaar en afgelopen jaar al droog in de schuur gelegd wegen overstap op een ander 13" setje velgen. Velgen hebben op dit moment een aantal gebruikerssporen, maar valt nog te overzien. Op aanvraag kan ik foto's maken van de huidige situatie.

Enkel ophalen in de avonduren en het weekend in Oud-Sabbinge, Zeeland.

€200










Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum