Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #221  
Old 12-03-2013, 22:02
c-bbs
Guest
 
Posts: n/a
Default

Ik heb een deel terug gehad, de rest maar laten lopen. Het deel dat ik terug kreeg, had ik pas na 40 mails ofzo heen en weer. Helaas kan je geen zaken doen met deze meneer.
Reply With Quote
  #222  
Old 12-03-2013, 22:56
Mk1-Addict's Avatar
Mk1-Addict Mk1-Addict is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,029
Default

zo... dat is waar ook, heb ook voor 2 shirts geld overgemaakt aan deze meneer, waar stuur ik mijn mail naartoe, wil het ook wel terug hebben!
__________________
Huibert

VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged
VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family
Reply With Quote
  #223  
Old 13-03-2013, 15:28
R32's Avatar
R32 R32 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 436
Default

Chris heeft mij vanmorgen een mail gestuurd dat hij nog steeds met de verzekering bezig is en dat het einde in zicht is, dus hij zal iedereen wel een mail sturen mocht het zover zijn.
__________________
Reply With Quote
  #224  
Old 17-03-2013, 13:24
oblivian oblivian is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 20
Default

Op mijn mail antwoordt hij nochtans niet! Ik ben het spuugzat ! Ik wil mijn 107 euro!!!
Reply With Quote
  #225  
Old 17-03-2013, 20:21
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

ik heb van een shirt de centen terug moet ook nog geld krijgen
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote
  #226  
Old 21-05-2013, 05:32
oblivian oblivian is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 20
Default

Nog nieuws????
Reply With Quote
  #227  
Old 21-05-2013, 08:25
R32's Avatar
R32 R32 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 436
Default

Ik hem nog een paar mails gestuurd maar ook niks meer van hem vernomen, waar ik hem ook niet goed begrijp dat hij op niks of niemand hier iets laat weten tijd heeft hij blijkbaar gewoon genoeg want op Facebook is hij wel actief bezig.
Ik ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar met deze jongen.
__________________
Reply With Quote
  #228  
Old 16-07-2013, 09:58
16-ventiler 16-ventiler is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 368
Send a message via ICQ to 16-ventiler
Default

Nog updates?
__________________
Gr Arnold

Golf 2 GTI 16v 1986
Golf 2 GTI 8V 1991 "Edition Blue"
Reply With Quote
  #229  
Old 23-07-2013, 11:35
oblivian oblivian is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 20
Default

weet iemand Chris zijn echte naam? ik stap ermee naar de politie ben het beu!
Reply With Quote
  #230  
Old 23-07-2013, 15:47
jetta mk1 '82 jetta mk1 '82 is offline
Volksforum QUATTRO Donor
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 7,428
Default

Heeft nog steeds niet iedereen zijn geld terug/shirts ontvangen dan!?
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project )
Golf 4 variant (tzt on air )
Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... )
Reply With Quote
  #231  
Old 23-07-2013, 22:30
16-ventiler 16-ventiler is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 368
Send a message via ICQ to 16-ventiler
Default

Nee, geld van 1 shirt terug gehad. Restant staat nog open.
__________________
Gr Arnold

Golf 2 GTI 16v 1986
Golf 2 GTI 8V 1991 "Edition Blue"
Reply With Quote
  #232  
Old 24-07-2013, 00:11
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Een paar dingen:

- Jaap stuurt me de link naar dit topic vandaag. Hij schijnt me wel te kunnen bereiken via mail of Facebook, zoals ook een handjevol van jullie gelukt is. De rest loopt liever rotzooi te schoppen en publique.

- Ik ben nog steeds bezig hiermee, alleen weiger ik die paar vrije momenten die ik heb stuk voor stuk te wijden aan het oplossen van dit gesodemieter. Ik kom net thuis van wéér een dag de klok rond werken, heb mijn avondeten nog niet op, en zit me wéér te ergeren over T-shirts. Het feit dat ik niet op het forum van me laat horen wil namelijk niet zeggen dat ik er niet elke week een paar uur mee bezig ben!

- Niemand, ik herhaal, NIEMAND, was tot ook maar iets verplicht. Maar niemand wilde blijkbaar zelf de moeite doen de zooi zelf te bestellen, en zelf risico te lopen. Nou gaat het mis, en weet opeens iedereen precies hoe en hoe snel zoiets opgelost kan zijn? Helden! Ik haal al jaren pakjes uit de VS en stuur er al jaren spul naartoe, en er gaat wel eens wat mis, simple as that! Maar goed, lekker wijzen is makkelijker. Dat wordt bewezen door degenen die nog NOOIT contact met me hebben gezocht, en telkens bij de mopper-trein aansluiten nadat een ander weer eens wat oppert.

- De shirts, in totaal twee pakjes, liggen bij de douane, wachtend op betaling van de invoerkosten. Deze staan in gelijke verhouding tot de waarde van het pakje als bij de aller eerste zending. Verschil is nu alleen dat ze nu professionele handel vermoeden, doordat er meerdere gelijke pakjes van het zelfde adres naar hetzelfde adres verstuurd zijn, en ze nu niet van dit bedrag af willen stappen.

- Enige oplossing is het te regelen via de verzekering van de post. Die keren echter een bedrag uit, zo klein, dat het niet eens genoeg is om de verzendkosten te dekken. En ga ik hier mee akkoord, is de zaak afgesloten, en is de kans op een volledige dekking volledig verkeken. Zou wel makkelijker zijn voor mij, maar samen met jullie verlies ook ik hier geld op!

- Degene die maar één shirt besteld heeft, heeft geluk. Die heeft zijn geld volledig terug. Degene die er meer besteld hebben, hebben pech. Ik behoor zelf ook tot de pechvogels. Zelf heb ik voor meerdere honderden euro's besteld, voor mezelf, en voor latere verkoop. Het bedrag dat terug is betaald, in totaal honderden euro's, is uit eigen zak betaald, en niet vanuit een verzekering. Had je zelf de bestelling geplaatst, en was dit gebeurd, had je helemaal niks terug gekregen!

- Wil iemand de politie inschakelen tegen douane of post, prima. Heb ik ook al geprobeerd namelijk. En schakel je ze in tegen mij, zullen ze je hetzelfde vertellen als wat ik je verteld heb: invoer moet betaald worden.

- Bestel je iets via internet, zit er altijd een risico aan, maar blijkbaar heb ik volgens jullie schuld aan het dwars zitten door de douane.

- Ik wil dit ook graag opgelost hebben, maar makkelijk is het niet. En of er uiteindelijk een bevredigend antwooord voor iemand uit komt, kan ik niet zeggen, en al helemaal niet wanneer.

- Les voor mij: volgende keer lekker alleen aan mezelf denken. Geen groepsaankoop meer, en niet meer nachten achter elkaar met lui uit een andere tijdzone proberen een gunstige prijs te krijgen voor shirts voor wildvreemden!

- Les voor jullie: doe het volgende keer lekker zelf. Dan kom je er achter dat het niet altijd makkelijk en snel gaat en tegelijkertijd zo goedkoop mogelijk.

...

Als er nog mensen zijn die het gewoon willen afwachten, kunnen ze alsnog via mail of facebook (laatste heeft voorkeur) contact met me opnemen. Maar als je me vraagt op de hoogte gehouden te worden als er nieuws is, moet je niet gaan lopen jammeren als dat nieuws niet het nieuws is dat je wilde horen.

Jullie verzoek "hou me op de hoogte als er nieuws is" betekent niks anders dan "mail me effe als je mijn geld hebt overgemaakt".

Om jullie een beetje een beeld te geven:
Het pakje van mezelf, ter waarde van iets meer dan 500 euro, ligt nog steeds bij de douane. Dit is dus alles voor eigen rekening gekomen. Daarnaast ligt er nog een pakje met shirts van jullie, in totaal iets minder dan 900 euro, en shirts van mezelf, iets over de 100 euro, met een totaalwaarde dus van ca. 1.000 euro, ook vast bij de douane. Van die shirts van jullie heb ik uit eigen zak al ongeveer 450 / 500 euro terug gestort op jullie rekeningen. En naast deze twee verstuurde pakjes heb ik nog eens 150 euro aanbetaald bij Klutch voor een volgende bestelling die ik gezien de problemen met de eerste paar zendingen, geannuleerd heb. De aanbetaling is non-returnable, en dat geld ben ik dus kwijt.


Zelf heeft me dit grapje, buiten bergen tijd en zenuwen, al zo'n 1200 / 1250 (500 + 100 + 450 / 500 + 150) euro gekost. Alles om voor mezelf en jullie een paar T-shirts voor een leuke prijs te krijgen.

Dan vallen die paar tientjes van jullie opeens nogal mee hè? Dan wordt opeens duidelijk dat ik er wèl alles aan doe om dit geregeld te krijgen. Ik heb, buiten goed fatsoen, 1250 redenen dit op te lossen!
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #233  
Old 24-07-2013, 15:07
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Een aantal van jullie berichtjes wilde ik er toch nog uittillen. Met name de eerste, van c-bbs... waardeloze opmerking!

Quote:
Originally Posted by c-bbs
Ik heb een deel terug gehad, de rest maar laten lopen. Het deel dat ik terug kreeg, had ik pas na 40 mails ofzo heen en weer. Helaas kan je geen zaken doen met deze meneer.


"Helaas kun je geen zaken doen met deze meneer"?

Ieder ander had je gezegd naar de pomp te lopen, en dat dit het risico is dat eraan zoiets kleeft. Ik zit in het beetje vrije tijd dat ik nog heb te mailen, bellen en schrijven, om geld terug te krijgen voor T-shirtjes van anderen, en als dit niet snel genoeg gaat betaal ik voor honderden euro's uit eigen zak terug aan wildvreemden.

Maar inderdaad, met mij kun je geen zaken doen.


Quote:
Originally Posted by Mk1-Addict
zo... dat is waar ook, heb ook voor 2 shirts geld overgemaakt aan deze meneer, waar stuur ik mijn mail naartoe, wil het ook wel terug hebben!


Mijn mail adres staat al lang in dit topic. Maar goed, jij bent een van hen die liever meeroepen wanneer anderen het voortouw nemen, in plaats van zelf op me af te stappen. Snap ik, da's ook eng!

Quote:
Originally Posted by R32
Chris heeft mij vanmorgen een mail gestuurd dat hij nog steeds met de verzekering bezig is en dat het einde in zicht is, dus hij zal iedereen wel een mail sturen mocht het zover zijn.


Klopt.

Ik ben het met de post aan het regelen, en heb een tijd een vast contactpersoon gehad. Om welke reden dan ook, ben ik door haar weer overgedragen aan de reguliere hulplijnen, en moet net als ieder ander weer veel te lang op reactie wachten.

Waar het op neer komt is, dat ik van de post nu telkens een bedrag krijg voorgesteld, nadat de waarde door hen is bepaald, en dat bedrag is telkens niet eens toereikend voor de verzendkosten van één van de twee pakjes. Ga ik hiermee akkoord, is de zaak gesloten, krijg ik mijn paar euro, en is de kous af. Ga ik hier niet mee akkoord, sluit ik achteraan in de rij met klachten aan, en wacht geduldig af tot er weer door een ander een schatting is gemaakt van de waarde van het pakket, en wat ik via de verzekering terug hoor te krijgen. Dat bedrag is de ene keer een paar euro meer, en de andere keer een paar euro minder dan de keer ervoor. Bij de post heeft een stapel shirts blijkbaar een heel andere (veel lagere) waarde dan bij de douane.

- - -

Samengevat:

Zie mijn vorige bericht over wat ik er ondertussen aan kwijt ben. Ik ben geen handelaar, noch verdien ik hier bakken geld aan, wèl heb ik er de ellende van als er iets mis gaat. De eerste ronde heb ik samen met Martijn gedaan, en toen hebben we ons een paar euro "winst" kunnen delen (en met paar euro bedoel ik ook echt een paar euro!).

Nou denk jullie eens in jullie hadden de boel zelf besteld. Stel je voor de douane had je pakje van 20 tot 100 euro in beslag genomen, en eiste een invoerbelasting van zeker vijf keer de waarde van het pakje. Stel je was weken, maanden, kwijt de bende geregeld te krijgen... jullie hadden het stuk voor stuk na de eerste week, hooguit een maand, al opgegeven!

Maar nu is het een stuk makkelijker roepen als het om één persoon gaat die je aan kunt vallen, in plaats van twee grote organisaties als post en douane. Dan zit iedereen al klaar met de hooivork.

Iedereen mag contact met me opnemen, en iedereen krijgt reactie. Ik ga alleen niet meer elk mailtje elke dag doorlezen en overal direct op reageren, als de status van de claim bij de post onveranderd blijft. Ik heb wel beters te doen! Wil je het anders regelen, of wil je langskomen om het te bespreken, prima. Pakken we ons een pilsje ergens op terras hier, en zie je dat ik zo'n slechte vent niet ben. Ga je moeilijk doen, zie je dat ik er best een kan zijn.

Als ik er met het geld van iedereen van door had willen gaan, had ik wel een andere naam aangemaakt, of op een Peugeot forum gaan lopen handelen. Niet op een forum waar ik al langer zit dan de meesten van jullie! Dit is voor mij minstens net zo vervelend als voor ieder van jullie. Niet alleen vanwege het geld, maar ook vanwege de tijd en moeite die ik er in moet steken, en het feit dat er een kut gevoel gepaard gaat met het feit dat er geld van anderen ergens in gestoken is dat misschien helemaal weg is.

Moesten er nog vragen zijn, hoor ik 't wel, maar ik denk dat het meeste wel duidelijk moet zijn na deze twee posts.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #234  
Old 24-07-2013, 19:42
Mtdi's Avatar
Mtdi Mtdi is offline
Volksforum draaideur donateur
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,346
Default

He Chris hoe is het met je?
Reply With Quote
  #235  
Old 25-07-2013, 00:26
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Mtdi
He Chris hoe is het met je?


Heej Jan!

Zolang het niet om groupbuys gaat, alles prima!
Hoe is 't bij jou? Is er nog wat vooruitgang gemaakt met dat alu blok met PT kop? Of ben je uiteindelijk een andere weg ingeslagen?
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #236  
Old 25-07-2013, 14:48
Mtdi's Avatar
Mtdi Mtdi is offline
Volksforum draaideur donateur
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,346
Default

Het onderblok is verkocht,de kop niet.
Verder is er niet zo veel gebeurt.
Reply With Quote
  #237  
Old 25-07-2013, 15:22
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Mtdi
Het onderblok is verkocht,de kop niet.
Verder is er niet zo veel gebeurt.


De throttle bodies had je al een tijdje verkocht toen, of niet?
Nog wel plannen er mee door te zetten?
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #238  
Old 25-07-2013, 20:26
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Chrissiee!
Reply With Quote
  #239  
Old 25-07-2013, 20:28
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by René
Chrissiee!


René-tje!

Hoe issie?
Hoorde dat je je voortgeplant hebt, gefeliciteerd man!
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #240  
Old 25-07-2013, 20:32
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
René-tje!

Hoe issie?
Hoorde dat je je voortgeplant hebt, gefeliciteerd man!


Goed hè! Ja klopt...ben al aan het sparen voor een kart
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum