Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf,Bora en New Beetle MK IV
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 12-10-2020, 18:24
wopfev5 wopfev5 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 8
Default Bonkend geluid uit automaatbak?

Hi Allemaal,

Ik heb sinds vorige week tot 3 keer toe een moment gehad dat de er een luid bonkend geluid uit de auto komt. Mijn gevoel zegt dat het uit de automaat bak komt. Het is een 2003 v5 met nog maar 150k km.

Wat opvalt dat het niet uitmaakt of de auto rijd of niet. De eerste keer was tijdens een kort ritje, ik dacht eerst dat ik ergens overheen reed, een soort trilling met een bonkend geluid onder de auto. De tweede keer net na het starten, ik reed de afrit af en stond stil met de voet op de rem in Drive. De derde keer bij bijna stilstand voor een stoplicht maar na een uur rijden, dus de auto was toen goed warm. Verder nergens last van. Het duurt ook maar tussen de 2 en 5 seconden en verdwijnt dan weer, alsof er iets helemaal in onbalans is dat dan weer in sync komt.

Iemand enig idee?

Mijn dank is groot!
Reply With Quote
  #2  
Old 21-11-2020, 21:26
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

Al de bak laten spoelen bij Powerflush b.v.?
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote
  #3  
Old 22-11-2020, 07:55
wopfev5 wopfev5 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2018
Posts: 8
Default

Hi, was vergeten dat ik dit gepost had. Was iets heel stoms: stuk uit mijn radiatorfan gebroken en die klapte dus tegen alles om die fan geen aan. Eenvoudige op te lossen door een nieuwe fan te plaatsen.

Ik denk er wel over na: een automatenbak flush laten uitvoeren. Is dat bedrijf een aanrader? Wat is de website?
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum