![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo allemaal.
Ik ben op zoek naar afbeldingen van het thermostaathuis voor mijn auto. Op de diverse auto-onderdelen-sites komen op kenteken tòch verschillende afbeeldingen naar voren, maar welke is nu de juiste?! Bij de auto zelf proberen te kijken, maar door alle interkoeler- koelwater- en andere slangen is het gewoonweg niet te zien; te erg verstopt. Dus: Wie heeft voor mij afbeeldingen hoe het thermostaathuis er ECHT uit ziet? Het liefst zie ik het op een exploded view, zodat ik ook ziet wat er allemaal aan vast zit gemonteerd. Het gaat om een 2009 Passat CC 1.8 TSI met motorcode BZB
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt, ga er naar kijken!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |