Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 08-08-2009, 18:30
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,037
Default Technisch goede MK3 Golf 1996 1.6

Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mijn Golf MK3 aanbieden voor de verkoop. Het gaat om een rode Golf die lichte schade heeft. Ik heb er een scootertje mee geraakt en er is iemand mee langs een paaltje gereden. De auto is echter zo goed als kompleet. Er moet alleen een nieuw type voorscherm opkomen, die kan ik er eventueel bij regelen, of dat in kleur lukt moeten we dan even zien.

Afijn, de details:

Autogegevens:
Merk: VW
Type: Golf MK3 Milestone Sport CL
Motor: 1.6 8v 75 PK sterk
Kilometerstand: 151.937
Bouwjaar: 1996

Technische staat:
De afgelopen 8 maanden is het volgende vervangen:
-Koppeling
-Remvloeistof
-Olie en oliefilter
-Brandstoffilter
-Distributieriem
-Waterpomp [en daarbij is meteen verse koelvloeistof erin gekomen]
-Voorruit

Voor de rest kan ik de auto goed onderhouden noemen, er is een deel van de onderhoudsgeschiedenis bekend en ook in te zien.

APK tot december 2010

Interieur:
Auto is voorzien van een Milestone Sport interieur. Interieur is in nette staat. Beide stielen hebben lichte instapschade. Zichbaar is dat de stof versleten is maar er zit geen gat in. Wel zit er een klein brandgaatje in de bijrijdersstoel.

Exterieur:
Het grootste deel van de auto staat redelijk in de lak. Over het algemeen mag ik zeggen vrij netjes. Er zitten wat kleine krasjes her en der [op foto is dit niet te zien, lastig vast te leggen met een camera]. Ook zit er nog een putje in de deur aan de bestuurderskant.

Rechtsvoor heb ik schade gehad, toen zijn er nieuwe [imitatie] Vento koplampen in gekomen. De grill is van een Vento [2e hands]. Er zit een andere bumper op [andere tint rood]. Er zit nu een zijscherm op van een ouder model Golf en die is erg dof van kleur. De motorkap is wit, komt ook van een oude Vento.

Daarnaast zit er op de deur aan de passagierskant schade van een paaltje en ook nog lichte schade van een scooterhelm. Ik heb echter nog een deur staan, die is wel strak maar de lak daarvan is erg dof, hoe dan ook, die deur krijg je er natuurlijk bij als je dat wenst.

Na de schade is er een nieuw voorruit ingekomen.

Foto's:
Pics zeggen natuurlijk meer als al mijn woorden dus hier komen ze:


















Kort samengevat: een goede auto die er iets minder goed uitziet. Tevens moet die eigenlijk ook uitgelijnd worden maar dat kan ook geregeld worden, qua prijs komen we er dan vast wel uit!

Vraagprijs:
€ 700,-

Dit is natuurlijk een vraagprijs maar er zit vrij veel werk en nieuwe onderdelen aan de auto. Koppeling, distributie, waterpomp en vooruit. Allemaal geen goedkope reparaties!

Hopelijk is er een nieuw baasje voor deze Golf!

Contact via de telefoon geen probleem, stuur even een PB dan krijg je mijn nummer!
__________________
Batracer , leuke online racegame.

Last edited by Dexter : 08-08-2009 at 18:33.
  #2  
Old 25-08-2009, 07:35
Dexter's Avatar
Dexter Dexter is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,037
Default

Upje voor dit Golfje. Niemand serieus interesse?
__________________
Batracer , leuke online racegame.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum