Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 15-05-2014, 19:56
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Ik heb een zwarte golf gti van 10-77 en die is op kenteken gezet op 2 jan 1978. Op deze dag was er een record met het aantal auto's dat op kenteken werd gezet. Nog nooit eerder waren er zoveel auto's op kenteken gezet en dat record heeft heel lang stand gehouden heb ik ergens gelezen. Iedereen wilde de nieuwe gele kentekenplaat op zn auto en wachte tot net na oud en nieuw. De rest van heel nederland reed immers met blauwe platen rond en met een gele kon iedereen zien dat je een nieuwe auto had en was je zeker de man. ik vermoed dat het zelfde met mijn auto is gebeurd. Normaal zit er veel minder tijd tussen productie en het op kenteken zetten. En ik ben blij met de gele platen want ik vind blauwe platen op een zwarte golf geen porum. Als mijn golf zilver was geweest dan had het me niet veel uitgemaakt. Maar blauwe platen na 1 jan 1978 zou ik zelf nooit doen omdat ik een origineel freak ben. Bij auto's met de combi 00-XX-00 van na 1978 misstaat blauw ook weer niet maar zo gauw het DD-00-DD wordt vind ik blauwe platen vloeken.
Reply With Quote
  #62  
Old 16-05-2014, 08:24
arnus71's Avatar
arnus71 arnus71 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,936
Default

Quote:
Originally Posted by turbojo2
... Bij auto's met de combi 00-XX-00 van na 1978 misstaat blauw ook weer niet maar zo gauw het DD-00-DD wordt vind ik blauwe platen vloeken.


__________________
'10 Skoda Yeti
'12 Skoda Citigo
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 13:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum