|
||||
|
||||
M.I.V.W 2008 pics
Ik ga er vanavond wel een paar maken om iedereen een beetje op te warmen.
Last edited by M.I.V.W : 13-07-2008 at 20:43. |
|
||||
|
||||
Last edited by Tjaap : 14-07-2008 at 19:21. |
|
||||
|
||||
Kan er helaas dit jaar niet bijzijn... Vorig jaar alleen op zaterdagavond even in Leiden.. en daar stond al genoeg moois!! Later samen nog even met Bob een rondje geblazen en terug naar de Holiday Inn op de fiets
Veel plezier morgen en ik zie de foto's wel verschijnen!!!! Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
goed idee Emiel, om ze allemaal hier te uploaden
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 12-07-2008 at 22:14. |
|
||||
|
||||
ik heb er zin in
Me mk1 staat al te glimmen voor de deur, klapstoelen en koelbox in the trunk
|
||||
|
||||
Alvast een paar
|
||||
|
||||
Damn!! Dat wordt morgen dikke chips!
|
|
|||
|
|||
pfffffffff dat wordt weer een lekker daggie vag meeting .en veel foto`s maken.
|
||||
|
||||
Al mensen terug?
|
|
||||
|
||||
jeb...en wat een auto's, complimenten aan de organisatie,
geen foto's gemaakt...helaas |
|
|||
|
|||
mijn eerste m.i.v.w zit erop weer ongeveer 250 foto`s gemaakt.wat was het weer erg mooi zeg. vooral ouder volkswagens kujnnen me erg bekoren . er stonden echt mooie golfjes. de audi 80 coupe met airride was echt fantastich om te zien. helaas is mijn polo 9n nog torenhoog maar de toekomst zal uitwijzen of daar wat aangedaan gaat worden. ben ff bezig met foto`s aan het uploaden en zet er zometeen een berg op. i hope you like it en grote kans dat ik veel wagens van hier heb gefotografeerdt
|
||||
|
||||
Wat een geweldige meeting!
Ik zal de foto's die ik heb zo snel mogelijk online zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
ja die is echt goed |
|
|||
|
|||
Hier kunnen nog veel organisaties iets van leren, het was top!!
|
||||
|
||||
Ik ben ook alweer ff terug, was inderdaad een top meeting, veel mooie auto's gezien
Misschien een idee voor volgend jaar om 2 patatkramen neer te zetten? Ik moest echt een eeuwigheid wachten. |
|
||||
|
||||
Ben ook weer thuis was dit keer dichtbij en wij vonden het een super meeting en gelukkig lekker weer
|
||||
|
||||
Was idd weer perfect. Op de heenweg met een groep Belgen opgereden, echt te gek, autootje of 40 achter elkaar! Jammer idd van het lange wachten bij de eet kraam. Misschien ook een idee om eten en drinken te scheiden volgend jaar? Ik ben er sowieso weer bij iig !
|
|
||||
|
||||
heb ook wat foto's geupload in het album..
een selectie; |
|
||||
|
||||
was zeer geslaagd vandaag
alleen patat tent was kloten lang wachten en geen koffie. volgend jaar maar 3 patat tenten . verder was het SUPER |
|
||||
|
||||
Zeer geslaagd idd, klote van de catering maar gelukkig was er een benzinepomp in de buurt Moet volgende keer wel beter, en dan een stuk of drie vreet-tenten.
|