![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in de stad een aanrijding gehad, kop-staart... en wie zat in het midden... juist...
![]() Voor mij reed een meneer in een Seat Leon(van zijn collega), en zag een mevrouw staan met een (gevulde ![]() De mevrouw met rolstoel steekt netjes over.. ![]() Ik kwaad uit de auto, de anderen waren er inmiddels al uit... Maar ik moest nog e.e.a. bevatten. Ik kwaad uit de auto... vloeken en schelden... Last van mijn nek... Eens even voor kijken: bumper voor helemaal naar de tering, radiateur lek. (stoomboot) mijn voorganger had/heeft een trekhaak.. dus jah... geeft een leuk effect.. Achter kijken... weinig te zien, de Volvo wou me nog ontwijken en raakte me net boven de uitlaat precies op de balk van de bumper.. het ijzersteekt eruit... of ie achter ontzet is... geen idee. Uitlaat gelukkig gemist. De volvo had een lamp eruit, gril kapo, bumper kapo en een stel huilende kinderen in de auto.. de man met de Seat op het eerste gezicht niks, maar misschien een verschoven trekhaak... Mijn broers Golf is behoorlijk gehavend, en wou later ook niet meer starten. Zijschermen zijn op het oog niet ontzet, de kap is ook nog wel goed, maar de grill en bumper kaduuk.. lampen en knippers nog wel heel radiateur dus ook lek/stuk.. achterbumer dus verot, de klep lijkt een halve cm verzet te zijn, audio lag door de keet binnenin wat rommel.. aan de kant rijden was starten en lopen en gelijk uit.. op de autoambulance wou niet meer.. de Golf wou niet meer starten... kortom: kut nu maar zien hoe het uitpakt... komische eraan is dat mijn broer net andere bumper had besteld, en plannen had voor wat ombouwen... Nu kan ie gelijk beginnen... :? zal zo even foto's uploaden.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 Last edited by Tommy : 28-12-2004 at 21:14. |
|
|||
|
|||
![]() met een wordt goed balen (KL*TE),
|
|
||||
|
||||
![]() das nie zo mooi, want voorkant is "eigen schuld" en dus zelf betalen als je WA bent....
klinkt lullig maar gelukkig was het niet je jetta want die was gelijk totall loss verklaard en kreeg je er niks meer voor.... golf3 is wat meer waard nog
|
||||
|
||||
![]() ik ben van achter aagereden en toen 2 meter doorgeschoten op de Seat... lijkt me niet dat ik fout ben...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() yup jawel, voorkant schade is jouw fout.... reden is meer afstand houden zou geen aanrijding opgeleverd hebben... tis krom maar waar
|
||||
|
||||
![]() lol... vier meter erachter gaan staan... nee.. dan voorkom je een aanrijding.. NOT
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() balen voor je broer ...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() achter lijkt zo op et oog mee te vallen.. maar volgens mij is ie niet compleet recht meer.. kwam behoorlijk hard aan ook, en de klep zit volgens mij niet meer zoals ie zat
|
||||
|
||||
![]() Het is allemaal de verzekering van de volvo die het moet betalen lijkt me.
ook al sta je 30 cm achter iemand. als iemand bij je achteropklapt en jij knalt dan tegen iemand anders aan is het niet jouw schuld. gellukig zijn de heldere lampenset en knippers nog heel. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ai.. Die voorkant ziet er lelijk uit, echt trekhaak schade, die dingen zouden verboden moeten worden!!!!!!!
Zwaar klote voor jou en je broer!! Succes ermee! |
|
||||
|
||||
![]() Over de verzekering: Jij betaalt de Leon, en die Volvo betaalt jouw achterschade. De voorschade is voor jezelf. Dus ontspringt de Leon de dans, maar misschien ook weinig schade?
Ziet er wel beroerd uit zo, hopen dat het meevalt! suc6 ermee. Meteen een embleemloze grill erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor : hij staat ruim op tijd stil met gepaste afstand . Wordt doorgedrukt door degene achter hem . Pas helaas nog meegemaakt : bij de Jetta werd er naar beide schades gekeken . |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ronduit k*t... achter is dus helemaal geknikt... moest ook wel, was een beste klap...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
inderdaad,met een beetje pech gaattie "loss" .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ouch, dat ziet er niet best uit.... wat zei je broer?
|
||||
|
||||
![]() Kortom : meteen opzoeken wat die waard is qua dagwaarde en kijken wat de pluspunten zijn waardoor de dagwaarde wel eens hoger kon zijn .
Scheelde mij maar 500 euro .. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn broer zei: Kan gebeuren, is niet anders, je kon er niks aan doen, wil nu wel een VR6..
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() HAHA Slimme broer heb je!!!!!!!
|