|
|||
|
|||
polo 6n te klein ofniet?
Goeiedag,
Ik had een vraag.Ik wil misschien een polo 6n kopen.Mijn vraag is: Ik ben 1.96m lang is zoon polo niet te klein?Iemand hier ervaring mee? Mvg, Tommy |
|
||||
|
||||
ik ben 1.86. Rij dagelijks in een 6n.
het ligt een beetje aan de verhouding bovenlichaam/benen. ik rij altijd vrij rechtop, zodat alles goed bedienbaar is maar: (oh, en hier ga ik commentaar op krijgen) als ik de stoel in de raktestand zet, dus relaxed plat naar achteren kan ik bijna niet meer bij de pook. gelukkig heb ik ruimte genoeg bij de pedalen om mijn stoel helemaal naar voren te zetten. hoofdruimte heb je volgens mij echt genoeg. (hebben ze geen 6n met hoogte verstelbare stoelen? mocht het een probleem zijn?) |
|
||||
|
||||
Ik ben ook 1,86 en heb ruimte zat, in mijn polo zit een interieur uit een Golf IV highline. Van mij mag je een keer komen passen
(staat alleen niet in je pfofiel waar je vandaan komt)
|
|||
|
|||
Ik ben zelf 2 meter op de kop af (letterlijk in dit geval) en pas perfect in een 6N, stoel naar beneden en genoeg hoofdruimte. Ken zelf een jongen van 2,07 meter, en rijd ook probleemloos in zijn 6N.
|
|
||||
|
||||
Mijn lengte is ongeveer 1.96 en rij een Arosa. Naar mijn persoonlijke beleving heeft de Arosa en Lupo (mits in hoogte verstelbare stoelen voor) voorin meer ruimte dan een Polo 6n. Maar ook in een Polo best goed zitten. Is natuurlijk ook nog lichaamsbouw afhankelijk.
En de ene Polo is de andere niet. Of beter gezegd het ene interieur is het andere niet. Heb nu een S uitvoering van de Arosa met sportieve stoelen, dat zit toch behoorlijk anders dan het vlakke standaard interieur. Gewoon proberen zou ik zeggen. En heb liefste een stukje rijden, want dan ervaar is pas goed of je overal op een normaal manier bij kan. |
|
|||
|
|||
ik ben 1.87 en zit prima in de 6N van mijn vriendin (stoel is in hoogte verstelbaar)
gr. martijn