|
||||
|
||||
Gaaf, lekker bezig!
|
|
||||
|
||||
Bedankt heren!!
Vanavond ook weer even aan de gang geweest, zal in het weekend even een paar nieuwe updates posten! |
|
|||
|
|||
Het is weekend johan😁😁
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt Stefan, alleen is mn mobiel stukgegaan dus kan even geen foto,s maken en uploaden Ook even niet bereikbaar dus... Maandag weer hoop ik |
|
|||
|
|||
Had je al app gestuurd daarom 1 vinkje🤣🤣 adapters passen 100 procent nu😁
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, mooi dat ze nu passen Zal zien of ik alle contacten over kan zetten, telefoon wil ook niet meer aan.. Je hoort zsm van mij |
|
||||
|
||||
Zo, ik ben weer 'online'
Nieuwe telefoon geregeld en alles werkt weer. Vandaag een appje gehad van de verzinkerij dat de boutjes klaar zijn. Die ga ik morgen gelijk ophalen. De 2 bakhelften staan inmiddels in de lak, alleen nog een paar nieuwe keerringen erin zetten en dan kan hij weer inelkaar. Paar plaatjes; Nu twijfel ik nog zoals eerder aangegeven of ik die witte pakking bij de dealer zal gebruiken, maar omdat mijn bak zwart is zou ik het liefst een donkere of grijs/zwarte kleur gebruiken. Ik hoor namelijk veel dat ze juist wel die van de dealer gebruiken maar misschien is er iemand van hier die wel goede ervaring heeft met andere pakking? Dan hoor ik het graag Zou balen zijn als het gaat lekken met ander spul want dan moet alles weer uitelkaar |
|
||||
|
||||
Ziet er top uit Johan!
Komt er een vloeibare pakking tussen of een papieren pakking?
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Roy! Er zat vloeibaar tussen dus ik dacht dat maar weer gebruiken? Weet ook niet of er een papieren versie is? Ik heb nog een tube van Victor reinz (antraciet) daar heb ik het carter mee gedaan en dat zou goed spul moeten zijn. Een carter kan je wel wat makkelijker opnieuw doen als het gaat lekken dan 2 bakhelften |
|
||||
|
||||
Met Victor Reinz kun je bijna niet fout gaan. Die leveren ook de beste aftermarket pakkingsets...
Het vervelende aan versnellingsbak olie is ook dat het zo dun is. Het kruipt overal tussendoor...
|
||||
|
||||
Bak ziet er weer strak uit. Gaat mooi lijken straks met die verzinkte bouten.
Ik heb mijn bakhelften aan elkaar gekit met deze kit: https://www.automotive-line.nl/bl-1...00ml-zwart.html Rij er nu 2.5 jaar mee en bak is nog kurkdroog
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Ja lijkt denk ik ook mooi met de boutjes erin straks Kijk, die info kan ik wat mee Ivm de kleur van de bak zat ik dus ook aan zoiets wat jij hebt gebruikt te denken. Wit blijf je zien straks en bijspuiten zal niet gaan met siliconen pakking.. En na 2,5jaar gebruik nog steeds dicht dat moet goed zijn |
|
||||
|
||||
Netjes netjes ziet er goed uit Johan! Heb afgelopen zomer ook een bak open gehad heb daar ook vloeibare pakking voor gebruikt (Dirko).
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel! En bedankt voor je reactie! Nu weet ik dat er ook met ander pakking materiaal de bak keurig dichtgemaakt kan worden |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb deze hoeveelheid kit gebruikt:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moet hier binnenkort ook aan geloven, handige info zo! Heb je de kit eerst nog iets laten uitharden alvorens de andere bakhelft erop te plaatsen? Of gewoon direct na het aanbrengen de andere erop? |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi zat zo inderdaad Met de andere bakhelft erop drukt t wel samen. Het moet ook wel met vloeibare pakking bedenk ik me net want als er een (dikkere) papieren pakking tussen komt dan zit je waarschijnlijk met een te ruime lagerspeling. |
|
||||
|
||||
Ik heb vanmorgen voor werktijd de boutjes nog wel even opgehaald
Nu ik dit zo zie heb ik straks nog wel wat spulletjes die er heen kunnen |
|
||||
|
||||
Bak zit weer inelkaar en is mooi geworden!
Hier en daar nog wel wat schoonheidsfoutjes van dichtbij in de lak enzo, maar de bedoeling is straks ook dat ik m ga gebruiken dus hij zal toch wel vies worden en meer beschadigen als er aan gewerkt wordt plaatje bij het praatje... |
|
||||
|
||||
Netjes Johan! Alleen de plek van de startmotor, hoort deze niet blank te zijn ivm het feit dat de startmotor de massa over het contact met de bak krijgt?
|