Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 01-05-2013, 12:26
bartje42 bartje42 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 12
Default Golf 1.8i GT '87 + berg interessante onderdelen!

Te koop een hele leuke roestvrije Golf 1.8i GT van 1987. Ik heb de auto zelf in Duitsland van de eerste eigenaar overgenomen en verkeert in zeer nette staat! Is waarschijnlijk voorzien van een echte gti motor, gaat als een speer! Ik heb er zelf de nodige verbeteringen aan gedaan zoals een mooi interieur van een jongere Golf II met hoogteverstelbare stoel, nieuwe radiateur (2 weken oud), nieuwe waterpomp, thermostaat, grote beurt met verse olieën. Verbruikt geen olie of water. Hij wordt hier als 3e auto gebruikt voor de boodschapjes maar staat eigenlijk hoofdzakelijk stil en soms in de weg. Aan de rechter deur zit lichte schade. De versnellingsbak gaat moeilijk naar z'n 2 maar dat kan evt. komen door te dikke olie. Ik heb er een gegarandeerd goede 1.8i gti bak bij die zeker goed is. Voor de liefhebber heb ik ook een partij onderdelen die over zijn gebleven na de sloop van een '91 Golf Fire&Ice gti.
De vooras, achteras met schijfremmen, hoofdremcylinder, 16"velgen, 14" Ronal velgen, dikke bumpers, 2 portieren, achterklep, complete stuurbekrachtiging etc etc.
De Golf incl. de partij onderdelen is voor een vraagprijs van € 650,- te koop. Auto staat in Meijel, N-Limburg. Foto's:
http://www.mijnalbum.nl/Album=QGXNHKEO Contact: bart.dessel@wxs.nl of 06-536633 zeven zeven, graag via sms of watsapp.

Last edited by bartje42 : 04-05-2013 at 04:46.
  #2  
Old 04-05-2013, 04:40
bartje42 bartje42 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 12
Default

up.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum