Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 03-12-2010, 22:17
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,282
Default

Quote:
Originally Posted by monark
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.

als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat.

en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over.

maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee.
dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen.

gr pieter.



jij moest maar eens 500km rijden, ganse dag onderweg zijn , tank leeggereden ... voor niets omdat hij zich niet aan zijn afspraak houdt

zien of je nog zo zou reageren
Reply With Quote
  #42  
Old 05-12-2010, 18:44
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,165
Default

Wat een gratis reclame weer, dank jullie allen.

Sjonge jonge wat een zinloos gezeur weer, dat de TS inmiddels nog steeds niet doorheeft wat er gebeurd is zegt wel weer genoeg.

Ik was het niet van plan, had verwacht dat jullie zelf ook wel slim genoeg waren om uit te vogelen wat er nou precies gebeurd was..
Maargoed, zal het dan wel even voor je uitleggen, zijn jullie ook weer helemaal bij, he?

Ik had met 2 belgen afgesproken, met Wim zoals jullie uit de mails hebben kunnen opmaken en met nog iemand ( zal geen namen noemen verder).
De 2e afspraak heb ik heel duidelijk gezegd dat er een risico aanzat en dat de kans groot was dat de auto al verkocht zou zijn als hij er zou zijn.
Geen probleem volgens deze persoon, zocht al zo lang dat hij die gok wel wilde wagen.

Afijn,

Ik kon de afgesproken dag een uurtje eerder aan op de zaak en er staat een Belg te wachten.
Zo, die is in ieder geval lekker op tijd dacht ik nog...
auto laten zien, rondje rijden enz, allemaal prima en de auto verkocht.
Ik had ook niet anders verwacht want de auto was zeker € 1000,- meer waard, maar ik wilde er gewoon vanaf.
Alles geregeld en wij staan nog wat na te praten komt belg nr 2 aan, dacht ik, ik vertel hem dus dat de auto helaas al verkocht is.
Belg nr 2 gaat helemaal uit zijn dak en brabbelt een hoop onzin die ik moeilijk kon verstaan, ook zo mega irritant......, draait zich om en trekt zijn schouders op en vertrekt.

Ik heb me een tijdje af zitten vragen waarom je zo boos wordt als je van te voren weet wat het risico is......later bij het invullen van de verkoopovereenkomst viel het kwartje toen bleek dat belg 1 belg 2 bleek te zijn.

Tsja, toen was jij al boos weg en kon ik er weinig aan veranderen.
Ik denk niet dat je nog een keer terug had willen komen als ik je dat gevraagd had.
Dus ja, wie is hier nou genaaid?
Als je niet meteen boos weggegaan was, maar gewoon als een volwassen kerel een gesprek aan gegaan was, was de aap meteen uit de mouw gekomen en was jij nu de eigenaar geweest.

Maarneehoor, snel weggaan en dan veilig thuis op internet gaan lopen janken, zielepiet.

En dat geld voor jullie allemaal, lopen janken op internet over alles en iedereen.
Alles is te duur, mag allemaal niks kosten en maar klagen.

Breadfan, je reageerd zelf ook nooit op mail, dat heb ik hier al vaker bewezen.
Ik bewaar nl. alle mail.
Powersprint levert de zooi gewoon zonder verpakking, ik moet dus altijd maar weer zien dat ik ergens een passende doos vandaan haal.
Kan je vertellen dat dat niet makkelijk is.
Jullie willen het verstuurd hebben, wil je geen risico nemen moet je het gewoon ophalen.
Uiteindelijk heb ik het niet vervoerd, maar doet TNT dat en dat zijn mensen zonder respect voor andermans spullen, flikkeren alles maar op de grond enz.

Een beschadigd pakket moet je natuurlijk gewoon weigeren, zo leren die hufters het nooit af.

Maargoed, ik heb er niets over gehoord, maar wel weer lekker hier gaan lopen klagen......grote kerel ben je.
Bestel svp nooit meer iets bij me, ookal is het goedkoop en wil je het nog zo graag hebben....
Zulke lafbekken wil ik gewoon niet als klant.

Mail wordt altijd beantwoord, pb of pm niet simpelweg omdat je me niet kan pm-en, die mogelijkheid staat uit.
Houd er rekening mee dat met name hotmail vaak niet aankomt.
Krijg je niet dezelfde of volgende dag antwoord stuur de mail dan svp nogmaals.

Krijg je helemaal geen antwoord dan moet je je vraagtekens bij je provider hebben of je hebt een vraag gesteld die gewoonweg te dom is om te beantwoorden.

Mails in de trend van;

HE HEB EEN KR EN WIL TURBO KOST DAT


worden gewoonweg niet beantwoord, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen.

Ik heb een tijd terug de keuze gemaakt om telefonisch niet bereikbaar te zijn en heb dit ook overal netjes gemeld.
Het is eigenlijk bezopen dat dit moet omdat de wereld blijkbaar vol zit met debielen die de hele dag niks beters te doen hebben dan een ander te vragen wat ze moeten doen...en hoe...en waarom.

Staat dat je niet aan is dat natuurlijk prima, doe dan gewoon geen zaken met me, maar ga niet lopen klagen.
Dat slaat toch gewoon nergens op?
Iedereen zou eens wat meer geduld en respect voor elkaar moeten hebben.


Leuk ook dat weer een hoop mensen reageren die helemaal geen klant zijn en simpelweg papagaaienzaad gegeten hebben en dit als een mogelijkheid zien om ook weer eens mee te kunnen lullen.

Maargoed, bedankt allemaal weer.
__________________
Groeten, Jeroen.
Reply With Quote
  #43  
Old 05-12-2010, 18:59
mischatdi's Avatar
mischatdi mischatdi is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,220
Default

netjes dat je de moeite neemt om te reageren, maar de manier waarop?? het spijt me wel hoor als je ook zo je klanten behandelt dan snap ik de woede bij velen.

en je verhaal over die g60, tja, je had ook kunnen vragen wie hij was en of hij idd die gene was waar je als eerste hebt afgesproken...want om te zeggen hij had moeten praten als een echte kerel? je had hem al verkocht voor zijn neus dus had je die andere willen zeggen sorry je mag hem toch niet??

maar goed dat is je eigen keuze... ik heb nu 1x een inbouw gezien van jou en weet ook wat die jongen moest betalen... ik zal in elk geval geen klant van je worden, want oil catch tankjes van baby voeding gaat mij te ver...
__________________
WWW.MISCHA-78FOTOGRAFIE.NL

*Seat Ibiza'08 & Passat-35i for hobby*
Reply With Quote
  #44  
Old 05-12-2010, 19:00
golf3freak's Avatar
golf3freak golf3freak is offline
Volksforum Aandeelhouder The fabulous scraping boy
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,385
Default

Amen
Reply With Quote
  #45  
Old 05-12-2010, 19:20
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,165
Default

ik heb nu 1x een inbouw gezien van jou en weet ook wat die jongen moest betalen... ik zal in elk geval geen klant van je worden, want oil catch tankjes van baby voeding gaat mij te ver...


Weer zo´n zinloze en lage opmerking.
Als je objectief wil zijn vertel er dan bij om wat voor een ombouw het ging, welke prijs enz dan kan een ander daar veel beter en eerlijker een beeld bij vormen.

Nu suggereer je alleen iets negatiefs.

De woede bij velen....er is helemaal geen woede bij velen want dan zou je als bedrijf allang niet meer bestaan.
Er wordt erg veel geluld en dat is iets heel anders.
__________________
Groeten, Jeroen.
Reply With Quote
  #46  
Old 05-12-2010, 19:21
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,165
Default

En ja wat betreft die G60....achteraf lullen is altijd makkelijk.
Ik had moeten vragen wie hij was......ik had die auto gewoon veel duurder moeten aanbieden...
__________________
Groeten, Jeroen.
Reply With Quote
  #47  
Old 05-12-2010, 19:34
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by bolku
Breadfan, je reageerd zelf ook nooit op mail, dat heb ik hier al vaker bewezen.
Ik bewaar nl. alle mail.
Powersprint levert de zooi gewoon zonder verpakking, ik moet dus altijd maar weer zien dat ik ergens een passende doos vandaan haal.
Kan je vertellen dat dat niet makkelijk is.
Jullie willen het verstuurd hebben, wil je geen risico nemen moet je het gewoon ophalen.
Uiteindelijk heb ik het niet vervoerd, maar doet TNT dat en dat zijn mensen zonder respect voor andermans spullen, flikkeren alles maar op de grond enz.

Een beschadigd pakket moet je natuurlijk gewoon weigeren, zo leren die hufters het nooit af.

Maargoed, ik heb er niets over gehoord, maar wel weer lekker hier gaan lopen klagen......grote kerel ben je.
Bestel svp nooit meer iets bij me, ookal is het goedkoop en wil je het nog zo graag hebben....
Zulke lafbekken wil ik gewoon niet als klant.

Mail wordt altijd beantwoord, pb of pm niet simpelweg omdat je me niet kan pm-en, die mogelijkheid staat uit.
Houd er rekening mee dat met name hotmail vaak niet aankomt.
Krijg je niet dezelfde of volgende dag antwoord stuur de mail dan svp nogmaals.

Krijg je helemaal geen antwoord dan moet je je vraagtekens bij je provider hebben of je hebt een vraag gesteld die gewoonweg te dom is om te beantwoorden.


Ow, heb je d'r niks van gehoord dat die einddemper door de doos naar buiten is gekomen en beschadigd was?

Ik stuurde je 15 maart dit jaar anders volgende:

Hoi Jeroen!

De uitlaat is hier aangekomen. Nu was het alleen zo ingepakt dat de einddemper door de doos naar buiten is
geslagen en waarschijnlijk ergens hard tegenaan gekomen is. Eén van de helften van de flens daarvan was
helemaal verbogen, en nu paste de andere pijp daar weer niet in. De voorpijp is prima, maar ook die heeft weer
een deuk in de pot van de einddemper geslagen tijdens transport, beetje jammer.

Lijkt me alleen verstandig het spul nu maar hier te houden en te monteren, als Powersprint weer zo lang op
zich laat wachten als de vorige keer zit ik weer 'n half jaar verder.


Daar kwam dezelfde dag van jou nog een reactie op, dus gelezen heb je het wel.

En zo'n berichtjes zaten er ook regelmatig tussen:

Jeroen,

Het is nu 'n half jaar geleden dat ik mijn eerste bestelling bij je geplaatst heb, en nog steeds is niet
alles in orde. Destijds heb ik aangegeven de uitlaatlijn niet te willen als er gelast moest worden. Daarna
heb ik een prijs doorgekregen, betaald, en een uitlaatlijn met laswerk ontvangen.

Daarna heb ik de voorpijp terug gestuurd, en kort daarna de einddemper besteld. Over die beide delen heb
ik nog niks gehoord. Geen ontvangstbevestiging van de oude voorpijp, geen bericht over hoe het met
de nieuwe voorpijp staat, en nog geen bericht over de eindpijp. Heb je die al besteld, is die al bij je binnen?

Afgelopen maand heb ik je twee keer gemaild, en niks terug gekregen. PB-en gaat niet zeg je, dus heb
ik naast die mails ook maar een berichtje in je topic op Volksforum geplaatst:
http://www.volksforum.com/forum/sho...4986#post864986
Maar ook daar hoor ik niks meer van je. Daarvoor is het ook meermaals voorgekomen dat mijn mail niet beantwoord
werd, of dat er slechts een gedeelte van mijn vragen beantwoord werd. Op de vraag of de oude voorpijp ontvangen
was heb ik nog niks gehoord. Datzelfde geldt voor de vraag over hoe ver je met de nieuwe voorpijp bent.

Ik zou zo langzaamaan wel weer verder willen met de auto en de uitlaat. Als het spul er nog niet is, geen probleem!
Maar reageer aub wel op mijn mails, en hoe me aub op de hoogte. Het gaat, in ieder geval voor mij, toch om best
veel geld.

Bedankt,
Chris.


Wat ik wel mooi vond was de rekening... ik wacht 'n eeuwigheid op m'n spullen, en geef de moed uiteindelijk maar op dat de zooi ooit nog eens aan gaat komen. Geef dus de centen uit aan wat ander spul, en alsof de duivel 't wilt komt een paar dagen later de bewuste doos met het gat erin binnen. Ik hoefde niet lang te gissen naar wat er in zat, de helft stak immers al uit de doos! De rekening over het resterende bedrag zat erbij, met een betalingstermijn van (volgens mij) anderhalve week. Nja, toen dacht ik hetzelfde als jij ook maandenlang gedacht hebt, en zei je dat je maar even op je geld mocht wachten tot het volgende loon er weer was. De betalingsherinneringen kwamen alsnog fijn op tijd binnen, dat kon blijkbaar wel.

En dan nog iets wat ik apart vond, was dat je de dag NADAT de doos binnenkwam, je me een mailtje stuurde dat je die middag de doos op de post had gedaan. De tnt is soms snel, maar dat ze de post afleveren een dag vóórdat ie op de post is gedaan geloof ik niet helemaal.

Jeroen, ik ben toch altijd redelijk duidelijk en eerlijk geweest tegen je, en heb je ook altijd duidelijk gezegd waar het op stond. Heb niet afgepingeld, op niks, terwijl toch algemeen bekend is dat ik dat vaker wel doe dan niet, en m'n vragen of wensen waren volgens mij ook niet zo debiel dat je ze niet hoefde te beantwoorden.

Hoe jij het altijd doet als je een groep A rvs lijn onder de auto zet boeit me niet (als je wilt haal ik je het mailtje van de over elkaar heen geschoven en met rubberen hamer aangetikte pijpen ook wel even erbij), hoe ik het wilde doen was met bouten en moeren, en zonder lasapparaat. Dat is mogelijk of dat is niet mogelijk, antwoord was aan jou. Toen je ervoor koos me de rekening te sturen als antwoord op mijn wensenlijstje liet je wat mij betreft weten dat het wel mogelijk was, en dat ik kocht wat ik wilde.

Het is jammer dat ik de PB's niet meer allemaal heb om na te kijken wanneer de bestelling is geplaatst, maar ik geloof dat dat ergens in juni was, van 2009! En 15 maart van dit jaar, dus bijna een jaar later, was eindelijk alles binnen! Dus ga me nou niet vertellen dat ik een laffe, lastige, ongeduldige of slechte klant ben geweest. Dat jij de service aanbiedt de handel te versturen per post is aan jou, dus ga je betalende klanten er dan niet op afrekenen dat het komt doordat ze te lui zijn om langs te komen, dat ze beschadigde waar krijgen.

En hoe lastig het is om een passende doos voor iets te vinden weet ik prima. Heb toch wel een hele tijd met vrij grote regelmaat flinke aantallen paketten op de post gedaan naar het buitenland, alles met reguliere postdiensten. Hier zaten ook vaak genoeg glazen, gietijzeren, dunne hardplastic en andere breekbare onderdelen bij. En niet één keer is iets dat ik heb opgestuurd beschadigd aangekomen, hoewel je afgaande op de buitenkant van de doos anders zou denken. Dat is het verschil tussen "in een doos flikkeren" en "inpakken".

Ik heb voordat ik die uitlaat van je kocht meerdere slechte dingen over je gehoord van mensen die zaken met je hebben gedaan, maar van langer geleden stond me bij dat je eigenlijk wel een goede naam had, dus gaf je het voordeel van de twijfel. Ben daarmee dus flink op m'n bek gegaan, maar kan gebeuren, en de keer er op met die stoelen ging het wel allemaal prima. Maar ik vind 't allemaal ok, als jij liever geen klanten hebt die duidelijk zeggen wat ze willen, (naar mijn mening) veel geld op je rekening storten, en je meermaals het voordeel van de twijfel gunnen en toch hopen / vertrouwen op 'n goede afloop, jouw feest.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #48  
Old 05-12-2010, 19:56
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

En Jeroen, misschien nog een klein detail...
Maar als je je auto verkoopt, weet je ook met wie je gemaild hebt, en hoe diegene heet. En als zoiemand dan bij je langs komt schud je elkaar toch de hand en je stelt jezelf toch even voor, of niet?

Of was je enige info waarmee je je verkoopgesprek inging dat het om "een Belg" ging? Dat maak je me toch zeker niet wijs.

Als ik met 'n Jantje wat afspreek en die stelt zich met handje schudden voor als Pietje, weet ik dat 't niet klopt.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #49  
Old 05-12-2010, 20:41
mischatdi's Avatar
mischatdi mischatdi is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,220
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
En Jeroen, misschien nog een klein detail...
Maar als je je auto verkoopt, weet je ook met wie je gemaild hebt, en hoe diegene heet. En als zoiemand dan bij je langs komt schud je elkaar toch de hand en je stelt jezelf toch even voor, of niet?

Of was je enige info waarmee je je verkoopgesprek inging dat het om "een Belg" ging? Dat maak je me toch zeker niet wijs.

Als ik met 'n Jantje wat afspreek en die stelt zich met handje schudden voor als Pietje, weet ik dat 't niet klopt.



amen!!

en jeroen het maakt niet wie het is, ik weet dat het zo is want ik heb de auto zelf gezien en dus niet via,via! het was in elk geval een 16v blok met webers die bagger tot zelfs niet liep en zo stuurde jij hem naar huis...omdat er een bepaals deel nog niet was... dan denk ik stuur hem dan niet naar huis met die auto of laat hem dan niet komen om de auto te halen!

en ik vermeld de eigenaar niet omdat ik het belachelijk vind zoals jij hem behandelt hebt en wel een rekening presenteerd van bijna 3000 euro.
__________________
WWW.MISCHA-78FOTOGRAFIE.NL

*Seat Ibiza'08 & Passat-35i for hobby*
Reply With Quote
  #50  
Old 05-12-2010, 20:48
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Er kan niet meer gewacht worden op de werkzaamheden, tenzij vooraf anders afgesproken.
De auto kan dus ´s morgens gebracht worden en aan het einde van de dag weer opgehaald worden.

Dit klinkt in ieder geval wel snel
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
  #51  
Old 05-12-2010, 20:57
TCD TCD is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 559
Default

Bult gezeik om een "foutje" .

En al dat andere gezeik wat er bij komt, heeft er geen zak mee te maken.

Dat Jeroen niet bereikbaar is, kan ik mij volledig begrijpen.
Zijn zoveel mensen die voor de flauwekul bellen.

Heb het zelf ook al vaak meegemaakt (via mp, werk enzo).

Lijkt me dat er nu wel een slot op dit topic kan, beetje zinloos topic.
Reply With Quote
  #52  
Old 05-12-2010, 21:11
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by TCD
Bult gezeik om een "foutje" .

En al dat andere gezeik wat er bij komt, heeft er geen zak mee te maken.

Dat Jeroen niet bereikbaar is, kan ik mij volledig begrijpen.
Zijn zoveel mensen die voor de flauwekul bellen.

Heb het zelf ook al vaak meegemaakt (via mp, werk enzo).

Lijkt me dat er nu wel een slot op dit topic kan, beetje zinloos topic.


Mwah, vind 't niet zinloos een bedrijf openbaar aan te spreken op iets als het fout zit en simpel de schuld bij de klanten legt.

Vooral als ie met stront gaat lopen gooien terwijl zwart op wit staat dat ie ongelijk had.

Ik heb respect voor Jeroen dat ie zich de moeite neemt hier even te reageren, maar de manier waarop maakt dat dan gelijk weer 'n beetje stuk.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #53  
Old 05-12-2010, 21:26
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

Een verhaal is net een pannekoek, het heeft 2 kanten, in dit geval is de pannenkoek aan de kant van jeroen aangebrand..


Over dat Powersprint ''de zooi'' zonder verpakking aanlevert kun jij niks aan doen, waar jij wel wat aan kunt doen is een deugdelijke verpakking verzorgen. Dit mag dan moeilijk zijn, maar als je de middelen niet hebt iets fatsoenlijk te verpakken moet je dat product niet verkopen, of iig niet verzenden.
De schuld op de TNT afschuiven is wel erg zwakjes, als iets deugdelijk verpakt is zal het niet beschadigen, hoevaak je het ook laat vallen.

Dat je veel onzin telefoontjes krijgt is waar en gewoon erg frustrerend, dat mensen via mail erg asociaal/arrogant vragen stellen kun je ze het beste gewoon beantwoorden. Een van de belangrijkste aspecten bij verkoop is blanco in het gesprek staan, ja klant, ook al draagt hij een afgetrapte broek, spreekt gebrekkig nederlands, gewoon van informatie voorzien.

Ik heb nog nooit iets bij je besteld, ook nog nooit papegaaienzaad gegeten trouwens..

In mijn optiek is jouw manier van zakendoen, het afzeiken van klanten en het schuld afschuiven erg tegenstrijdig.
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #54  
Old 05-12-2010, 21:50
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,723
Default

Ik heb een webshop, zonder telefonische bereikbaarheid kun je je klanten niet goed van dienst zijn is mijn mening, men gaat niet ellenlang zitten wachten totdat men via e-mail eens antwoord krijgt wat dan ook nog eens onbevredigend blijkt te zijn. Als je aan zo'n project begint krijg je behalve je goed betalende en makkelijke klanten ook een hoop gezeur aan je hoofd, dat is iets wat je voor lief moet nemen en iets waar je dan voor kiest. Zoals al eerder te lezen is geweest in dit topic: als je daar geen zin in hebt moet je lekker voor een baas gaan werken, dan kun je om 17:00 naar huis met je mobiel uit.
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote
  #55  
Old 07-12-2010, 23:33
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Ik wacht nog steeds op een reactie van Jeroen nu.

Vind het stijlloos als je eerst met beschuldigingen loopt te gooien, en vervolgens als je op je nummertje wordt gezet je mond houdt. Maar 't zou netjes staan als ie hier gewoon even z'n reactie zou geven hierop, op een eerlijke manier, en ook eens schuld bij zichzelf zoekt.

nja, 't zal allemaal wel. De prijzen gaan de laatste tijd overal omhoog, en de service gaat omlaag. En als je vervolgens iets d'r over zegt krijg je de stempel dat je voor 'n dubbeltje op de eerste rij wilt zitten.

Hoeft niet, mag wel, maar een beetje prijs-kwaliteit verhouding zou netjes zijn.

Ik wacht ondertussen NOG STEEDS op die laatste uitlaatklem, Jeroen.
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #56  
Old 08-12-2010, 00:21
sander_beer's Avatar
sander_beer sander_beer is offline
VW Addict
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 681
Default

misschien ook eens iets positiefs
ik heb ooit een nokkenas bij jeroen bestelt en kon zelf niet tijdig bij hem op de zaak zijn hij heeft hem toen netjes mee naar zijn huis genomen en ben hem daar gewoon gaan ophalen zonder lange wachttijd en onbeantwoorde mails heb
weet niet of je het nog weet jeroen ?
2 belgen in een corrado g60 met een net gereviseerde lader
Reply With Quote
  #57  
Old 08-12-2010, 07:19
riendert's Avatar
riendert riendert is offline
VW Guru
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 965
Default

Het negatieve verhaal komt altijd terug mensen, je moet ook kijken hoeveel er wel niet goed gaat en wel keurig behandeld word. Elk bedrijf heeft wel eens door drukte of wat voor reden een 'slippertje'
Reply With Quote
  #58  
Old 08-12-2010, 11:02
Samurai's Avatar
Samurai Samurai is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,052
Default

Ik vindt het wel opvallend dat dit vaker gebeurt bij dit bedrijf!
En ook vaak dezelfde klachten.

Het is dus niet zo dat je het 1 keer hoort, je hoort er steeds meer verhalen over!
Ook m.b.t het verhaal vaan broodjesfannaat.

Ik ben het ook niet gewent van het bedrijf in kwestie hier, net alsof hij het zo druk heeft, dat hun dan maar de kantjes ervan af lopen?

En ook inderdaad, is een verhaal net een pannenkoek het heeft 2 kanten.
Hoe dan ook, jammer dat de topicstarter zover voor niks heeft gereden.
Maar moet wel eerlijk bekennen dat je ervoor was gewaarschuwd, mischien is het dus gewoon te wijten aan miscommunicatie?
Reply With Quote
  #59  
Old 08-12-2010, 11:21
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,282
Default

Quote:
Originally Posted by Samurai
En ook inderdaad, is een verhaal net een pannenkoek het heeft 2 kanten.
Hoe dan ook, jammer dat de topicstarter zover voor niks heeft gereden.
Maar moet wel eerlijk bekennen dat je ervoor was gewaarschuwd, mischien is het dus gewoon te wijten aan miscommunicatie?



ik ben de topicstarter en had 1ste afspraak, ik had dus totaal geen fout he.

tis fout van het bedrijf he, tis die van 2de afspraak waar hij eerst zaken mee gedaan heeft omdat hij dus dacht dat het de eerste afspraak was
Reply With Quote
  #60  
Old 08-12-2010, 11:27
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,282
Default

maar wat mij betreft kan het hier eigenlijk wel dicht
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 20:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum