Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 09-02-2015, 21:54
Henri250 Henri250 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2014
Posts: 7
Default MK1 GTI project

Hallo allen,

Mijn naam is Henri en ik heb afgelopen weekend een GTI uit '83 gekocht van de eerste eigenaar! De afgelopen jaren heeft de auto stilgestaan, maar is wel lopende gehouden.

De auto wil ik zo origineel mogelijk houden/maken. Ik heb al wat sleutelervaring (cabrio GLI 1982) maar zal nog wel wat specifieke vragen over de GTI gaan krijgen.

Om te beginnen alvast deze: zijn de bumpers van de GTI gelijk aan een niet GTI? Alvast bedankt voor de reacties. Ik zal over een week een paar foto's plaatsen en de voortgang laten zien.

Groeten Henri
Reply With Quote
  #2  
Old 09-02-2015, 22:02
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Henri250
Hallo allen,

Mijn naam is Henri en ik heb afgelopen weekend een GTI uit '83 gekocht van de eerste eigenaar! De afgelopen jaren heeft de auto stilgestaan, maar is wel lopende gehouden.

De auto wil ik zo origineel mogelijk houden/maken. Ik heb al wat sleutelervaring (cabrio GLI 1982) maar zal nog wel wat specifieke vragen over de GTI gaan krijgen.

Om te beginnen alvast deze: zijn de bumpers van de GTI gelijk aan een niet GTI? Alvast bedankt voor de reacties. Ik zal over een week een paar foto's plaatsen en de voortgang laten zien.

Groeten Henri


Leuk Henri een 83er Gti!. Op jou auto horen dezelfde zwarte bumpers als op een niet Gti. Ben benieuwd naar de foto's
Reply With Quote
  #3  
Old 09-02-2015, 22:16
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Gave vondst zeg, origineel NL geleverde auto? Ben benieuwd naar de foto's en de rest van jouw verhaal, ga m zekers te weten volgen!
Reply With Quote
  #4  
Old 09-02-2015, 22:47
Theowob's Avatar
Theowob Theowob is offline
Postwhore
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 1,248
Default

leuk project om te volgen.
Reply With Quote
  #5  
Old 10-02-2015, 20:45
Henri250 Henri250 is offline
Forum Newbee
 
Join Date: May 2014
Posts: 7
Default

Quote:
Originally Posted by NielsDub
Gave vondst zeg, origineel NL geleverde auto? Ben benieuwd naar de foto's en de rest van jouw verhaal, ga m zekers te weten volgen!


Inderdaad origineel Nederlandse auto. Het enige wat jammer is, is dat de eigenaar er een aftermarket dakraam in heeft laten zetten, maargoed dat nemen we maar voor lief. Verder is er destijds een trekhaak onder gemonteerd die ik er weer af ga halen, vandaar de vraag over de bumpers.

Mocht iemand nog een nette achterbumper hebben liggen dan hoor ik het graag!
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum