![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
1.5 jaar is wel heel lang inderdaad. Maar vergeet ook niet dat heel veel spuiters niet zitten te wachten op oldtimers. Vaak zijn deze mensen veel kritischer (logisch) en moet het allemaal uit eigen zak betaald worden. Verzekeringswerk/schade is allemaal veel makkelijker. Maakt niet uit wat het kost, tot op zekere hoogte, de verzekering betaald toch wel. Veel spuiters werken voor grote leasemaatschappijen en dan maakt het al helemaal niet meer uit. En daar komt bij dat het spuiten van een oldtimer wel even wat andere koek is als een 'nieuwe' auto. ![]() Als het eindresultaat maar goed is dan is hopelijk het wachten waard. ![]()
|
|||
|
|||
![]() @vdWal en Steven16v: dit was bij hem allemaal niet van toepassing… deze had me toegezegd ‘een maand of drie’
![]() Hij zat tussen twee banen in en had alle tijd overdag en in de avonduren.. uiteindelijk kwamen er allemaal excuses waardoor het niet ging lukken en heb ik er alleen maar gezeik van gehad, het zat niet ver af van een ‘arbeidsconflict’ met hem ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() 7-6-2022
Nou, de eerste foto’s vers van de pers, sorry voor de slechte kwaliteit, spuiter heeft een kapotte lens ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En weer thuis: ![]() ![]() ![]() Uiteindelijk na 1,5 jaar weer thuis. Super strak geworden, ook de lijn tussen de twee kleuren in ![]()
|
||||
|
||||
![]() Super
![]()
|
||||
|
||||
![]() lekkere kleuren combi ook!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Tnx mannen, het is een originele turkish kleur geworden. Het wit wat daar bij hoort vond ik te vergeeld. Zit nu een frisse Audi kleur op
![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooie kleuren combinatie.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooi!
|
|||
|
|||
![]() Tnx!
|
|||
|
|||
![]() 25-6-2022
Rustig aan het opbouwen. Merk wel dat veel nieuw spul niet of niet goed past. Moet veel aanpassen of terugsturen. Nadat de bus terug van de spuiter kwam, begonnen met de achterlichten: ![]() Vervolgens de nieuwe kabelboom in en onder de bus geleid. Door het chassis was ff stoeien maar is uiteindelijk gelukt: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toen de tank weer gemonteerd met nieuw vulhals rubber: ![]() ![]() Als laatste voor vandaag het motorubber gemonteerd: ![]()
|
|||
|
|||
![]() 29-6-2022
Motor er weer in na bijna 2 jaar. Werkt wel lekker, alles nieuw, vetvrij en gespoten ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijlpaal!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Zeker, en dat opbouwen was echt eervol werk!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is zeker eervol werk. Krijg bijna zin om weer een auto te restaureren... ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Niet verder lezen dan, komt nog veel meer moois ![]()
|
|||
|
|||
![]() 12-7-2022
Niet heel veel nieuws, bezig geweest met het herstellen van de gaten in het stuur met epoxyhars: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat voor techniek heb je daarvoor gebruikt?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen speciale techniek, smeren met epoxy en schuren maar ![]()
|
|||
|
|||
![]() 22-8-2022
Inmiddels weer een paar weekjes verder, en door de vakantie niet echt opgeschoten met de bus. Wel begonnen met passen van de deluxe trim (voor het spuiten al gebogen en gaatjes geboord, maar door de lagen lak toch minimaal moeten aanpassen) en de bedrading onder het dashboard. Is veel uitzoekwerk omdat het ten eerste mijn eerste keer is dat ik een complete kabelboom vervang, en ten tweede omdat ik m uit Brazilië heb laten komen, dus (de karige) beschrijving is in het Portugees ![]() Dus heel veel met de pen via Google translate erbij schrijven en met de originele Europese schema’s ernaast kom ik een heel eind. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() 9-9-2022
Zo, weer een stapje verder.. nadat ik nieuwe richtingaanwijzer glaasjes uit Brazilië had laten meenemen (blijf natuurlijk Hollander en op zoek naar koopjes ![]() ![]() toch maar de mooiere bij Paruzzi besteld. Staat hem een stuk beter. ![]() Verder met de bedrading gegaan, dat zit er nu vrijwel allemaal in en aangesloten. ![]() Nadat ik met de staafmixer de teller op 99999 ![]() ![]() Ook nog even de nieuwe Amerikaanse koplampen gemonteerd: ![]() en het ruitenwissermechanisme opgeknapt en gemonteerd: ![]() Als laatste de schakelaars gemonteerd en aangesloten en de nieuwe handgreep gemonteerd: ![]() ![]() ![]()