Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 23-08-2010, 19:32
HannoverEdition
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by Arnaud
Valt me wel op dat op het laatst iedereen wel een vuiltje kan ontdekken, forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer. In orde van netheid is dit niet netjes afgehandeld, 100% mee eens. Maar fouten worden nou eenmaal gemaakt en het belangrijkste is de manier hoe ze opgelost worden, dat is ter plaatste blijkbaar niet echt gelukt maar het laatste woord is nu aan Jeroen aka Bolku... laat je horen!




tsja wie zou dat zijn.............
maar het is idd lekker rustig,en er word op een volwassen manier gereageerd

wel spijtig dat het voor de topicstarter zo gegaan is,en ik wil hem bij deze veel succes en geluk wensen met z'n evt volgende auto!

Last edited by Geditionone : 23-08-2010 at 19:42.
Reply With Quote
  #22  
Old 23-08-2010, 20:13
joostvw's Avatar
joostvw joostvw is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,779
Default

das best lullig ja, maar had afgelopen week ook zoiets op MP.
ik wilde gaan kijken voor een lupo voor de vriendin.
hij stond "gereserveerd" voor haar.
smst de eigenares een dag van tevoren dat ze hem nog even heeft laten nakijken bij een garage en daaruit bleek dat hij olie zuipt.
mn vriendin heeft toen terug gestuurd dat ze hem dan alleen voor een veel lager bedrag wil hebben.
dag later kwamen wij toch in de buurt en hebben we gesmst dat we toch nog ff wilde komen kijken.
zegt ze dat er de volgende dag iemand komt waar hij nu voor gereserveerd staat en dat ze daarna wel liet weten of hij er nog was of niet.
kijken we op marktplaats, bleek dat ze gewoon een hoger bos had gekregen : screwy:
alle onzin over dat olieverbruik was gewoon een grote leugen.

back on topic: heb ook wel eens iets bij jeroen besteld. maar geen problemen hoor.
een prijs onder mijn eigen inkoopprijs en snelle levering
__________________
Scratch the surface!

-Golf 2 '841.9TDI
Reply With Quote
  #23  
Old 23-08-2010, 23:09
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,288
Default

Quote:
Originally Posted by Arnaud
forum's grootste schreeuwer laat zich gelukkig niet meer horen, dat scheelt dan weer.


Hij zal wel met vakantie zijn

Maar on-topic, dit zijn altijd hele kl*te acties, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten dus ................ laat horen !
__________________
'85 Golf mk2 1.9 TDI PD "mk2 outside / mk4 inside"

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad
Reply With Quote
  #24  
Old 24-08-2010, 00:00
Gertjan's Avatar
Gertjan Gertjan is offline
Married to PC
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 3,683
Default

Ik heb geen problemen met Jeroen gehad, prima service, het spul wil wel eens op zich laten wachten maar dat ligt dan aan de leverancier en niet aan Jeroen.
Reply With Quote
  #25  
Old 24-08-2010, 06:34
Der Ghopmeister's Avatar
Der Ghopmeister Der Ghopmeister is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,154
Default

Quote:
Originally Posted by Gertjan
Ik heb geen problemen met Jeroen gehad, prima service, het spul wil wel eens op zich laten wachten maar dat ligt dan aan de leverancier en niet aan Jeroen.


Reply With Quote
  #26  
Old 24-08-2010, 10:45
Jeff's Avatar
Jeff Jeff is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,202
Default

22-08-2010, 21:06
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore

Join Date: Feb 2006
Posts: 1,146
Default
idd..hoop aandacht voor deze auto...morgen meerdere kijkers...ik denk dat het een exportje gaat worden naar ons buurland.

Er waren dus meerdere kijkers die ochtend. Je was niet de enigste.
__________________
Groeten van Jeff
Golf 1 cabriolet 2.0 8V
www.Golfcabrio.com
Alles voor de Golfcabrioot!
Reply With Quote
  #27  
Old 24-08-2010, 11:42
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,282
Default

Quote:
Originally Posted by Jeff
22-08-2010, 21:06
bolku's Avatar
bolku bolku is offline
Postwhore

Join Date: Feb 2006
Posts: 1,146
Default
idd..hoop aandacht voor deze auto...morgen meerdere kijkers...ik denk dat het een exportje gaat worden naar ons buurland.

Er waren dus meerdere kijkers die ochtend. Je was niet de enigste.


mails van zijn kant van zondag:

Quote:
Maandagmorgen ben ik afwezig, maar vanaf 15.00 uur ben ik weer op de zaak, dus als je wilt komen kijken ben je welkom.


Quote:
Hoi Wim,

Ik heb het even op internet opgezocht en volgens mij moet dat wel lukken.
Als je de auto wilt hebben moeten we even samen naar het RDW, zit niet zo ver bij mij vandaan, om daar de auto uit te voeren en een uitvoerkenteken aan te vragen.
Ik denk dat het wel nodig zal zijn om eerder als 15 uur af te spreken om er zeker van te zijn dat we dat allemaal geregeld krijgen.
Ik laat je straks nog even weten hoelaat ik op de zaak kan zijn.



Quote:
Hoi Wim,

Dat is prima, ik zorg dat ik er vanaf 14.00 uur ben, tot morgen.



in mijn ogen is het duidelijk, tis een onbetrouwbaar handelaar die zich niet aan zijn woord houdt

zo simpel is het
Reply With Quote
  #28  
Old 24-08-2010, 11:52
The Green The Green is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 224
Default

En diegene die zo tevreden zijn
Er is een verschil tussen bestellen v stukken of whatever via de mail en dan toegestuurd krijgen tov effectief met iemand moeten handelen..
Ik heb zo ook iets voorgehad met iemand, kreeg net dezelfde reacties "nou bij mij alles ok hoor", maar de verhalen die via mail binnenkwamen zeiden genoeg, ik was blijkbaar niet de enige..
Reply With Quote
  #29  
Old 24-08-2010, 13:29
Roy 1.6's Avatar
Roy 1.6 Roy 1.6 is offline
Volksforum Aandeelhouder Beun de Beunhaas!
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,102
Default

Ik meld altijd even voordat ik heen ga het volgende: "ik kom niet voor niks jou kant op". Maar dit is gewoon smerig, hij had best even kunnen bellen van je hoeft niet meer te komen.
__________________
"73 Käfer
Reply With Quote
  #30  
Old 25-08-2010, 09:07
SubdubberGT SubdubberGT is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 854
Default

Staat volgens mij ook geen advertentiebanner van Bolku meer op de site of kijk ik er nou echt overheen??
__________________
Daily: Audi A7 3.0TFSI Quattro
Daily: Volkswagen High Up 75PK

Reply With Quote
  #31  
Old 25-08-2010, 09:48
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,798
Default

Quote:
Originally Posted by SubdubberGT
Staat volgens mij ook geen advertentiebanner van Bolku meer op de site of kijk ik er nou echt overheen??


Dat hangt niet met dit voorval samen. Jeroen heeft besloten zijn overeenkomst met ons niet voort te zetten.
__________________
Reply With Quote
  #32  
Old 03-12-2010, 11:47
Ibiz@ke's Avatar
Ibiz@ke Ibiz@ke is offline
VW Addict
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 617
Default

had een een pm gedaan en na geen antwoord ook een e-mail voor motoronderdelen voor m'n g60
Nooit een antwoord op gehad..geen probleem...ga ik wel elders...
Reply With Quote
  #33  
Old 03-12-2010, 12:33
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Ik heb nooit geen problemen met Jeroen gehad, hij had me erg goed geholpen toen ik daar was. Moest wel even zoeken naar zijn Toko zeg! Alleen de communicatie is waardeloos en dat is vooral omdat je hem niet telefonisch kan bereiken.
__________________
Member of Dub05
Reply With Quote
  #34  
Old 03-12-2010, 12:44
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,041
Default

Ik heb ook nooit problemen met bolku gehad, altijd goed en snel geholpen!
Reply With Quote
  #35  
Old 03-12-2010, 18:35
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Heb zelf verleden jaar 'n complete uitlaatlijn bij Jeroen besteld...

Dat ding kostte 'n klein vermogen, maar dat is geen probleem als 't spul goed is. Ik had wel duidelijk laten weten dat ik niet van plan was iets te gaan lassen, en ik dus een volledig geschroefde set wilde, als dit niet mogelijk was hoefde het voor mij dus al niet door te gaan. Plus, de diameter over de gehele lijn moest gelijk zijn (60mm).

Jeroen zou 't regelen...

Geld overgemaakt, en inderdaad, ik krijg 'n volledige schroefbare set thuis. Voorpijp was alleen 54mm waardoor ik dus 'n vernauwing in 't systeem had (iets waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde) en ik er alsnog een verloopstuk op moest lassen (nog iets waarvan ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet wilde). Met Jeroen, na heel veel mails waarbij het antwoord telkens lang op zich liet wachten, dus afgesproken die te dunne voorpijp terug te sturen, zodat hij me de juiste maat kon bestellen. Schijnt dat Supersprint deze niet levert. Vervolgens dus gevraagd of ie dan niet een lasbare 60mm pijp en een schroefbare 54mm pijp kon bestellen, en van die laatste de flens over kon zetten (uitgeboord) naar de 60mm buis. De kosten voor de extra pijp en het werk waren me geen probleem, als de set zo maar in orde was. Reacties op de mails bleven telkens uit, bellen ging niet ivm geen telefoon (voor 'n bedrijf?).

De eerste levering bestond uit 'n zooi buizen los in een kartonnen doos gegooid. Ik heb laten weten dat ik dit niet helemaal de juiste manier van inpakken vond. De tweede levering, waar ik dus maandenlang voor heb moeten mailen om die zooi eindelijk te krijgen, bestond wederom uit een partij buizen los in een grote doos geflikkerd. De pot van de einddemper had 'n deuk er in, en de flens om hem aan te sluiten stak uit de gescheurde doos en was verbogen! En dat voor 'n bestelling over ettelijke honderden euro's! Ik heb er nog even over gedacht dit te reclameren en de zooi weer terug te sturen, maar vreesde 'n beetje te veel ervoor om alweer 'n klein JAAR te moeten wachten tot het allemaal was recht gezet.

Sorry Jeroen, maar toen heb ik het je al laten weten, en nu weer, vond dit totaal geen manier van zakendoen. Ik had er geen haast mee, dus de tijd boeide me echt helemaal niks. Maar dat ik eerst tig mails moet sturen voor ik een reactie krijg, vind ik gewoon niet netjes. Ik mis nu trouwens nog steeds die laatste uitlaatklem, zoals ik toen ook al heb laten weten, en zoals ik onlangs ook aangaf in een van de mails over die Recaro's.

Moet gezegd worden dat ie zich voor het werk aan de voorpijp niks gevraagd heeft, en de verkoop van die Recaro's laatst perfect is gelopen (wilde eigenlijk na die uitlaat geen cent meer bij hem uitgeven, maar moest persee Recaro's hebben, en die waren lekker goedkoop). Maar ik vind 't gewoon niet bepaald netjes, zeker voor 'n bedrijf niet, om mensen zo vreselijk lang op 'n antwoord te laten wachten, en als je dan al eens een mail TERUG stuurt (want het initiatief lag nooit bij Jeroen als het op contact opnemen aankwam) blijft het merendeel van de vragen nog steeds onbeantwoord (als het bijvoorbeeld ging om de status van de bestelling).
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote
  #36  
Old 03-12-2010, 19:36
monark's Avatar
monark monark is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,312
Default

IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.

als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat.

en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over.

maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee.
dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen.

gr pieter.
Reply With Quote
  #37  
Old 03-12-2010, 20:05
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1,027
Default

Quote:
Originally Posted by monark
IK WIL EVEN IETS ZEGGEN IN HET ALGEMEEN.

als je bijvoorbeeld 200 klanten op jaarbasis hebt zijn er altijd een handjevol mensen waar iets mis,verkeerd gaat.

en die paar mensen kunnen toch ellelang zeurer en zeiken en iemand de grond intrappen hoe slecht het allemaal wel niet is, maar die andere 190 waar alles volgensafspraak goed loopt daar hoor je niemand meer over.

maar ik vind het zowiezo verkeerd om dingen op het forum te zetten wat niet goed gaat, zet je veel kwaad bloed mee.
dat wilde ik even kwijt en verder iedereen veel VW plezier en gezellige Kerstdagen.

gr pieter.


Vriendje van Bolku?

Als jij 200 klanten op jaarbasis hebt in de branche van Bolku dan kun je dat prima behappen, kun je dit niet, dan moet je voor een baas gaan werken.

Ik zie tot nu toe ongeveer 50/50 wat betreft goed/slecht, zoals wat Breadfan beschrijft is gewoon zeer kwalijk, en totaal niet netjes van Bolku.

Ik vind het erg goed dat dit op het forum staat, want op deze manier doe je geen zaken!
__________________
1984 Golf MkII 5-Drs
1999 Transporter 2.5TDI
Reply With Quote
  #38  
Old 03-12-2010, 20:15
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
Vriendje van Bolku?

Als jij 200 klanten op jaarbasis hebt in de branche van Bolku dan kun je dat prima behappen, kun je dit niet, dan moet je voor een baas gaan werken.
geen zaken!



Reply With Quote
  #39  
Old 03-12-2010, 21:03
Patrick86 Patrick86 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 401
Default

Hier schrijven meerdere fora's over..
Zelf gelukkig geen ervaringen mee maar de naam komt de laatste tijd geregeld voorbij.
Reply With Quote
  #40  
Old 03-12-2010, 21:34
Tiefleger's Avatar
Tiefleger Tiefleger is offline
No personal life
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,323
Default

Ik vind als je een afspraak maakt moet je er ook aan houden. Zoals ik jou mails zie heb je duidelijk een afspraak gemaakt en dan kun je niet maken de auto te verkopen voor dat jij er bent.
__________________
Cars.
Golf 7 tdi.
Seat mii
Golf 2 GTI 84' (origineel ned)
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 09:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum