![]() |
|
||||
|
||||
![]() Respect hoor!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een golf 4 motor dus? die liggen ook niet voor het oprapen. Heeft ook nog een aanvoer en retour leiding vlgs mij. Dat heeft de BUB niet meer, daar loopt 1 aanvoer naar voren en zit het retour in het brandstof filter.
Maar mooi werk! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt helemaal, de reden voor de keuze van de golf 4 motor is dat dit kwa swap eenvoudig is aangezien de 2.8 24v ook uit een golf 4 afkomstig is. En daarbij heb ik in mijn witte mk2 een 3.2 uit een audi tt mk1, deze motor is ook in grote lijnen gelijk aan de golf 4 r32 motor. Last edited by _AK_ : 11-04-2022 at 19:02. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk, ik leer ook nog elke dag
![]() Mooie swap dan idd. En snel klaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inmiddels de eerste kilometers erop zitten met de r32 motor en wat is het een genot om naar te luisteren.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() A2Z Migrations tool, which is free forhttp://www.a2zmigrations.com/ost-to-pst-converter/ is a marvelous tool with an easy GUI. The tool converts OST files to PST extremely quickly and without errors. This software can help recover orphaned and corrupted OST files, and convert them into usable Outlook PST files. It allows you to change OST files in bulk PST format. The tool displays an overview of the OST databases of files. The application allows users to select the preferred destination route to PST files. Users can also split large-sized files into small PST files. The program also allows users of exporting OST documents to PST, EML, MSG, HTML, and RTF formats.
To know more:- http://www.a2zmigrations.com/ost-to-pst-converter/ |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij weer een update, en deze keer gaat het om de scirocco.
Een 3de set 16inch porsche 993 velgen aangeschaft in de maat 7 en 8j. Aangezien deze al wat transport schade hebben en ik ook van plan was wat uit te proberen kwa kleur ben ik begonnen om de wielen te schuren. ![]() En waar ik heel nieuwsgierig naar was is hoe het zou staan om witte wielen onder de wagen te monteren. Dus de kleur van de wielen wordt .. wit. ![]() 1ste klaar nog drie te gaan. ![]() Vervolgens 165/45 bandjes om de 7j en 195/40 om de 8j laten monteren. En wat ben ik tevreden kwa offset, maat banden (stretch) en de kleur onder de auto. ![]() Om het af te maken de naafdoppen ook in dezelfde kleur gespoten. ![]() En hier dan het totaal plaatje. Ik ben weer dik tevreden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeer gaaf in het wit!!!
![]() Goede keuze.
|
||||
|
||||
![]() Dankje, ik ben ook tevreden hoe het heeft uitgepakt.
Recent heb ik nog wat foto's gemaakt van de witte wagentjes. ![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort weer verder met het volgende, nog even kijken wat ik ga aanpakken. Soms weet ik niet wat ik prioriteit moet geven en wil ik het liefst alles tegelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Nice, ziet er goed uit!!
|
||||
|
||||
![]() lekkere collectie autos man! ziet er goed uit allemaal