Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #341  
Old 03-09-2015, 19:50
Richard's Avatar
Richard Richard is offline
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 15,071
Send a message via MSN to Richard
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik heb geduld

Ik ben geen rijk man en kan niet zo maar even kopen wat ik leuk vind.

Omdat ik nogal wat gezondheidsproblemen heb, moet ik rekening houden met mindere tijden en om deze reden kan ik niet even 3500 neer tellen voor een set wielen, of ik het zou willen of niet.

Ik ben zelf dealer van KW en ST Suspension waardoor een leuke schoefset wat makkelijker te realiseren is dan een set wielen wat mijn werk niet is

Set is ook al weer verkocht.... Maar komt goed Wilco
__________________
Quote:
Originally Posted by sixpack
Wanne conjo..


BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels
Reply With Quote
  #342  
Old 03-09-2015, 20:07
jellehier jellehier is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,165
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Je verteld het precies zoals ik er zelf ook over denk

Het ziet er idd naar uit dat ik de BBS RX-R ga halen in het Mat-goud met de rode naafkapjes en goude letters.
De maten zullen 19x8,5 zijn met een ET van 45.

De Banden zullen 225x35x19 gaan worden van waarschijnlijk het merk Michelin Pilot Sport

De schroefset zal dan een KW V2 of V3 worden en moet ik nog over denken. De Clubsport zal te hard zijn voor wat ik er mee wil gaan doen.
Er is ook nog een street-comfort-set wat misschien ook wel een mooie optie is.

Ik ga dit in de aankomende paar maanden realiseren en heb geen haast omdat ik er met de pekel niet mee ga rijden en de evenementen pas volgend jaar lente weer zullen gaan beginnen



Er zitten nog wat leuke evenementen aan te komen, zoals de vwteam Brabant meeting, en bijvoorbeeld zowat in je eigen achtertuin de Arnhem dub-inn
Reply With Quote
  #343  
Old 03-09-2015, 21:33
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by jellehier
Er zitten nog wat leuke evenementen aan te komen, zoals de vwteam Brabant meeting, en bijvoorbeeld zowat in je eigen achtertuin de Arnhem dub-inn




Ik ben heel erg druk om diversen auto's klaar te maken voor het volgende seizoen. Dit is dan ook 1 van de redenen waarom ik er juist het volgende seizoen wat vaker op uit wil gaan

In tussentijd ga ik zo veel mogelijk door aan de mk2, want daar ga ik straks het liefst mee op pad natuurlijk
Reply With Quote
  #344  
Old 03-09-2015, 21:43
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,456
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Je verteld het precies zoals ik er zelf ook over denk


__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
  #345  
Old 07-09-2015, 11:24
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Ook het werk aan de mk2 gaat rustig door

Ik moest ruimte maken voor de 5-cilinder motor zodat ik deze op de zelfde plek terug kan plaatsen als waar normaal de 4-cilinder zit.
Er zijn meer mensen met een 5-cilinder in hun Golf 2, maar deze zitten altijd verder naar voren en naar links wat ik zelf niet wil om verschillende redenen.
Het gewicht wil ik zo ver mogelijk naar achteren hebben en ik wil de motor met bak ook niet verder naar links plaatsen omdat de aandrijfas aan deze zijde eigenlijk al te kort is voor het mooie en hier door alleen maar zou verslechteren.














Iedereen met een mk2 die er wat dikkere wielen onder wil zetten weet dat deze al snel aan zullen lopen tegen de deuk in het binnenscherm die er zit voor het luchtfilterhuis.
Ik wilde er eerst grotere wielbakken in lassen en heb er ook al 1 gemaakt zelfs, maar omdat ik met waarschijnlijk 16" wielen ga rijden is dat nogal overdreven en heb ik toch besloten om deze er alleen netjes uit te kloppen.
Dit is alleen wat minder makkelijk dan het lijkt door dat er veel spanning in het materiaal zit, maar is uiteindelijk toch wel naar mijn zin geworden.




















Ook nog een mooie Votex achterspoiler kunnen kopen op mk2 Elite Meeting. Hij ziet er als origineel uit, maar is toch wel een stukje groter:














Na een hele lange tijd uitzoeken, uitrekenen enz is de 3D tekening klaar voor een proefmodel. De gaten aan de cilinderkop-zijde zijn nog variabel omdat de exacte maten pas bekent zijn na het CNC bewerken van de cilinderkop. Hier na kan er ook een sleufje in worden getekend voor de pakking, maar we kunnen in elk geval door naar de volgende stap








Reply With Quote
  #346  
Old 07-09-2015, 11:42
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 4,041
Default

Heel netjes weer!
Die buizen van de inlaat, is dat een soort standaard inkoopdeel / haal je dat uit standaard buis of laat je het frezen?
Reply With Quote
  #347  
Old 07-09-2015, 12:21
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by knarfmk1
Heel netjes weer!
Die buizen van de inlaat, is dat een soort standaard inkoopdeel / haal je dat uit standaard buis of laat je het frezen?


Dit spruitstuk laten wij uit 1 blok alu frezen

De buizen die tussen de flensen in zitten gaan van ovaal naar rond omdat de inlaat-kanalen ovaal zijn en de gaskleppen rond.

In een eerder model werkten we met 2 injectoren per cilinder, maar dat is inmiddels wat achterhaald en niet meer nodig tenzij je met een extreem grote turbo etz wil gaan rijden. Deze is berekent voor een maximum koppel tussen de 7000 en de 7500 rpm.
Reply With Quote
  #348  
Old 07-09-2015, 13:58
Scully Scully is offline
VW Guru
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 839
Default

De tekeningen zien er heel mooi uit, het spruitstuk zal ook goed flowen zo. Mag ik vragen met welk programma dit getekend is?

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Deze is berekent voor een maximum koppel tussen de 7000 en de 7500 rpm.


Is dit niet veel te hoog? Ik neem aan het het maximum toerental niet veel hoger is?

Ik was ook benieuwd waarom je voor individuele gaskleppen gaat bij een turbomotor. Ik was altijd onder de indruk dat dit bij een turbomotor niet rendabel is ten opzichte van de kosten en het moeilijk in te regelen is?
Reply With Quote
  #349  
Old 07-09-2015, 16:11
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Scully
De tekeningen zien er heel mooi uit, het spruitstuk zal ook goed flowen zo. Mag ik vragen met welk programma dit getekend is?



Is dit niet veel te hoog? Ik neem aan het het maximum toerental niet veel hoger is?

Ik was ook benieuwd waarom je voor individuele gaskleppen gaat bij een turbomotor. Ik was altijd onder de indruk dat dit bij een turbomotor niet rendabel is ten opzichte van de kosten en het moeilijk in te regelen is?



Deze is getekend door een kameraad van mij en hij tekent met met Solid works.

Throttle bodies werken erg goed bij ook een turbo-motor. Vooral de response word er een stuk beter van. Als voorbeeld kan je kijken naar de Wereldkampioenschappen Rally-cross waar er niet 1 rijd zonder de losse gaskleppen terwijl een sprint-auto genoeg heeft aan 1 enkele gasklep.
Bij een turbo-motor is het effect wel minder waardoor de hoge kosten minder rendement op leveren en een overweging anders komt te liggen natuurlijk.

Na wat gewissel met motoren enz, is er nu een goed plan gemaakt van hoe ik deze auto voor mijzelf zal gaan klaar maken en zelfs de kleur is al bekent, maar ik wil nog even wat dingen stil houden omdat ik bang ben dat er anderen zullen zijn die het zien, leuk vinden en dan zelf even klaar maken alvorens ik zelf zo ver ben wat al te vaak is gebeurt en ik dan weer wat anders wil.

Ik wist even niet hoe ik het moest uitleggen, maar het ziet er naar uit dat ik zelf met een atmosferische 5-cilinder zal gaan rijden en daar ligt het koppel heel anders van.

Bij de Golf Rallye die we aan het bouwen zijn word dit spruitstuk in elk geval wel zeker gebruikt in combinatie met een plenum voor de turbo.

Last edited by DutchBuild : 07-09-2015 at 17:04.
Reply With Quote
  #350  
Old 07-09-2015, 16:16
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,456
Default

mooie vorderingen, wielkast viel me niet gelijk op wat er anders was.
maar ik kijk altijd eerst plaatjes voor ik lees
__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
  #351  
Old 08-09-2015, 09:42
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,183
Default

Tekening ziet er goed uit. En ik ben zeer benieuwd hoe dit uit 1 blok alu gefreesd zal worden. Ik begrijp dus goed dat de radius rond de buizen geen las bedoeld is maar een echte radius?

Ik dacht eigenlijk dat dit soort throttle bodies al achterhaald waren en dat deze beter zouden werken omdat de gasklep zelf niet in de weg zit?
Maar zou zomaar kunnen dat dat voor jou niet mogelijk is.
Reply With Quote
  #352  
Old 08-09-2015, 12:37
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Tekening ziet er goed uit. En ik ben zeer benieuwd hoe dit uit 1 blok alu gefreesd zal worden. Ik begrijp dus goed dat de radius rond de buizen geen las bedoeld is maar een echte radius?

Ik dacht eigenlijk dat dit soort throttle bodies al achterhaald waren en dat deze beter zouden werken omdat de gasklep zelf niet in de weg zit?
Maar zou zomaar kunnen dat dat voor jou niet mogelijk is.


Nee, er rijd bijna niemand met zo'n schuif omdat er veel te veel nadelen aan kleven. Er is vooral in de jaren 90 veel mee geëxperimenteerd, maar bijna iedereen is hier weer van terug gekomen.

Bij half gas bijvoorbeeld gaat de luchtstroom aan 1 kant naar binnen wat erg slecht is bij bijvoorbeeld een motor met 4 kleppen per cilinder waarbij er bij 1 van de 2 kleppen bijna geen doorstrooming is.

Op de tekening is het de radius die je ziet. Deze kan alleen op een 5-assige bank gefreesd worden en is een kostbaar iets. Ik laat er 3 maken voor de motoren die wij zelf opbouwen en verder zullen deze niet verkocht gaan worden omdat dat niet uit kan.



Deze werkt alleen goed bij vol-gas en verder zijn er alleen maar nadelen.
Reply With Quote
  #353  
Old 08-09-2015, 12:46
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Het gaat allemaal wel lekker door elkaar zo, maar ik heb al sneller dan gedacht, een setje wielen gekocht voor de R32.

Als show-auto zullen ze niet bijzonder genoeg staan, maar ik vind ze erg mooi en het ziet er straks uit alsof je ze als optie bij de dealer had kunnen kopen.

Het merk is Oettinger en de maten zijn 19x8,5 ET45

Los zijn ze twijfelachtig, maar op de auto gaan ze erg netjes staan denk ik

Bij de originele R32 Velgen kan je zien dat het ook vrij drukke velgen zijn met een spaak die ook wat terug zit zoals je bij deze dat ook zit. De geborstelde rand komt weer mooi overeen met het frontje en ik denk dat de blauwe remmen goed zullen staan achter het donker grijs

Heel erg goed is het niet te zien op de foto's maar ik heb even niet beter en zet ze er pas van de lente op de auto na dat deze voorzien is van een schroefset etc.














Reply With Quote
  #354  
Old 08-09-2015, 13:09
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

De meningen zullen idd verdeeld zijn wellicht, je zal er in elk geval niet veel auto's mee tegenkomen. Had m tenminste nog niet eerder gezien. Ik vind m erg mooi staan onder de R32!
Reply With Quote
  #355  
Old 08-09-2015, 13:35
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,183
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Nee, er rijd bijna niemand met zo'n schuif omdat er veel te veel nadelen aan kleven. Er is vooral in de jaren 90 veel mee geëxperimenteerd, maar bijna iedereen is hier weer van terug gekomen.

Bij half gas bijvoorbeeld gaat de luchtstroom aan 1 kant naar binnen wat erg slecht is bij bijvoorbeeld een motor met 4 kleppen per cilinder waarbij er bij 1 van de 2 kleppen bijna geen doorstrooming is.

Op de tekening is het de radius die je ziet. Deze kan alleen op een 5-assige bank gefreesd worden en is een kostbaar iets. Ik laat er 3 maken voor de motoren die wij zelf opbouwen en verder zullen deze niet verkocht gaan worden omdat dat niet uit kan.

Deze werkt alleen goed bij vol-gas en verder zijn er alleen maar nadelen.


Ja, 5 assig is het enigste. Wat een werk! Waarom kies je er voor om het toch op buizen te doen lijken? Dat maakt het toch onnodig duur?


Zou het dan wel een voordeel zijn bij 2 kleppen per cilinder?

Ik had vroeger een "redesign" tekening gemaakt van een throttle bodie waarbij de gasklep niet in de weg zit en toch de stroming gelijk verdeeld werd. Heb em nooit verder uitgewerkt omdat zo iets maken voor mij toch niet realistisch is.

Ben benieuwd naar je velgen!

Last edited by Van Limburg : 08-09-2015 at 13:50.
Reply With Quote
  #356  
Old 08-09-2015, 13:55
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Ja, 5 assig is het enigste. Wat een werk! Waarom kies je er voor om het toch op buizen te doen lijken? Dat maakt het toch onnodig duur?


Zou het dan wel een voordeel zijn bij 2 kleppen per cilinder?

Ik had vroeger een redesign tekening gemaakt van een throttle bodie waarbij de gasklep niet in de weg zit en toch de stroming gelijk verdeeld werd. Heb em nooit verder uitgewerkt omdat zo iets maken voor mij toch niet realistisch is.

Ben benieuwd naar je velgen!


Juist geen voordeel bij 2 kleppen ivm de 2 kanalen en de schuif naar 1 kant schuift waardoor er 1 kanaal achter de klep minder mengsel naar binnen krijgt bij half gas enz. Dit systeem werkt gewoon niet en word ook eigenlijk nergens meer toegepast om vele redenen.

Ik maak deze inlaat zo omdat ik ook wil dat hij er goed uit ziet en niet te veel zal gaan wegen.
De kosten liggen momenteel bij zo'n 1600Euro per stuk om te laten frezen en dat hebben wij er ook voor over.
Maar weinig mensen zouden dit bedrag hier voor uit geven en ik tezamen met 2 klanten wel om zo deze motoren uniek te kunnen bouwen. Buiten dat om, is dit een erg belangrijk onderdeel voor het vermogen en het hele karakter van de motor waardoor we een betere motor kunnen bouwen dan een ander, en dat juist door verder te gaan dan het standaard tuning spul wat er te koop is.

Ik heb vaak klanten die graag iets willen wat niet ergens op de schap ligt. Daar tegen over staat wel dat er een andere prijs aan hangt ivm de kleine oplage en de dure bewerkingen.
Reply With Quote
  #357  
Old 08-09-2015, 14:12
Van Limburg's Avatar
Van Limburg Van Limburg is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 2,183
Default

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Juist geen voordeel bij 2 kleppen ivm de 2 kanalen en de schuif naar 1 kant schuift waardoor er 1 kanaal achter de klep minder mengsel naar binnen krijgt bij half gas enz. Dit systeem werkt gewoon niet en word ook eigenlijk nergens meer toegepast om vele redenen.


Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Bij half gas bijvoorbeeld gaat de luchtstroom aan 1 kant naar binnen wat erg slecht is bij bijvoorbeeld een motor met 4 kleppen per cilinder waarbij er bij 1 van de 2 kleppen bijna geen doorstrooming is.


Ik volg even niet, Je zegt op de vorige pagina dat het slecht voor motoren met 4 kleppen/cilinder. Waar ik volledig kan inkomen.
En nu lees ik dat het ook geen voordeel is voor 2 kleppen/cilinder?
Of je bedoeld net 2 kleppen/ kant?


Wauw, je hebt groot gelijk. Mensen die dat bedrag willen neerleggen, daar zullen er niet veel van zijn. En dat maakt jou werk gelukkig uniek!
Reply With Quote
  #358  
Old 08-09-2015, 15:19
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Van Limburg
Ik volg even niet, Je zegt op de vorige pagina dat het slecht voor motoren met 4 kleppen/cilinder. Waar ik volledig kan inkomen.
En nu lees ik dat het ook geen voordeel is voor 2 kleppen/cilinder?
Of je bedoeld net 2 kleppen/ kant?


Wauw, je hebt groot gelijk. Mensen die dat bedrag willen neerleggen, daar zullen er niet veel van zijn. En dat maakt jou werk gelukkig uniek!


Het zijn unieke delen en rijken verder dan het tuning-spul. Ik nijg dan ook meer naar het motorsport dan het tuningsgebeuren. Het nadeel is dat deze delen vaak veel geld kost en de marge erg klein tov het kant en klare tunings-spul. Bij de opbouw van de 5-cilinders maak ik ook gebruik van de VW/Audi Motorsportdelen zoals de dynamobracket, waterpomp en poellies enz.

Natuurlijk kunnen wij ook een originele ABF of 1.8T klaar maken wat we ook doen natuurlijk en met net zo veel zorg, maar het is wel zo dat we met juist deze custom onderdelen het verschil kunnen maken in kwaliteit en mensen kunnen laten zien waar we voor in staat zijn te kunnen bouwen.

Dit geld ook voor de Bentley die wij aan het bouwen zijn natuurlijk. Ik werk net zo graag aan iemand zijn Golf dan aan deze Bentley, maar hiermee kunnen we wel laten zien wat we kunnen

Het verhaal gaat over de 2 kleppen per kant, 4 kleppen per cilinder

Het gasschuif-systeem werkt helaas niet zo goed en zal nooit goed gaan werken ook.

Wat wel werkt is het volgende systeem (barrel throttle body) wat je kan zien als waardige opvolger, waarbij de flow/stroming veel beter te controleren is vanaf dicht naar helemaal open:



De schuif is al lang van de baan en dit systeem van Cosworth staat ook nog in de kinderschoenen en haalt het ook nog steeds niet bij de normale vlinderkleppen al zou het mij niet verbazen dat dit systeem wel verder zal komen.

Of de throttle bodies goed te gebruiken zijn tezamen met een turbo is wel duidelijk bij de 2015 F1 motoren lijkt mij. Ook zij rijden met de losse throttle bodies met hier in de normale vlinderklep.

Er is nog niks beter dan de vlinderklep hoe je het ook went of keert en of je dit nu zou willen of niet

Neem de F1 als voorbeeld omdat zij zo'n beetje altijd vol-gas rijden waardoor je zou denken dat een schuif of rol zoals het nieuwere (rol) systeem beter zal zijn, maar werken niet voor niets nog steeds met de vlinderklep.

Dit is momenteel het meest succesvolle inlaatspruitstuk die op de meeste wereldkampioenschappen rallycross-auto's worden gebruikt zoals de Fabrieks Polo 2015 waar ze met meer dan 800NM rijden uit een 2.0 16V Turbo motor:




De schuif word eigenlijk niet meer toegepast en het nieuwe systeem maakt wel een kans om beter te worden dan de vlinderklep, maar dat is nog niet het geval.

1 van de hele grote nadelen van de schuif en het Rol-systeem is dat het gas heel makkelijk kan blijven hangen en erg gevaarlijk kan zijn.

Daarbij heeft de schuif te veel nadelen voor als je niet vol-gas wilt gaan rijden door dat de luchtstroom erg verstoord word en het beter zou zijn als de klep van onder naar boven zou openen, maar daar word hij weer erg groot en complex van.

Ook is er veel te veel wrijving tussen de schuif en de behuizing en lekkage wat moeilijk op te lossen is. Is dit eenmaal opgelost, zal deze na een korte tijd al weer problemen gaan geven zoals ook het geval is met de oude Audi STW gasschuifen.

Ik kan zo nog wel even door gaan, maar het lijkt mij dat het wel duidelijk is dat dit systeem goed bedacht is, maar niet goed werkend en betrouwbaar te maken is.

Dit schuifsysteem werkt wel bij bijvoorbeeld de crossmotoren waar de klep van onder naar boven beweegt

Last edited by DutchBuild : 08-09-2015 at 16:01.
Reply With Quote
  #359  
Old 08-09-2015, 15:35
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Nog even een keer het bericht met dat ik inmiddels een setje velgen voor mijn R32 heb gekocht, want hij staat nu weer een stuk naar achteren door de Throttle body discussie

Het gaat allemaal wel lekker door elkaar zo, maar ik heb al sneller dan gedacht, een setje wielen gekocht voor de R32.

Als show-auto zullen ze niet bijzonder genoeg staan, maar ik vind ze erg mooi en het ziet er straks uit alsof je ze als optie bij de dealer had kunnen kopen.

Het merk is Oettinger en de maten zijn 19x8,5 ET45

Los zijn ze twijfelachtig, maar op de auto gaan ze erg netjes staan denk ik

Bij de originele R32 Velgen kan je zien dat het ook vrij drukke velgen zijn met een spaak die ook wat terug zit zoals je bij deze dat ook zit. De geborstelde rand komt weer mooi overeen met het frontje en ik denk dat de blauwe remmen goed zullen staan achter het donker grijs

Heel erg goed is het niet te zien op de foto's maar ik heb even niet beter en zet ze er pas van de lente op de auto na dat deze voorzien is van een schroefset etc.















Last edited by DutchBuild : 08-09-2015 at 15:37.
Reply With Quote
  #360  
Old 08-09-2015, 15:52
vdWal.'s Avatar
vdWal. vdWal. is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 5,456
Default

altijd weer intressant zo'n stukje tekst te lezen!

de velgen lijken me wel een gave optie, zie ze van het voor jaar graag onder de auto,
het heeft wel wat weg van de golf 6R? velgen zo met die 3 spaken
__________________
Actieve topics:
-------------------------
vdWal's Wagenpark
Jetta Mk2 Coupe


Verkocht:
Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl
Golf Mk3 Milestone Variantje
Golf Mk2 Edition One 16vG60
Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum