![]() |
|
|||
|
|||
![]() Banden zijn bridgestones 175/55/15 en zitten op witte azevs met et 25 en zijn 7j breed. Worden niet los van elkaar verkocht! Banden zijn als nieuwe.
Vraagprijs 200 Euro? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Is op tehalen in Alkmaar Michael Last edited by jatoch : 25-10-2005 at 10:24. |
|
||||
|
||||
![]() voor welke auto?
|
|||
|
|||
![]() Is een Catec Setje.
Geen Tüv-keuring ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het zat onder mijn golf 2 maar toen iemand vroeg waar et allemaal onder paste kregen wij deze reacties golfgtipower schreef: Deze past onder Golf 2 golf 3 tot en met 7 -93' corrado Vento tot 7-'93 golf III station tot 7-93' jetta 2 meer niet dacht ik Vervolgens voegde blackdevil eraanttoe: alle types 3 dus tot 98, tis een schroefsetje dus voorste veerschotels worden niet gebruikt v/d oude set |
|
||||
|
||||
![]() klopt, bij golfjes 3 is het zo dat tot 94 dacht ik grote veerschotels en daarna kleine veerschotels kwamen, maar bij een schroefsetje zitten er eigen schotels op dus past op alle types 3
![]()
|
|||
|
|||
![]() Schroefset hou ik ff voor iemand vast. Banden en wielen zijn nog steeds te koop dus doe maar een leuk bod...
|
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() En weer omhoog!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor 7-'93 was er nog geen Golf 3 station ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je het schroefsetje nog?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schroefset is weg
|
|
|||
|
|||
![]() DOT code van de banden?
Banden onbeschadigd en vol profiel? Velgen steek 4x100? Ik PM je hierbij een bod van 150 euro ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je hebt pm terug. Moet nu ff weg dus zal maar voor de dot code kijken. Banden zijn onbeschadigd en zo goed als nieuw. |
|
|||
|
|||
![]() Wielen + banden verkocht
![]()