|
||||
|
||||
kroeps Audi TT
Beste mede auto liefhebbers,
Na lang dromen en sparen heb ik eindelijk mijn droomauto gekocht. Sinds gister in het bezit van een Audi TT uit 1999. Ik heb me eerst verdiept in wat voor uitvoering ik wilde hebben en uiteindelijk is mijn keuze gevallen op een 1.8t met 180pk, volledig aangekleed. Ik heb de auto gekocht met een veren set, staat erg netjes. Ook zitten er 18 inch rs4 velgen onder. Op dit moment zal ik wel even zo rond blijven rijden maar heb genoeg ideeën om de auto helemaal naar mijn zin te maken. Hierbij de eerste foto. Er komen nog meer foto's!! groet kroeps!
|
||||
|
||||
Ziet er uit als een leuke basis! Ben benieuwd naar de plannen
|
|||
|
|||
Mooi hoor! Graag wat meer foto's!
|
||||
|
||||
Succes met je TT! Rij er zelf al een jaar of zes 1...blijft feest
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Thanks voor de leuke woorden!! eerst maar eens wat onderhoud plegen. Koplampen zijn erg dof. Motorisch even alles nalopen.
toekomst(dromen) - dumpvalve - andere velgen - milltek uitlaat systeem - chippie - armsteun origineel zulk soort kleine dingen
|
||||
|
||||
Hoeveel plaats is er eigenlijk op de "achterbank" van een TT ?
Mooie auto overigens ! Succes met je plannen.
|
||||
|
||||
Achterbank bij een TT is gewoon voor de show...misschien dat een kind van een jaar erop past...verder heb je er echt niks aan..
Doffe koplampen komt door steenslag,had die van mij ook. Heb toen de plastic glazen geschuurd en gepolijst,zijn weer als nieuw. Nieuwe koplampen zijn best prijzig namelijk...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
@Ralph achterbank is echt puur voor de show, je mag er volgens de regels niet eens iemand in vervoeren die langer is dan 140cm.
@Chris ik was inderdaad van plan ze op te schuren en weer netjes te maken!
|
||||
|
||||
Thanks voor de info !
|
||||
|
||||
update ondertussen een chargertech dumpvalve gemonteerd. Blaast een gedeelte af maar stuurt ook een gedeelte terug de luchtinlaat. Klinkt goed!
|
|||
|
|||
zozo kroeps nieuwe auto
nette aanwinst kerel |
|
||||
|
||||
thanks Nick, het was weer tijd voor wat nieuws. Hoe was Edition??
|
|||
|
|||
was wel gezellig alleen het weer was stuk minder en een kampvuurtje was even erg als moord maar wel weer super dikke auto's gezien
volgend jaar weer mee? |
|
||||
|
||||
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!! Waar rij jij tegenwoordig in?
|
||||
|
||||
Ik heb van USlights een US licht module besteld voor de knipperlichten. Heeft iemand daar ervaring mee om in te bouwen in een audi tt.
Ik heb zaterdag even gekeken er zit 1 grote stekker op de koplamp waar volgens mij alle signalen via binnenkomen. Weet iemand welke kleur kabel voor wat dient. Ik kan dit wel met trail en error gaan doen, maar misschien heeft iemand hier ervaring in. Ook een optie is om de signalen in de koplamp te splitsen. Deze zijn simpeler te onderscheiden. iemand tips? thanks
|
|||
|
|||
normaal gezien als je de dop er vanaf haalt zie je welke kabels er naar welke lamp lopen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt dat is de 2e optie. Maar blijf liever van de interne bekabeling af. Zou het liefst de bekabeling pakken die van de kabelboom afkomt.
|
|||
|
|||
leuke tt heb je man.
|
|||
|
|||
als je de kabels aan de binnenkant weet kun je ze ook zien welke kleur waar hoort op de stekker en dan kun je ze aan de buitenkant aftakken. Dat bedoelde ik net.....
|
|
|||
|
|||
In de koplamp even meten welke draad waarvoor dient (gevarenlichten aan en dan heb je het zo gevonden), en dan even een mooi plekje zoeken waar je goed bij die draad kunt en daar aansluiten.
Mocht je er niet uitkomen, wil ik je ook wel even helpen hoor! |