|
||||
|
||||
Jetta
Zaerdag gaat het beurn, de Sletta krijgt een ander hart.
Als Marco het toelaat zal ik hem wat foto's sturen.....updates volgen. 8) |
|
||||
|
||||
Ik neem zaterdag de cam. wel mee, dan maken we ff reportage
|
||||
|
||||
Quote:
best maar dan moeten we ff naar eindhoven rijden.....kep de veren nog niet...wel gereserveerd |
|
||||
|
||||
Hee zag hem staan vanavond ,naast mijn Kevert... Ziet er niet slecht uit op het eerste gezicht.Een paar plekjes,maar ja het is ook geen nieuwe meer.
|
||||
|
||||
Wat voor torretje komt erin?
|
|
||||
|
||||
Verlagen met alleen veren ?
|
|
||||
|
||||
Als het goed is komt er een 1600 in, ex blok uit allart zn jetta
|
||||
|
||||
Quote:
6cm met schokkers en veren |
|
||||
|
||||
zullen jullie btw bidden voor mij? Kep de hele mieterse zooi dicht gekit....nu maar open dat ie eindelijk droogblijft tijdens regenbuien.....pfoe
|
|
||||
|
||||
Wat heb je dicht gekit dan ?
Ik dacht dat bij mijn MK1 het dakje lek was, maar de afvoerkanalen bij schutbord zaten verstopt.
|
||||
|
||||
wat dicht gekit? eehhhh alles? Alle gaten, kieren, scheuren, barsten, naden, randen, ribbels. Eigenlijk alles. Na de regen van afgelopen dagen stond het water achter me stoel en de kofferbak was net een zwembad. Kwam voornamelijk binnen via de achertlichten.
|
|
||||
|
||||
Is weer eens wat anders dan een zwembad in de achtertuin.
|
||||
|
||||
vrij irritant kan ik je zeggen, helemaal als het de auto in stroomt tot achter de rijdersstoel
|
|
||||
|
||||
HEY...dat is NIET grappig ja!!!
|