|
||||
|
||||
Need for Speed Hot Pursuit 2010
|
|
||||
|
||||
Ziet er dope uit ... helaasch heb ik alleen ouwe zooi (ps2 en xbox)... en daar doe ik niks meer mee
|
||||
|
||||
Speel m op Pc! Wel een aardig spel..
|
||||
|
||||
Quote:
Oke dan! Op de Ps3 is ie vet! |
|
||||
|
||||
Ik had deze Need for Speed al een jaar of 10-15 geleden voor op de PC. Dit is eigenlijk precies hetzelfde spel maar dan met betere graphics. Niet echt vernieuwend dus, alhoewel de graphics en de gameplay natuurlijk giga verbeterd is.
|
||||
|
||||
Ik heb hem laatst bij een maatje van mij gespeeld. Ik heb veel shift 2 gespeeld met een stuurtje. Dit is wel echt weer een NFS. Alleen te spelen met toetsen en bijna alleen maar volgas houden.
Ik kon er niet aan wennen |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook voor de pc (weet niet of jij dat ook hebt) maar ik kan gewoon met mijn stuurtje (logitech g25) spelen maar moet wel eerst alle knoppen zelf instellen want hij pakt niets automatisch verder vind ik het persoonlijk een leuke game maar na een uurtje had ik het al wel gezien want er zit niet veel variatie in Verder kan het aan mij liggen maar ik kan nergens handmatig schakelen instellen wat ik echt serieus gewoon heel slecht vind voor een moderne racegame |
|
||||
|
||||
wat een bullshit spel.
niet echt geloofwaardig. de bugatti veyron houdt die 2 racers met moeite bij. komt er een 1 of andere kut gallardo en die haalt ze allemaal in? hahahah
|
||||
|
||||
Ik heb em ook voor de ps3,
vind de tijd ritten toch behoorlijk pittig.. |
|
||||
|
||||
Ik heb hem sinds vrijdag ook op de PS3. Online ben ik Ebut_T.
Supervette game... Wel even wennen om te gamen in HD, zo fucking scherp
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 23-01-2011 at 20:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens! De rit met Mc Laren F1 al gehaald op goud? |