|
|||
|
|||
Domi,s Golf 1 GTI-G60
Gisteravond even naar FolkertMK1 geweest om bij de Golf 1 diesel project auto te kijken waar ik in eerste instantie wel interesse voor had.
Daar aangekomen zag ik ook zijn Golf 1 G60 staan die hij ook te koop heeft. Eerst maar even bij de diesel gekeken maar kwam toch weer bij de g60 uit Toch wel een hele mooie strakke auto Ook heb ik mijn ex GTI 1 Pirelli nog even gezien Zit ondertussen al een mooi laagje stof op. Maar goed, om een lang verhaal kort te maken, Ik heb dus besloten om de Golf 1 G60 te nemen en de diesel niet Moet wel een paar dingen aan de G60 gebeuren. De koppeling moet gemaakt worden en de chassisbalk aan de distriebutiezijde moet nog aangepast worden. Dat is dus nooit gedaan en is wel nodig bij een G60 in MK1. En het openluchtfilter ding eraf halen. Hier nog even een paar foto,s . Maar iedereen kent de auto vast wel. De ATS wielen zitten er niet bij. Hij komt dus eerst op gewoon G60 staal dat ik nog heb liggen. Gevolg is wel dat de Golf 2 G60 weggaat!!!! (ingeruild op de MK1) maar dat vinden jullie vast niet erg [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Update Vrijdag 3 april. Vandaag dus de Golf 1 G60 gehaald. Folkert had hem al mooi klaar gezet op de kar, dus aankoppelen en wegwezen Later heeft Folkert de MK2 G60 weer meegenomen naar zijn huis. Hoop dat je vriendin er veel plezier van heeft Nu eerst de bak klaar maken en dan eens goed wassen en poetsen heb ook een klein filmpje van het starten. Zal even proberen of ik die online krijg. Filmpje http://www.youtube.com/watch?v=BltRww9ZlxU Even een paar foto,s, Mooie combi zo Erug smerig Bedankt GT en kar Oorzaak gevonden. Last edited by Domi : 04-04-2009 at 12:30. |
|
||||
|
||||
Je kwam voor een diesel en ging met een G60 naar huis hahahaha... Heel mooi apparaat deze MKI G60, veeel succes er mee.
Lars
|
||||
|
||||
Netjes Domi!
|
|||
|
|||
De golf 1 moet nog gehaald worden. Moet even op een ambu. Koppeling ligt eruit he.
|
|
||||
|
||||
Nice hoor!
|
|
||||
|
||||
Dik! Succes ermee man
|
||||
|
||||
is dat de auto niet geweest van F1 center Assen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jepss |
|
||||
|
||||
Mooi man en weer een g60
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je aankoop !
|
|
||||
|
||||
mooie aankoop man! veel plezier er mee.
|
|||
|
|||
Thanksss allemaal.
heb nog even wat in beginpost bij gezet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks mis mee toch, ik heb deze golf 1 g60 ook nog bekeken in Hallum, is echt in een super staat. Oftewel van een nette golf 2 G60 naar een perfecte golf 1 g60 . Type 1 is ook vele malen mooier dan een type 2
|
|||
|
|||
Golf 1 heb ik altijd een zwak voor gehad. Maar de mk2 g60 is ook heel erg mooi. Maar na 11 golfjes 1 blijf je er toch wel van houden.
En nu gelijk een combi van een ori NL Golf 1 GTI met G60 motor. Tja, wat wil je nog meer dan |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop, heb m op internet zien staan. Echt een vet ding!! En de type 2 eruit...... wanneer evt??
|
||||
|
||||
Ik vind het inderdaad niet erg dat je jouw golf 2 wegdoet en dat je daarop ingeruild hebt.
Ik snap het wel en zou het ook gedaan hebben Ik vind een golf 2 g60 ook nog steeds mooi maar een orginele hollandse gti met een g60 erin is wel een hele mooie combi. En dan ook nog in het zwart doet me een beetje aan mijn oude golf 1 gti met een 16v erin denken |
|
|||
|
|||
hey domi mooi karretje hoor!! gefeliciteerd. nog dingen nodig voor mk1? ik heb nog genoeg zoals je wel gezien hebt bij mij ;-] gr stefan
|
|
|||
|
|||
Haha jij hebt inderdaad genoeg onderdelen. 20VT zou ook wel leuk zijn in de golf gti van me.
bedoeling is dat vrijdag de type 1 wordt gehaald. |
|
||||
|
||||
Super! Dan zien we Domi ook weer eens in een MK1 over een meeting blazen!
|
|
||||
|
||||
mooi domi.. jammer van de passat.. mooi van dit