|
|||
|
|||
tegen over deze gele reus genoeg lekkers te koop |
|
||||
|
||||
Vanmiddag even geweest, was opzich wel even aardig, maar had niet in de racerijhal moeten zijn. Heb er migraine van gekregen
|
|||
|
|||
Quote:
klopt daar ben ik ook 2 min geweest herrie , verbrand rubber , en uitlaat gassen geen fijne combinatie |
|
||||
|
||||
Wij zijn ook even geweest ,m'n vader en ik .
Was best wel leuk spul te zien ,maar dan moet je wel beetje van polyester en gaas houden Gelukkig was er deze keer de VAG stand van Alberto en vrienden ,hebben we even lekker kunnen genieten van een bakje senseo en was er natuurlijk ook nog meer leuk spul te zien ! Volgend jaar maar eens kijken of er ook een jetta stand tussen te wringen is Fototime ! Opel power! De dikste sub van MTX de Jackhammer !(op de stand van Emperor-audio ,de primeur van nederland!) Circuitgolfje Combine Racen !!! ,ze bedenken wat ! Mooie auto geworden Alberto!!! erg strak dat chroombiesje op de grille Eddy! R32 motor in een MK3 ,met turbo ,goed voor 385 pk! Dit blijft toch één van mijn favoriete auto's !!! Volgend jaar komen we weer !
|
|||
|
|||
Quote:
presies ook onze auto smaak mag gezien worden volgend jaar een hal vol met volksforumers ..... ( bedankt wytze ) |
|
|||
|
|||
Quote:
zou mooi zijn een hal vol met volksforumes autos.
|
||||
|
||||
Lijkt me een goed idee Wytze, mooi met z'n allen in een een hal met een kleine v.a.g meeting.
|
|||
|
|||
vandaag de laatste dag van deze meeting ....de mini VAGFRYSLAN.COM meeting
volgend jaar gaan we voor een hal vol volksforumers ....op wie kunnen we rekenen |
|
||||
|
||||
hier even een paar foto's van mijn kant
ze had wel vette handen deze meiden waren zo aardig dat ze wel een paar flyers van onze meeting wouden uitdelen zo ga nu eerst maar weer naar Leeuwarden , voor meer foto's |
|
||||
|
||||
ja bere gezellig!
ik zie jullie met een klein half uur! mooie opwindende foto's ronny hopelijk vandaag nog meer te schieten!! |
|
||||
|
||||
Quote:
doe mij best |
|
|||
|
|||
Zo ga zometeen naar Stiens toeter wel als ik langs rij.
|
|
|||
|
|||
Quote:
wil er volgend jaar ook wel met een autotje staan.
|
||||
|
||||
vanmiddag weer ff kijken..
die grijze corsa doet trouwens 11.98sec op de 400m :| |
|
||||
|
||||
Is het wat de moeite waard .. of voor 99% tupperware onzin etc.
|
|
||||
|
||||
smoking chucky
|
||||
|
||||
Quote:
jo, dan is de rocco wel klaar! (of ligt weer uit elkaar )
|
||||
|
||||
apart maar wel mooi
|
||||
|
||||
Die van mij er volgend jaar ook maar bij, keer wat anders dan al die tupperware
|
|||
|
|||
ben er gister ook ff geweest, was wel leuk.
de auto's bij de vag stand zagen er mooi uit